1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 735938 inlägg · 7967 ämnen

Leksand IF - Brynäs IF 24/1 - 2015

Sv: Leksand IF - Brynäs IF 24/1 - 2015
Zappaholic: Tuuung morgon... Måste ändå medge att bröderna W har höjt sig bra många steg sista matcherna. Tyvärr så är många andra inte alls på topp, Nordqvist hoppas jag verkligen gör sin sista säsong så fruktansvärt dålig karln är.

Rossa: J kanske brödern W kan bli riktigt bra så småningom. Noran är inte rätt man att spela bulanhockey.

dreamland: tror nästan att det är större chans för Modo att klara kvalet nu.

Helt sjukt med domsluten igår och inte ett ljud om domarskandalen på sporten, där måste sånt komma ut! Nu blir det tufft att undvika kval!

Carl Lejonkräk: Sjukt att man skeppade Olden som har storleken & farten.

Bulan måste se över PPet, Djoos & Nordan där kladdar i snitt bort 1:30.

ja tänk att det skulle bli såhär... Vi kommer få kvala oss kvar.

brynäs08: vi är tre poäng efter Leksand. Det är inget ointagligt avstånd. Tycker vi ska klara play in.

Zappaholic: 8 hemmamatcher på de 14 omgångar som återstår. Hemma mot både Leksand och Modo har vi tex. kvar. Bortamatcherna har jag redan gett upp.

Carl Lejonkräk: Vaknat i dag å mår lika djävla illa som i går. Får hoppas att dessa stulna poäng inte kommer vara avgörande. Om det skulle vara så hoppas jag att vi slipper se dessa domare. Spelare kan göra fel och får göra del. Men domare ska fan inte vara avgörande för om laget åker ur. Detta öppenbara misstag måste få följder från dommarbasen annars måste Brynäs aggera. .

BRYNÄS4EVER NR1: Vilket fokus på just DEN incidenten. Bertilssons grej är fan värre. DEN utvisningen får man inte ta i det läget.

Powerfade: jo men just detta domslut är ju det som berövar oss på poängen. Därav förståeligt med fokus.

bifhjärta: Innan lyxfällan gick upp i shl så ville jag ha upp dom i finrummet. Men allt snusk å trixning med lagar å paragrafer kom fram så tycker jag riktigt illa om hela föreningen. Lyxfällan särbehandlas å de grövsta. Finns en anl till varför Lyxfällan är minst utvisad i hela shl. Anl såg vi i går.

bifhjärta: Nu ska du inte dra ner Bajen i skiten! Hammarby är bland det vackraste vi har i fotbolls-Sverige!

Redigerad kommentar

Ouch!...jo det svider fortfarande...

malinki: Håller med, Aftonbladet som älskar skandaler och floppar har inte en enda rubrik om detta, för nänä, Leksand ska det gullas med. Gör bara skiten ännu värre. 😡

Kul att mitt inlägg om Leksand och deras fuskande togs bort..15 gillade det..1 gillade inte det. Avdelning: Demokrati

« · 1656266