1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 738935 inlägg · 7967 ämnen

Laget 10/11

Sv: Laget 10/11
Lunkan: Ähh, Bomhus och Huge har ju fostrat Brynäs kultspelare nr 1: Melker
Det kan inte ens Sätra matcha...    ;-)

Huge: Ok en liten poäng till dig där. Vi sa oo aa Melkersson......

Wännström firade A-lagskontraktet med stil. Sänkte Luleå med J20 idag, 1+1 och 3-2 för Brynäs!

Ang måvakter, två kommentarer på mrmadhawk.se/ hävdar att Brynäs slutförhandlar med Marcus Svensson. Vet inte sanningshalten i det, men jag ser hellre Jocke eller Lindbäck.

Zzz:

Sanningshalten i det ryktet lär vara jävligt låg.

Zzz: Jag hittar inte(!) det där inlägget, men i så fall, om det stämmer alltså, är det alltså klart att Markström hamnar i Florida samt att Jocke och Anders tackat nej till Brynäs.

Anders Berg: Vad är det ni pratar om? Var har ni/han hittat den informationen?

Skitstöveln: Det är i kommentarerna, ser jag nu, till ett inlägg gjort av Mr.Madhawk, i sin blogg. Så det kan inte stämma, eller det kan stämma, men förhoppningsvis inte.

Anders Berg: Mjo - men om det stämmer borde man redan hört det ifrån media.

Jag menar, en blogg är väl inte så jävla trovärdig direkt ^^

Anders Berg: Aldrig i livet att jag ser han i brynäs målet istället för Limpan eller Jocke !!!!!

Skitstöveln:
"en blogg är väl inte så jävla trovärdig direkt"

Det är skillnad på blogg och blogg, på samma sätt som det är skillnad på site och site, tidning och tidning samt käft och käft.
Go figure.

Skitstöveln: Detta gäller alltså bloggkommentarer, det är inte Mr.MadHawk själv som skrivit om detta "rykte". Någon/vemsomhelst har alltså postat en kommentar och påstått detta.

« · 1239035