Brynäs IF

715524 inlägg · 7953 ämnen

Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.

1329958 · » Till forumet


Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Anders Blank: Larsson är en tvåvägsspelare. Hans defensiva spel är inte ett dugg sämre än Hansens.

Huge: "I Larsson/Hansens fall handlar det om en rutinerad och skicklig defensiv center som fortfarande är en av lagets viktigaste spelare kontra en mkt lovande centertalang som ännu inte har hårdheten och rutinen som krävs för att ta Hansens jobb fullt ut."

Ja, för Hansen är ju stenhård... Rutin skiter jag i, de bästa ska spela. I rutin utklassade Hermansson Järnkrok, och Wahlberg Bäckström... Och hur tror du att Larsson ska få rutin om inte genom istid?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Huss: Jo jag förstått det utifrån en del av inläggen och det är väl isf inte heller fel att matcha in han som ytter i es för att sas komma in i spelet. Det syns att han har ett annat sinne för spelupplägg och positioner än t ex Wännström och Rohdin (och även Rödin) som blir lite väl flängiga.

Man kan väl hoppas på samma genombrott under våren som Järnkrok fick ifjol.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Bissett19: Nog tycker jag Järnkrok fortfarande hade centerrollen åtminstone i egen zon och i flesta fall var ner och hämtade puck. Var väl bara att dom alternerade på tekningarna. Tycker Larsson såg ut att hålla sin högerkant och ligga lite som toppforward ungefär som i es. Men bara ett intryck, jag säger inte emot eftersom det blev lite för lite kollat på JVM.

Jag håller ändå med dig om dina spådomar om Larsson som storspelare. Det har ju funnits jämförelser med Järnkrok och Bäckström men då är Larsson isf närmare som spelartyp. Halvtaskig skridskoåkning, grym teknik och spelsinne och dessutom en värre vinnarskalle.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Som sagt Järnkrok o Larsson vill jag se tillsammans då dom gjorde det mer än bra i J-VM.

Järnkrok-Larsson-Rödin

Somervouri-Granström-Silfverberg

Kahnberg-Nordqvist-Lauritzen

Dackell-Hansen-Rohdin
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Huge: Nja, ser hellre Svedberg faktiskt. Första matchen (som var den sämsta Brynäs spelat på 10-tals år) var ett tokigt beslut av tränartrojkan. Att låta en helt otränad och jetlaggad Greiss stå förstod ingen.
Men tyvärr har inte Greiss varit bra i någon av matcherna mot SSK.
Greiss är den bättre av de två, jämnare och har en högre högstanivå.
Men, det mentala spelet är viktigt och skall trender brytas så kan en så enkel sak som att låta Svedberg stå vara helt avgörande.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
SH: Larsson har i princip spelat center i hela sina karriär. Men förra året såg Bäcklin till att sätta honom som ytter för att han skulle få upp skridskoåkningen (har ansetts för långsam tidigare) och lite andra egenskaper. Det gav effekt direkt och han vräkte in poäng i juniorligorna.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Huss: Greiss ska självfallet stå mot SSK.
Tidigare insatser spelar ingen roll i det här fallet.
I premiären var han otränad och övriga spelare under isen och senast såg det ungefär likadant ut, bortsett från att han får en olycklig start.
Mer tillfälligheter än att just SSK skulle vara nån mardrömsmotståndare för tysken, skulle jag tro.

Sen tycker jag att både Gretzky och Larsson ska spela.
Och Järnkrok förstås.
Ser också att Löf får vila på bekostnad av Bertilsson.
Resten överlåter jag åt CZ:s kunskap och fingertoppskänsla...   :-)
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
SH:

"Har inte riktigt hängt med på snacket att Larsson ska gå in som center  när han varken spelat där i es eller jvm, kommer kanske gå som center  framöver men även Järnkrok gjorde sina första matcher som ytter"

Nu var det ju så under JVM att Calle och Johan skiftade plats under turneringen,där Larsson gick som center i deras formation och Calle yttrade.
Jag ser Johan Larsson som en riktig storcenter framöver,han kommer nog vara förstecenter i nästa års JVM-lag.Det jag främst gillar hos Johan är förutom hans verktyg på isen hans inställning till hockeyn,han bestitter en tjurighet som är så viktig om man ska lyckas bli riktigt bra.Roger Rönnberg berättade ju även det han knappt träffat en tjurigare hockeyspelare.
Jag hoppas verkligen att NC ger Johan mer förtroende utöver dom 6-7 minutrarna han har haft i Brynäs än så länge.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Hade mer än gärna sett Järnkrok o Larsson i samma formation.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Huss: Silfverberg-Järnkrok-Somervuori, Dackell-Granström-Rödin, Kahnberg-Nordqvist-Larsson, Sandin-Hansen-Sundström...

Har inte riktigt hängt med på snacket att Larsson ska gå in som center när han varken spelat där i es eller jvm, kommer kanske gå som center framöver men även Järnkrok gjorde sina första matcher som ytter...

Sundström är som bäst när han kommer in som sarggrävare därför tycker jag han passar bättre som ytter
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
foppa78: Jo, det hade jag nog personligen gjort.
Sunken, Granström och Hansen är besvikelser så här långt.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Huss: Byt ut Hansen mot Larsson!!!
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Huge: Intressanta frågor kring laguppställningen inför nästa match.
Greiss var kanon i sista mot VF, men skall Greiss stå efter ett antal plattmatcher mot mardrömsmotståndaren SSK?
Juniorerna tillbaka men vilka skall bänkas, Sandin som tacklas mer än Granström? Rohdin som har varit en av de bättre? Sundström som är vår bästa center just nu? Vad händer om Lauritzen är pigg nog att spela?
Skall, en i JVM iskall, Bertilsson verkligen gå in i laget?
Skall, en i JVM glödhet, Larsson gå in som center, och i så fall på vems bekostnad?

Personligen skulle jag vilja se följande uppställning mot SSK

Svedberg (Greiss)
Ekholm, Clarke, Silfverberg, Järnkrok, Somervouri
Jonsson, Andersén, Kahnberg, Nordqvist, Granström
Sundqvist, Carlsson, Dackell, Hansen, Rödin
(Bertilsson, Sandin) Larsson, Sundström, Rohdin
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Zzz: Peja: Men med relativt små svängningar. Jag har absolut inget emot att man spelar juniorerna mer, men man måste trots allt vara lite realistisk.

Det finns en övertro på juniorerna tycker jag! Klart att är en junior bra så ska han spela, men det blir lite löjets skimmer över det hela när det skriks att det ska kastas in en junis istället för en senior bara för att han gjort en å annan mindre lyckad insats. Om nu juniorerna är så mycket bättre så är det väl lika bra att ställa upp med J20-laget i Elitserien?! En mix av äldre och unga är ju att föredra. Larsson är bra, inget snack om det, men han är en offensiv typ och Hansen är ju som bekant oerhört defensiv! Man behöver alla typer i ett lag! Brynäs har plockat upp överlägset flest juniorer i ES sista två säsongerna... (Bertilsson, Berglind, Löf, Järnkrok, Larsson, Rensfeldt, Rohdin, Rödin, Silfver, Wännström). Vilket ES-lag kan konkurrera om antalet uppflyttade? Var nöjda med det, men kräv inte att det ska in 3-4 juniorer/ år framöver om vi ska sikta på att spela final på vårkanterna. Man måste även ha rutin och spets vilket jag hoppas kommer till nästa år! Ingen uppflyttning till nästa års trupp! De som blivit uppflyttade nu de sista åren ska få bygga på sig och spela upp sig som bra ES-spelare. Och spetsspelare som vi förslaget här på sidan som Oskar Osala, Pavel Brendl, Derek Meech, Jonas Junland...
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.

Peja: "Jag tror inte att Larsson skulle vara bra i varje match, men det är ju inte Hansen heller. Var det naivt att kicka Hermansson för att göra plats åt Järnkrok också eller?"

Ett osedvanligt dåligt exempel om du nu vill visa att äldre ifrågasatta spelare skulle stå i vägen för yngre lovande talanger.

I Järnkrok/Hermanssons fall handlade det om en jättetalang kontra en uppenbar medelmåtta och vattenbärare.
I Larsson/Hansens fall handlar det om en rutinerad och skicklig defensiv center som fortfarande är en av lagets viktigaste spelare kontra en mkt lovande centertalang som ännu inte har hårdheten och rutinen som krävs för att ta Hansens jobb fullt ut.

Sen förstår jag inte din logik rent generellt.
Bara för att man nu gjorde en korrekt bedömning när det gällde Järnkrok mot just Hermansson så innebär väl inte det att bytet Hansen mot Larsson per automatik också skulle bli lika lyckat?

Isf kan man lika gärna vända på resonemanget och säga att ledningen visat fingertoppskänsla i Järnkroks fall och att vi därmed bör lita på ledningens fingertoppskänsla även när det gäller Hansen kontra Larsson.

Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
munkas: Ja, äntligen fick du chansen att ventilera dina negativa åsikter igen.
Måste ha känts jobbigt att vi vann igår.
Är ändå förvånad att du legat så lågt under en längre tid.
Hade förväntat mig betydligt mer okunnig skitkastning från din sida.

Zzz gör en klockren analys av Hansen.
Larsson är helt klart en jättetalang men har inte hårdheten och rutinen som krävs (än så länge).
Isf tycker jag att han ska matchas lite mer som center på bekostnad av ex Granström, om vi nu nödvändigtvis måste leta efter en spelare som är helt värdelös och som Larsson utklassar alla dar i veckan.
Det är som bekant det upplägget som gäller härinne hos många: antingen är du helt värdelös eller så är du en kanonspelare.
Finns inga mellanting, som det verkar.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Äntligen kommer diskussionen om Hansen upp till ytan! Hansen är som en djungelvrål, ganska god precis när man tar den i munnen men efter tio sekunder är smaken borta ligger den kvar som en smaklös gummibit mellan tänderna i flera dagar. Tyvärr försvann hans få blygsamma hockeykunskaper samtidigt som okbenet rök under förra säsongen, kvar finns bara ett skal med tydliga brister på allt en s.k. förstacenter bör besitta. Johan Larsson är bättre på precis allt. Punkt.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Peja: Med sett till alla spelformer var det just det jag menade, att han är bra i BP och i defensiva moment i 5 mot 5, sämre i PP och offensivt 5 mot 5. Men totalt sett en viktig spelare. Och jag har aldrig sett en match, om han inte möjligvis störts av skada, där Hansen varit så pass "under isen" som du beskriver.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Zzz: Brynäs har en perfekt tredjecenter och det är Granström. Men snälla, Hansen håller ju inte en jämn nivå. När han har en dålig dag är han så pass mycket under isen att han befinner sig på Nya Zeeland. Och hur kan Hansen vara en av de viktigaste sett till ALLA spelformer när han varken är viktig i 5 mot 5 eller powerplay? Det finns fler spelformer än boxplay.

Hets och hets, Wahlberg, Hermansson m.fl som fick lämna plats åt juniorer var inte heller jättedåliga, men det fanns juniorer som var värda att ta deras platser, precis som Larsson borde ta Hansens redan nu.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Peja: "Är verkligen Hansen en av de viktigaste i truppen? Åter igen, var det fel att kicka Wahlberg för att ge Bäckström mer istid? Eller var junisen något bättre än den rutinerade Wahlberg..."

Ja jag tycker absolut att Hansen är en av dom viktigaste spelarna sätt till alla spelformer.

Haha vad ska jag kunna svara på den? =). Nu fick väll inte Wahlberg främst sparken för att ge plats åt Bäckis utan för att han var en loj jävel. Wahlberg hade ju dessutom en bänkning säsongen innan av Flemming.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Peja: För mig spelar det ingen roll om man är junior eller inte, men att Johan Larsson rakt av skulle gå in och ta Hansens roll med allt vad det innebär och göra det på en jämn nivå över tid ser jag som en omöjlighet.
Jag tror säkert att du har rätt om att Johan Larsson kommer att spela landslaget inom en till två säsonger men det innebär inte att man IDAG ska placera honom i en så pass viktig roll.

Hansen är en helt ok tredjecenter, även om vissa vill kalla honom förstecenter för att han tar första teket. Han är rutinerad, lojal och tillför väldigt mycket i BP.

Det jag egentligen vill ha sagt är att jag inte förstår hetsen efter honom, han är inte sämre i år än tidigare. Det är alltid någon spelare som jagas. Clarke, Dacke, Nordan, Lauritz, Jonsson och nu Hansen. Det är alltid någon som ska hängas.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Zzz: Nene, det har jag inte sagt att du säger heller (om att han är bra varje match) men jag tycker att Hansen ibland spelar för svårt osv. Tycker att han tappar match för match hela tiden.

Han var klart bäst första året han var i Brynäs.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Zzz: Är verkligen Hansen en av de viktigaste i truppen? Åter igen, var det fel att kicka Wahlberg för att ge Bäckström mer istid? Eller var junisen något bättre än den rutinerade Wahlberg...
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
65selander: Om det är mål och ass man vill ha ut så kan han väll lika gärna gå på kant. Jag tycker att Johan Larsson har varit bra som ytterforward och skulle mer än gärna se att han får spela mer, men jag tycker man inte är realistisk när det ska ske på bekostnad av en av dom viktigaste och mest rutinerade spelarnai truppen.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Zzz: Du borde börja tänka på de som spelare och inte juniorer. Förbundskaptenen (som väl är den mest kompetenta tränaren inom svensk hockey, eller hur Huge?) anser ju uppenbarligen att två 90-talister är Brynäs bästa svenska spelare. Jag tror att Larsson kan bli A-landslagsmässig redan nästa säsong, och är bättre än Hansen redan nu. Hansen är en medelmåtta som fick chansen i elitserien tack vare Leif Boork. Han skulle inte vara en toppspelare i Allsvenskan och hans utvecklingskurva är negativ. Det finns ingen anledning att satsa på honom.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
mattiaskarlgren: Jag säger inte att Hansen är bra i varje match, men han är som jag ser det en spelare med väldigt små svängningar. Han gör sin femte säsong i Brynäs och jag tycker inte att han är sämre i år än tidigare vilket man skulle kunna tro med den som skrivs härinne.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Zzz: Är väl ingen som begär 20 min, men vem vet om han får 10-15 min så kanske han stänker in mål eller ger en del assist eftersom han är framåt.

Edit: Glömde att skriva att Larsson blev väl hela JVM's bästa tekare också.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Peja: Men med relativt små svängningar. Jag har absolut inget emot att man spelar juniorerna mer, men man måste trots allt vara lite realistisk.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Zzz: Jag har det senaste varit väldigt gnällig mot Hansen och det hymlar jag inte om MEN det handlar inte om hans offensiva kvalitéer utan han har varit allmänt dålig. Mot LHC var tog han två bedrövliga utvisningar och var allmänt dålig i försvarsspelet.

Idag såg jag bara sista perioden så kan ej uttala mig om dom två första men i sista så tycker jag att Hansen tar många felbeslut med pucken och kanske därför han inte fick spela när det brände till sista 1.30 minut.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Zzz: Jag tror inte att Larsson skulle vara bra i varje match, men det är ju inte Hansen heller. Var det naivt att kicka Hermansson för att göra plats åt Järnkrok också eller?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Peja: Jag tycker det är väldigt naivt att tro att Johan Larsson i match efter match kan gå in och spela 20 min i elitserien och rätt av ersätta Hansen.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Zzz: Personligen stör jag mig på att Hansen får mycket istid medan Sveriges näst bästa juniorcenter får spela ytterforward med istid på 5 minuter per match. Vad är Hansen bättre än Larsson på? Och han är ju definitivt inte billigare. Känns väldigt mycket som när Wahlberg snodde istid från Bäckström, men som tur var kickade Boork Wahlberg för att ge plats åt Bäckis.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Jag begriper ärligt talat inte allt gnäll på Hansen. Visst, han är en offensivt väldigt begränsad spelare men tillför enormt mycket defensivt. Han ska defenitivt inte spela PP men i 5 mot 5 och speciellt i BP är han ju väldigt skicklig.
Att han idag spelar över 20 minuter är väll inget konstigt, Granström spelar 22min, Järnkrok är på JVM och Nordan har nyss varit sjuk. Visst kunde Sundström spelat mer men är han verkligen bättre än Hansen?

Hansen kostar relativt lite och gör sitt jobb varje dag. Jag tycker att han förtjänar mer respekt än vissa härinne ger honom.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Huge: Hansens istid är det ju absolut ingen som har kommenterat tidigare eller, tycker du själv att hans prestationer motsvarar den istid han får?
Ikvällens match så är per 1 o 2 väldigt bra och vi borde haft en större ledning inför sista, men tyvärr som så många ggr förut så tappar vi nästan allt i 3:e pga att vi börjar backa hem o släpper in Frölunda i matchen.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Riktigt starkt gjort att vinna mot Frölunda då man har så mkt sjuka spelare o alla junisar borta, bra jobbat grabbar!! =)
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Huge:

Apropå kräksjuka,såg efter matchen att ingen tog av sej handskarna när man skulle tacka varann,tror sillstryparna var lite orolig för att smittas...
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Davey_22: Ja, har man inget annat för sig efter en vinst mot Frölunda med halva laget borta pga JVM/kräksjuka, så kan man ju alltid gnälla på Hansens istid....
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Rätt stabil insats, sista 6-7 minuterna är dock dåliga. 2-0 till Brynäs inför 3e kändes nästan i underkant...så nån turvinst tycker jag inte det här var.

Rättvis seger. Go Brynäs.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Var den någon som såg tjeckernas mål på FBK. Rena hockey godiset, kommer säkert på hockeykväll igen.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Bissett19:
Höll på och få tuppjuck sista minuterna när han av nån outgurndlig anledning envisades med att spela clarke och Ekholm...hade Ekholm nåt defensivt rätt under hela matchen???
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.

Lindström:

Är väl iofs inget förvånande att istiden ser ut så där,så har det varit hela säsongen att han bänkar en lina i tredjeperren,men jag håller med att istiden är klart snedvriden.
Nu tror jag vi inte kommer få se varken Rensfeldt eller Sandin på länge,Sandin kanske t o m gjorde sin sista match i Brynäsdressen?

Men en skön trepoängare,tycker Eero var klart bästa Brynäsare ikväll.Greiss räddning på Mattssons öppna kasse är ju helt omöjlig.
Men varför i helvete ska det alltid vara så svårt att spela klart matchen när vi har en ledning efter två perioder.

Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Skönt med 3 poäng men vad fan va det som hände i 3:e perioden?
Frölunda var ju inte bättre i 3:a än i 1:a och andra däremot spelade Brynäs som ett skitnödigt div 1 lag och gav Frölunda möjlighet att komma igen.
Brynäs är väl sämst av alla lag i 3:e perioden och det är något Cz måste rätta till. Uppenbarligen är det inte rätt att bänka de spelare som ger energi och tar för sig.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Lindström: Nästan så man måste slå en signal till karln och säga ett par sanna ord! ;D
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Lindström: Ja, det är helt jävla bedrövligt!
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
MarcusElving: Kanon räddning som vart matchavgörande!!

Men hur fan kan NC kör vissa spelara ner på hörntänderna medans vissa får 5 MIN??!??!??!

Sandin 5:44
Rensfeldt 5:29
Rhodin 7:40
Sundström 11:43

Sen SUPER Hansen 20:12, vad berättigar han den tiden??

Är skada alt sjukdom ända sättet att för dom andra ska få mera spel tid?
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Ja, Niklas Czarnecki får tammefan visa lite fingertoppskänsla någon gång. Skrämmande dåligt.
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.

Luleå-Modo 2-3

två minuter kvar

Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
MarcusElving: 3 mycket viktiga poäng!!
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Enaranger: uttökade väl med en pinne eftersom Timrå bara fick två.

Canal+ har oss som sexa men SVT som sjua. Undrar inte om SVT har rätt
Kommentera

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Frölunda Hockey 6/1 2011.
Det är tråkigt när man gör bästa matchen efter uppehållet i två perioder att man bara måste backa hem o börja spela på resultat...Gött med seger dock!
Kommentera

1329958 · »