Brynäs IF

714159 inlägg · 7953 ämnen

Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.

« · 1225291 · » Till forumet



Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Huge: "Gäller alltså att i framtiden passa på att slåss när man vet att linjedomarna kan åka skridskor och är kvicka i tanken."

Ja eller välja en mycket sämre danspartner än sig själv så man kan slå honom i isen fortare. ;)
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.

Venom: Håller med till fullo. Tycker att allvaret i Printz/Goren-fallet är betydligt större än vad det var igår.
Nu fick Goren tydligen in en femetta i sitt första slag och hade inte linjemännen brutit där så hade Printz kunnat bli ordentligt skadad.
Fast ironiskt nog var det Goren som skadade sig mest, iaf enligt media.
Verkar mao som att man går på slagsmålens längd.
Vilket gör att allting hänger på hur snabba linjedomarna är att bryta.
Gäller alltså att i framtiden passa på att slåss när man vet att linjedomarna kan åka skridskor och är kvicka i tanken.
Frågan är hur pass seriöst ett sånt upplägg isf är?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
andreasknox: Att Färjestad bl.a skapade massor av frilägen berodde ju på att dom gör en klockren insats defensivt i 60 minuter. Då får man också alla de spelvändningar som skapar dessa frilägen.
Min poäng är ju att en sån insats ska uppmärksammas när man tar hänsyn till sitt eget lags insats.
Överlag är det märkligt hur många resonerar efter en förlust. Hur ofta hör man att bortalaget gjort en riktigt bra insats?
Nä, det är ett evigt gnällande och kritiserande av den egna insatsen, som om det inte funnits nån motståndare öht....
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Men man såg inget av revanschlusta hos Brynäs igår, det är frustrerande att se o uppleva att man inte kan göra bättre ifrån sig då..Sen gör det ju inte saken bättre att vi har såå jäla svårt mot FBK...
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Bissett19: Jag tycker egentligen att Goren vs Printz är värre än Dixon vs Andersson.

I första fallet kastar de handskarna och hjälmen direkt. I Dixons fall vet jag inte men jag fick intrycket av att han tappade handsken i böket. Att fighten är längre i det senare fallet känns bara löjligt om det är anledningen till att de blir avstängningar. De va inga direkt hårda smällar som delades ut och de var uppenbarligen inte ute efter att slåss på samma sätt som Goren och Printz va.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Huge: Visst gjorde Färjestad en stabil insats igår, ja. Men hur många frilägen hade Färjestad tex? Man blev ju soprena ett flertal ggr! Jag tappade räkningen för att det blev så många till slut iaf. Man måste få ha krav som supporter. Och kan man inte ens få in ett mål trots alla PP man faktiskt fick ändå, så är det för dåligt. Man borde ju vara grymt revanschsugna efter fjolårets slutspelsmatcher mot just FBK där vi alla vet hur det gick..
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Huge:

Andersson och Dixon fick först Game Missconduct men ändrades efter match av Lärking till MatchPenalty=En match automatisk avstängning.
Printz och Goren fick Game missconduct=Ingen automatisk avstängning.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
andreasknox: Intressant det där med lagsinsatser.
Inte ett inlägg hittills där man verkar ha noterat att vi haft en motståndare också, som dessutom gör en klockren insats i 60 minuter.
Men såna saker har förstås aaaaaaldrig nån inverkan på den egna insatsen....
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Jag tror Dixon tappade sin handske o därmed borde han få spela i nästa......
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.

Det här kanske ger lite perspektiv på gårdagens tuppfäktning mellan Dixon och Andersson....

Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Bissett19: Håller fullständigt med om att det är urlöjligt att Dixon blir avstängd efter sin fight med den där sopan i FBK..Men hur fan kan det komma sig att Printz o Goren inte blir avstängda då?? Gör man skillnad på lag o spelare?? Det är ju sjukt hur det får vara isf..!

F.ö tycker jag att hela Brynäs uppträdde som ett gäng juniorer igår! Hur faan kan man ha ett så vidöppet försvarsspel som igår?? Jag tycker, utan att överdriva att Brynäs igår såg ut som ett pojklag som "spelade" hockey..O vilken meshockey sen!! =( Visst Brynäs har mkt skador o är hårt drabbade hela tiden just nu..Samt att domaren var riktigt dålig igår med o gav FBK 5-3 spel, som naturligtvis förstörde matchen helt då det därefter blev 0-3..! Men faktum kvarstår ändå..Det var en riktigt svag insats igår..Inte konstigt att man tappar publik då man spelar som igår....Betala dyrt för att se sån där hockey...Nej fy faan =(
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Bissett19: Har inte nån jättekoll på det där med avstängningar, men är det inte så att man automatiskt får 1 matchs avstängning för nåt man bedömer som ett lindrigt slagsmål sas?
Kan ju tänkas att Printz och Goren är under utredning och att det blir flera matchers avstängning för deras del?
Isf är det kanske inte mkt att säga om Dixons straff, även om man tycker det känns tufft. Det går ju liksom inte att förneka att man kastade handskarna, även om dom nu bara kastade den ena av sina resp handskar.
Borde väl isf rendera halva straffet, tycker man...    ;-)
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Anders Berg: Pucken är ALLTID arg, så det var väl inget nytt?
Lätt att sitta i efterhand och gnälla på Dixon som står upp för laget när en junior får en ful tackling i ryggen. Att man sen tappar handskarna i tumultet behöver inte vara nåt medvetet agerande från nån av spelarna, kan lika gärna vara så att dom ryker pga spelarna sliter i varandra.
Hade Dixon stått och tagit emot en massa smällar så hade Puckot varit förbannade för det också.
Sen tycker han att Brynäs insats var beklämmande och ojar sig över att vi har så fasligt svårt med just Färjestad.
Kan upplysa Pucken om att vilket lag som helst i ES hade haft det svårt med igår med Färjdestad. Det där historiesnacket blir bara töntigt i såna här lägen. Var väl isf mer Dixons frånvaro i komb med alla skadorna som fällde utslaget än att vi skulle ha nån sorts förbannelse vilande över laget inför mötet igår.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
mattiaskarlgren: Jag skriver under på allt du säger. För det första så måste Rödin ges tid till att acklimatisera sig i ES-spel för att han ska kunna bedömas ordentligt. Det syns tydligt att han inte kommer till sin rätt lika mycket i seniorhockey som i juniorhockey. Men han måste få speltid för att ställa om sig. Jag har också sagt att han säkert skulle kunna spela med Nordan och Kahna, varför inte? Nordan är en smart spelare och Kahna kan hålla i puck. Det tror jag skulle ge Rödin möjlighet till att spela sitt raka spel.

"Sen en sista grej, vad i h-e gör Hietanen på FBKs första mål igår?"
Ja det kan man verkligen fråga sig. Hietanen stirrar väldigt mycket puck ibland och har en förmåga att hamna bakom mål vid insläppta mål. Antingen följer han efter sin spelare runt mål i dumma lägen och ger de motspelarna fria ytor eller så gör han som igår. Hans form har verkligen sjunkit från lysande till medioker.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.

Gurra88: "Nej du Huge, jag vet ärligt inte om han var sämre än de som spelade 22 minuter heller? "

Desto större anledning och framförallt möjlighet för Rödin att isf ta chansen att visa att han är så otroligt bra som du nu hävdat hela tiden?
Bara en liten tankeväckare till dig, som tokhyllat honom nu sen han flyttade till Mora.
Sen vet jag inte om du läser inläggen du svarar på, verkar inte så iaf.
Eller så märker du inte när nån ironiserar över dina åsikter. Trodde du tillhörde den yngre ironiska generationen, men tydligen inte.
Jag har ju redan påpekat att det självfallet inte går att bedöma en spelare på 1 match, när spelaren ifråga kommit tillbaka från dels en utlåning men även från ett JVM med jetlag i benen.
Och ingen har påstått att plus/minus skulle vara viktigt bara för vissa spelare. Det är något du som vanligt har lyckats feltolka och som du sen använder på ett överdrivet sätt i exakt alla inlägg där det diskuteras stats.
Om det sagts ngt om plus/minus så är det bl.a Bissetts påstående att statsen inte är allt men ändå säger rätt så mkt.
Det tolkar du på sedvanligt tonårsmanér till att han tycker att statsen säger allt.
Djävligt jobbigt att diskutera med personer som feltolkar, misstolkar, förvränger och lägger ord i munnen på folk. Ord dom aldrig uttalat.
Skärp dig, för jag tror ärligt talat att du inte här helt tappad bakom en vagn när det gäller hockey.

Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Bissett19: Undrar hur mycket fri sprit Lärking sopade i sig på planet hem från Kanada. Han hade fan inte ett rätt igår. Sen är det intressant med slagsmål, vissa gånger är linjedomarna så jävla snabb att bryta, medans i bland låter de spelarna fortsätta. Då blir det ju till slut att de släpper hanskarna, ingen vill ju vika ner sig. Det är ju underbart när lite ofarliga knuffar renderar avstängning, medans slashingar som den som Granis drabbades av ger knappt två minuter. Där kan man prata om fult spel. Fy fan.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Tid och tid.. Självklart ska alla spelare ges den tid dom förtjänar, men att jämföra spelares istid mer andras är ju bara fel. Visst kanske man kan jämföra ibland men sen måste man ju titta vad varje spelare är för spelartyp och vad denne har för roll.

Rödin är en dribbler/powerforward som måste ges tid, han är ju trotsallt bara 19 år.
Silfverberg är ju en hårt jobbande forward som även han har potential.
Sen tycker jag att Järnkrok är Brynäs klart bäste spelare igår. Han skulle ju både kunna styra ett PP som att stå i skottposition. En riktigt duktig spelare.

Sen har vi vissa andra som Lauritzen som ibland är riktigt bra men i nästa stund vara oduglig. Igår i första perioden i PP så hade han ett par riktigt korkade insatser.

Eero är en riktig sniper, Nordqvist är en riktig playmaker...

Ja man kan rabbla upp många spelare och vad dom har för roll/vad dom är för spelartyp.

Men själva grejen är att hur mycket man än vill att Rödin ska spela och hur mycket man än gillar honom så måste han ges ordentligt med tid, han är 19 år och man kan inte räkna med att han ska göra succé likt Bäckis.

MEN jag vill se att CZ spelar honom ihop med tex Kahnberg och Nordqvist (och inte bara i 1-2 matcher utan en längre tid). För då spelar han ihop med två riktigt bra och etablerade spelare som jag kan garantera att han kommer producera med.


Sen en sista grej, vad i h-e gör Hietanen på FBKs första mål igår? Ett sådant juniormisstag hade både Silfver, Rödin, Löf osv blivit petade av men varför inte Hietanen? Visst han är den bästa och viktigaste spelaren vi har MEN ett sådant pinsamt misstag får inte göras av någon.
Kommentera


Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Bissett19: Helt jävla sjukt ... och framför allt jävligt olyckligt. Vill till ytterligare en "bragd" mot Frölunda.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Davey_22:

Skadehelvetet fortsätter,Lauritzen knäskadad och en magnetröntgen väntar imorrn,bara knyta tummarna och hoppas att det inte är ngt allvarligt,men till Tisdagsmatchen lär han definitivt vara borta och detsamma gäller Dixon som nu har en automatisk avstängning iom sin "fight" mot Johan Andersson

0.31 20 min BIF 14. DIXON, Stephen MATCH


Tycker det är otroligt larvigt att bli avstängd för en sån liten uppgörelse.För några matcher sedan gick ju Printz och Goren en fiight,blev det automatiska avstängningar på det?Nope,förmodligen för att Printz lirar i DIF!!!

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Gurra88: Rödin är inte dömd, han är bara under jävligt noggrann bedömning just nu, så att vi får slut på Rödin-gate här på Hs nån gång,,,,
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Huge: Ja men klart att det är Rödins och Silfvers fel att vi förlorar? Skicka dom till Mora!!

Nej du Huge, jag vet ärligt inte om han var sämre än de som spelade 22 minuter heller?

Sen väldigt intressant hur man kan döma en spelare efter 1 match? I och med att du tyckte man skulle vänta mer än en halv säsong innan man kunde döma Kahnbergs prestation..Men det gäller bara vissa spelare det med antar jag.. precis som plus/minus bara är viktigt för vissa spelare.. Ska man inte ge Rödin 25 matcher innan man uttalar sig om honom då??

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
MarcusElving: Tyvärr kommer det alltid att hända att man slarvar bort/förlorar talanger, kanske i lite mindre utsträckning om vi någon gång blir ett stabilt lag lite högre upp i tabellen men åven då kommer det hända. Man kan bara hoppas att vi lyckas behålla "rätt" talanger...vilka det nu är.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Måste säga att det var otroligt onödigt av Dixon att kasta handskarna och dra på sig ett game direkt i matchinledningen, speciellt när Dacke redan saknades. Kanske matchen var förlorad redan där.

Väldigt svårt för Brynäs att komma in på mål hela matchen, där har de någonting att jobba på.Kändes som att FBK hade ett enormt psykologiskt övertag redan från start. Men men reaktionen på de fina resultaten bara väntade och det är djävligt surt att vi blev nollade på hemmaplan.

Perfekt läge för Markan att kliva in i handlingen nu och vi tackar Läck för att han varit en duktig vikarie men nu är det dax för kungen att ta över.

Markström in, Dacke in, Bertilsson i form och jetlaget borta för Silferberg så ska det här nog bli bra tror jag. Kanske Sundlöv även har en duglig back på G som kan avlasta lite grann?

Helt klart en match att snabbt glömma och se framåt igen, slutspel finns klart inom räckhåll och tom. en sjätteplats faktiskt men då belönas vi säkerligen med FBK i kvarten. Fan vad jag hatar FBK nuförtiden och de är verkligen hatlaget nr 1, hoppas de försvinner till Sibirien snart.

Skål!
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
tompap71: Okej! Ja vi får se hur det blir med honom i framtiden. Jag skulle tycka det var så förbannat tråkigt om vi skulle slarva bort en sådan talang.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
MarcusElving: Kan han inte men det var väl just därför han blev utlånad till Mora, jag blev skitförbannad när det hände men ju mer jag tänkte på det så var det nog en bra idé. Nu när man tagit hem honom måste man naturligtvis ge han en del speltid, men för att kräva 13-14 minuter så måste han producera relativt snabbt. Se på "They can fuck themselfs" Samuelsson som låg på 7-8 minuter i Detroit och producerade bra, lite tokig jämförelse kanske, men det är i den rollen jag ser Rödin i framtiden.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
tompap71: Men hur ska han kunna förbättra något på bänken om jag får vända tillbaka lite grann?
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
MarcusElving: Jag tror man får vända på ditt resonemang, han måste försöka förbättra det tränaren vill att han ska förbättra, det är nog ett måste för att han ska få den istiden och det är trots allt en jäkla skillnad på juniorhockey och ES. Normalt sett är det bara ett par juniorer som klarar att ta steget och som en ES-trupp kan ta in för att skola in dem på rätt sätt, som jag ser det är de två just nu Silfverberg och Bertilsson men även Järnkrok ligger före Rödin i min bok. Så förbättring gäller för Rödin för att han ska få den tid och bli den spelare jag tror och hoppas han kan bli, tycker inte han motiverar 13-14 minuter som det ser ut nu.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
tompap71: Ja. egentligen struntar jag i vilken kedja han spelar i. Det är istiden som är viktig. Får Rödin spela 13-14 minuter per match i fjärdelinan så kan han gärna spela kvar där för min del.

De minutrarna borde räcka för att kunna visa vad man går för, förutsatt att han då får den speltiden i ett gäng matcher. Anser man sen att han inte är bra nog för att ta en plats i någon av topplinorna så är det så...

Då får han börja om och försöka förbättra det tränar vill att han förbättrar...
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Huge: Elak och elak vet jag inte, kall fakta serverad :)
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
MarcusElving: Jag gillar Rödins frejdiga spelstil och tycker också han ska ha istid, men man måste ju se lite längre än så. Rödin är en duktig skridskoåkare och kan röra om i forcheckingen, borde kunna bli en bra målskytt också men just nu är hans register lite väl smalt och han måste bevisa mer för att platsa högre än den fjärdelina han spelade i idag.
Kommentera


Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Lindström: Krockade med en fbk-spelare i slutet på första. Såg ut att ofantligt ont när han krälade över sargen. Testade att spela i andra men klev av rätt omgående. 
Kommentera


Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Lindström/Huge: Om jag såg rätt så gick han sönder i 2:a, han haltade ut.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Lindström: Skadad,utgick i början av andra.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Huge: Jag som inte såg matchen, var det nått fel på nr.16? Skadad eller någt problem med han?
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Davey_22: Och precis när jag försökte ge Gurra lite plåster på såren så kommer du med ett dråpslag.
Elaking där....      ;-)
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
65selander: Rödin mer istid än Lauritz!!
Borde ge Gurra lite plåster på såren...    :-)
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Huge:

Ja vi följer väl Rödin lite extra nu då :

Istid : 12:05

Skott: 1

Skott utanför: 1

+/- : - 1
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Huge: Ja, vi får hoppas att det är väldigt tillfälligt! Vi har ju trots allt en riktigt bra chans att dra ifrån botten i och med att vi har en match mindre spelad. 3 poäng mot Frölunda skulle vara väldigt bra :)
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.

Ang istiderna i kvällens skitmatch.

14 Stephen Dixon 00:31
16 Sebastian Lauritzen 06:42
5 Simon Löf 10:18
13 Emil Sandin 11:28
18 Anton Rödin 12:05
29 Magnus Kahnberg 13:29
33 Jakob Silfverberg 13:31
37 Alexander Sundström 15:49
10 Peter Nolander 17:09
15 Simon Bertilsson 18:11
9 Niclas Andersén 18:34
22 Jörgen Sundqvist 19:11
21 Ove Molin 20:11
39 Jonas Nordquist 20:37
19 Calle Järnkrok 21:13
8 Eero Somervuori 23:00
31 Jonathan Granström 23:57
11 Juuso Hietanen 25:09
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
MarcusElving: Förstår väl både jag och Bissett, men lite kul att raljera med Gurra. Hans självsäkerhet angående Rödins kapacitet har iaf fått sig en liten törn. Kanske det får honom att vakna upp till verkligheten (Gurra alltså...)
Verkar annars som att Rödin och Silferbergs jetlag smittat av sig på laget.
Hoppas att det isf bara är tillfälligt...    :-)
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Huge: Det kan vara svårt att sticka ut och vara bra när hela laget har en dålig dag.. Rödin ska ha fortsatt istid.

Efter 10 matcher med hyfsad istid och utan produktion så kan jag vika mig, då har han fått chansen och inte tagit den..

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Huge: Haha...och i Rödins första byte small det i arslet direkt.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
tompap71: Hehe..
Ja, Gurraponken har varit helt osynlig efter matchen.
Han har väl inte hittat nån statistiksida som visar att Rödin fått minimalt med istid, annars hade han ju kunnat skylla på det...    :-)
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Horace76c: Han var kanske inte sämre än någon annan, men snacket om förtroende från vissa härinne bleknade iaf lite, han fick t o m skapligt me speltid i PP idag.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
tompap71:
Bra, det där NC kokade upp med ren juniskedja tycker JAG känns som en jäkla risktagning såvida man inte Uberdefensiva backar inne just då...
Jasså, Rödin kunde inte rida vidare på JVM-vågen alltså???synd
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Horace76c: Blev ingen ren juniskedja då Dacke var borta o Järnkrok fick gå in i förstalinan, Sundström centrade mellan Silfver o Rödin.
I mitt tycke var Järnkrok bäst av dem men liksom hela laget är det egentligen inte mycket att skriva något om.
Kommentera

« · 1225291 · »