Brynäs IF

712734 inlägg · 7953 ämnen

MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00

1251892 · » Till forumet


Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Bissett19: 3-3 J-20 nu, Rensfeldt
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Jajjen: "Slutspels-Dixon behöver inte ersättas alls."

Jo om vi ska bli bättre i nästa slutspel så bör Dixon ersättas av någon som levererar. 6 mål på 4 (3 på de 3 senaste) slutspelsmatcher av Brynäs är inte bra.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Brynäs i Nynäsh: Jag tror Brynäs kör den "schyssta" varianten och låter dom som spelat i J20 hela säsongen också få spela i slutspelet. Låter som Brynäs, va?
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Brynäs i Nynäsh:

Underläge just nu mot LHC!
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Om och när A-laget åker ur så får ju J-20 laget en hyfsad förstärkning om grabbarna får vara med. Och J-20 går vidare.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
sylf: Markström var inte speciellt känd för mig när han tog över spaden i kvalserien.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Jajjen: Håller med ang Järnkrok. Jag tror heller aldrig jag sett en kille komma från i stort sett anonymitet till att dominera så fullständigt som han gör. Putte Ericsson var en liknande figur, men Calle har ett bredare register, och har typ nyss fyllt 18 år. Fantastiskt, och säsongens behållning!
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Det var Brynäs spelmässigt bästa match mot DIF på hela säsongen och första gången jag tycker att vi förtjänat en seger. Och då torskar vi förstås. Den största förklaringen till att Brynäs är chanslösa är givetvis att Brynäs bästa kedja under säsongen plötsligt blivit den sämsta. Hade Dixon & co spelat så här under seriespelet hade vi spelat kvalserie nu.

Har aldrig sett en brynässpelare utvecklas under en säsong som Järnkrok. Från J20-spelare till A-lagets mest lysande stjärna i ett slutspel. Som nån redan sagt - saknaden efter 20-målsmannen Dixon behöver inte bli så stor nästa säsong. (Slutspels-Dixon behöver inte ersättas alls.)

Kul å läsa vilken övertro många har på tränaren. Med ess som Särkijärvi, Challe eller Dahlén i båset hade givetvis Brynäs spelat semifinal. Och förmodligen final också. Det borde inte gå att misslyckas med det här materialet. (Eller som Gurra666 skulle sagt: "Jamen, dom skulle inte ha gjort det sämre i alla fall". Vilket ju är ett skitbra tips från en riktig vinnare.) Och utan Lagerbäck vid rodret hade Sverige spelat VM i tjongboll i sommar och förmodligen dominerat världsfotbollen. (Hela sista stycket kan ni arkivera under avdelningen Naiv - vem, jag? eller Enkla lösningar för dummies.)
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Med de här spelet så är det ju bara se fram emot nästa säsong.. tyvärr..
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Jag skulle tycka det var trevligt om vi kanske lyckades ta ledningen i den här matchen. DIF har väl gjort 1-0 i samtliga kvartar? :P
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
På vilka sektioner i Globen brukar det vara mest rättrogna? Var ju ett tag sen man var där...
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Verkar som att det blir Läck i kassen ikväll.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Bissett19:Okunnigt uttaande av Dackell. Det är precis det jag varit inne på men det var ju okunnigt enligt Huge
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Tycker Dackell låter uppgiven och känns som att han vill bli bänkad:

"-Jag har inte alls varit pigg och har tappat form så jag tror mycket beror på det. Det blir tungt för alla tre när en av oss har det jobbigt."
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Huge: Jobbigt att jag har´gått ut med så bra betyg och förmodligen ser ut att gå en ljusare framtid till mötes än vad du haft.. Om du inte ser en matchrapport per år som merit?

Och varför blandar du in mig, vi har ju czrnecki, denna skarpa hjärna, med förmåga att ändra matchbilden dit han vill ha den.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Gurra88: Ja, det är obegripligt. Här sitter DU, med 20.0 i betyg, hemma i din soffa i Småland och sprider kunskap och visdomsord som laget kunde ha nytta av.
Och inte bara billigt: kostnadsfritt, som det verkar.
Snacka om slöseri med resurser....
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Huge: Det är ju det han gjort. Han har kommit på hur han ska få igång förstalinan..Att göra absolut ingenting.. Och vad tar han för de? 100000 i månaden..Billigt!
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Gurra88: Ja, att "geniet" inte ser det uppenbara: låt Rödin spela nonstop i 60 minuter.
Utan byten.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Horace76c: Czarnecki har gjort det igen.. Nu har han kommit på hur han ska få igång förstalinan.. Genom att göra absolut ingenting, att ingen tänkt på det innan.. ! Geni!
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Erat:
4-1 till DIF....orkar inte vara positiv längre...
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Tror brynäs vinner ikväll! Tror nog att spelarna är väldigt revanschsugna efter förlusten på hemmais.

1-3 till brynäs :)

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
GävleLasse:
:S... ja, man måste väl som vanligt leta efter "the little things"....
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00

Horace76c: Men kom ihåg att man varit bra defensivt. Enligt Huge så är PP ett utmärkt tillfälle att spela två minuter där DIF inte är bosatta i vår zon. Tänk, nästan lugnt i 2 hela minuter...

Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
70 Rodrigues:
Ja instinktivt känns det ju väldigt bright att stå med händerna i byxfickorna och bara titta på medan 1a kedjan förfaller...
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
sylf: Ja kanske läge att bygga ut!?
Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00

sylf:Man vet inte om man skall skratta eller gråta. Det är nästan så man önskar att både Dixon och Dckell skadar sig så man blir tvungen att röra om.

Men men. det kommer säkert en timeout och någon miniförändring när vi ligger under med 4 baljor.

Kommentera

Sv: MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
70 Rodrigues: Jävla tur att mormor förlängde med honom.......Publiksiffrorna kommer att skena nästa säsong!
Kommentera

MATCHTRÅD KVART DIF-BIF ONSDAG 24/3 KL 19.00
Czarnecki till Arbetarbladet: – Frågar du mig just nu säger jag att det inte blir några förändringar. Vi har jobbat på det här sättet hela säsongen och jag tänker inte visa något tvivel nu. Det blir inga nya konstellationer, det tror jag är fel väg.
Kommentera

1251892 · »