Brynäs IF

717608 inlägg · 7953 ämnen

LHF-BIF

« · 165728 · » Till forumet


Sv: LHF-BIF
70 Rodrigues: Det finns alltid ngt positivt att hitta, det gäller bara att leta....
Helt klart en tung förlust, en vinst idag och Luleå hade också varit indraget ordentligt i striden därnere. Det var man nog likaväl som oss medvetna om och tändningen var nog maximal även där.
Grabbarna verkar i alla fall ha stått upp bra och inte vikt ner sig efter att ha kommit i 0-4underläge, alltid ngt att ta med sig.
Verkar som om Luleå, Leksand och även vi (Frölunda går utom toton just nu..) för tillfället är de formstarkaste lagen.
Tyvärr har vi heller inget flyt med de övriga resultaten. De lag som tidigare spelat bra och som vi nu hade hoppats skulle kunna ge en liten hjälpande hand, darrar helt plötsligt på manschetterna.
Nu gäller det att ladda om för en ny viktig match på lördag.
För att spetsa till det ännu mer så verkar ju även MoDo ha hittat formen. Upp till ladan och stötta nu, dom som kan.
Inte du, 70, för faan..... ;-)
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Huge: Ett nytt fall framåt för Brynäs idag. Du måste vara nöjd och belåten.
Kommentera

Sv: LHF-BIF
rafalski: Tänkte inte på det!
Kommentera

Sv: LHF-BIF
70 Rodrigues: Ja, det kunde ju blivit 6-2 !
Kommentera

Sv: LHF-BIF
70 Rodrigues:
Ja, Ove gjorde mål...
Kommentera

Sv: LHF-BIF
70 Rodrigues: Ursäkten godtages !
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Finns det något positivt att säga om kvällens debacel???
Kommentera

Sv: LHF-BIF
rafalski: Sorry! Mitt tips att Anger skulle reducera till 4-3 sket sig rätt rejält, jag ber så hemskt mycket om ursäkt!
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Cusken: Dito på vad?
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Huge: Dito.
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Sylf: Jag säger som Stenis: "Det är int´lönt å förklar´för en som int´begrip´"...
Kommentera

Sv: LHF-BIF
70 Rodrigues:Och vad får man tillbaka,,,,knappt ett mål framåt.
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Huge: Och oturen fortsätter dessvärre, Modo, MIF, Modo och DIF väntar de närmaste omgångarna. SEN möter vi FBK den 10/12, måtte deras nedgång hålla i sig till dess.
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Sylf: Precis! Det är ju inte gratis att dra till Gävle, med bensin, hotell, biljetter och kröka så går det loss på 2.500-3.000 spänn!
Kommentera

Sv: LHF-BIF
70 Rodrigues: Skönt för dig.Det är ändå inte värt att åka upp.LITE vill man ha för sina resor,men icke.
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Huge: Det spelar väl för fan ingen roll när och hur man möter vissa lag.Alla möter alla och det är bara att vinna om man skall hänga med.Dessutom vänder ALLA lag sina negativa trender mot just BIF.
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Huge: Alla lag är i form när dom möter Brynäs!
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Sylf: Fast dom lär väl vinna på lördag eftersom inte jag ska dit då, fick inte för kärringen, hon tyckte att jag skulle stanna hemma för att våran dotter fyller 7 år, visst fan är det orättvist? Så man får väl tacka vargen för att hon håller mig hemma och att Brynäs vinner med 5-1 på lördag, dom brukar ju göra det när jag inte är på plats!
Kommentera

Sv: LHF-BIF
rafalski: Optimism? Jag bara konstaterar att det är lite otur att vi just NU får möta ett Luleå i form. Men du kanske hellre tar ett toppat och taggat lag än ett på nedgång.
Då är ju chansen att vinna större, eller hur....?
Kommentera

Sv: LHF-BIF
3-1 till masarna nu..dom får inte nån hjälp direkt,fast det ska dom inte ha heller,spelar dom som arsel får dom fan reda ut det själv.
Kommentera

Sv: LHF-BIF
70 Rodrigues: Ja, vilka jävla pessimister ! det är efter jul som det gäller.
Kommentera

Sv: LHF-BIF
70 Rodrigues: Ja,frågan är om inte detta var dödsstöten.Lite kuriosa,LIF har spelat BP 18 min ikväll...0 mål,så ligger dom där dom ligger också.
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Sylf: På sportradion säger dom att det ser illa ut för Brynäs, vad menar dom med det????
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Sylf: Nu är det kört! Kvalserien here we come! Fy fan säger ja!
Kommentera

Sv: LHF-BIF
70 Rodrigues: Hur många har BIF släppt in i BP ? 600 ?
Kommentera

Sv: LHF-BIF
5-2 19:59 i tom bur!
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Sylf: Lite perspektiv: Luleå har släppt in 6 mål hittills i BP.
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Sylf: Luleå har bara släppt in 6 mål i BP på hela säsongen och det är dom bäst på i serien, och Brynäs är ju sämst i PP, så man är ju inte direkt förvånad!
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Och nu leder Leksand....Gonatt
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Huge: Herregud ! fel lag, fel dag, fel slipning, fel ljus, fel puck, man måste beundra din optimism.
Kommentera

Sv: LHF-BIF
5 PP=0 mål
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Huge: Bäst dom skyndar på lite då.....
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Cusken: Jag vet att du tycker att det varit en skitsäsong, det tycker jag också, åtminstone innan uppehållet. Nu utgick jag från att du menade spelet idag och helt rätt, siffrorna ljuger sällan men det är inte helt ovanligt att dom faktiskt gör det.
Brynäs-HV 2-1 senast vittnar väl om det senare...
Säger f.ö som gordo tidigare idag: vi verkar ha lite oflyt med att få möta "fel" lag sas, ett lag utan uppåtgående trend hade smakat fågel i stället....
Kom igen nu grabbar, två snabba, sen tar vi sudden...
Kommentera

Sv: LHF-BIF
rafalski: Ja,då jävlar
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Sylf: Nästa match, då jävlar vänder det !
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Cusken:Tänkte inte på det......känns som det kvittar just nu
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Sylf: Till den alltid så oförstående Huges försvar hade faktiskt Brynäs en 4-0 mot Linköping i den andra omgången. Otroligt men sant.
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Cusken: plus ytterligare nåra till 10:an
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Sylf: Det är ingen fara - det är ju massvis med omgångar kvar. Efter den här är det väl bara 10-11 poäng upp till elvan.
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Huge: Och hur skulle det gå till ? Brynäs har väl inte haft en 4 måls ledn sen 60 talet.
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Sylf: Om vi haft ledningen med 4-0 hade jag inte varit förvånad om du riskerat att göra i byxorna.... :-)
Kommentera

Sv: LHF-BIF
70 Rodrigues: Fan va härligt !!!! får man extra poäng då ?
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Sylf: Brynäs har tekat mycket bättre än Luleå säger dom på radiosporten!
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Där kom Oves obligatoriska idiotutvisningiettavgörandeskede agerande
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Huge: Det var vad det stod när jag höll på att skita på mej.Nu är jag bara lite lagom skitförbannad eftersom det ser ut att bli ännu en förlust.
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Sylf: 0-4?
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Huge: Nej men siffrorna ljuger sällan. Även om Brynäs mot all förmodan kommer igen och tar en poäng så är det samma visa varje match.. J*vla skitsäsong.
Kommentera

Sv: LHF-BIF
Huge: Ge mej EN anledning att vara glad över 0-4 i baken.
Kommentera

Sv: LHF-BIF
70 Rodrigues: Tar det som ett löfte !
Kommentera

Sv: LHF-BIF
rafalski: Japp, och Anger reducerar till 4-3!
Kommentera

« · 165728 · »