Brynäs IF

712147 inlägg · 7953 ämnen

Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30

2247789 · » Till forumet


Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
Pettisbif:” Ja men mot Brynäs så slog han säkert 5 stenhårt dåliga pass som föranledde till icing. Dessutom hade han en dum utvisning... han är en kass back.”

Jag tycker att det var rätt beslut att skicka honom, däremot tycker jag att det är kul när det går bra för en trevlig kille som fått byta lag. (Bara det inte går bättre än BIF) 😉
Kommentera

Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
Honken72:
Ja men mot Brynäs så slog han säkert 5 stenhårt dåliga pass som föranledde till icing. Dessutom hade han en dum utvisning... han är en kass back. Enkelt. Och platsade inte hos oss. Att han platsar hos LHC säger mer om dom än om oss. Kan lova att Pajen får kicken efter säsongen. Idel kassa nyförvärv:
Maxwell
Russell
Schira
Holös
Larsson
Lundström
Nyberg
Pettersson
Gibbons
Ehn
Johansson
Rynnäs
Karlsson
Ho-Sang
Lundh
Frycklynd
Morley
Ojamäki
Niikilä
Kommentera

Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
Tigerhjärta: Verkar som John Nyberg var inne på LHCs mål. Ingen assist, men såg att han var med o firade på isen.
Kommentera

Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
Tror ni vi får se en ny spelare (back) innan landslagsuppehållet?
Verkar som om Brynäs agerar efter att behovet visat sig. Alcén, Grahm och Manner kanske ser vad som behöver göras och har nya KDs välsignelse att se till att vi får ett mer konkurrenskraftigt lag.

Jag är oerhört förtjust i Manner, han är skillnaden i mina ögon. Hoppas vi har tålamod att låta honom jobba. Personligen ser framtiden an med en viss tillförsikt.
Må gott goa Brynäsvänner 😊
Kommentera

Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
Någon som vet var majk håller hus numera? Han var väldigt frekvent förekommande i den här boken när Djurgården var ett topplag.
Kommentera



Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
Charliejfz: Djurgården må vara dåliga men helvete vilken hockey Rögle lirar match efter match, lagom avundsjuk!
Kommentera


Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
nittontolv: jag fortsätter med Rbk tröjan. Men alltid kul när det går bra för BIF.
Kommentera

Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
JanT: Skulle DIF och TIK nolla så kan vi utan press att känna ökat flås i nacken
Kommentera

Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
Ove Myling: Berglund kommer att ersätta Daniel Rahimi i Löven ;-)
Kommentera

Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
Tigerhjärta: Berglund får åka med bussen norrut, hem till Umeå. Där är vakansen
Kommentera

Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
Tigerhjärta: Mannberg kanske? Eller var han inte medräknad sist?
Kommentera

Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
Luddf: Hur kommer det sig att Hedström följer med? Vilken back/forward är det som lämnas hemma?
Kommentera

Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
Luddf: Ja det ska bli riktigt spännande och intressant att se förhoppningsvis Hemström, och Lindstein såklart!
Skulle vara superkul om Brynäs kan få fram några riktigt lovande juniorer i nutid. Det var väl Söderström sist som gjorde det riktigt jäkla bra.
Kommentera

Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
cog: Linus Hemström med upp till Skellefteå, hoppas han får speltid. Helt klart den största forwardstalangen i juniorlagen just nu. Det ska löna sig att göra det bra i juniorlagen, vilket Manner visat genom att ta med Lindstein och nu Hemström
Kommentera

Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
Idag blir första gången jag ser hockey live på 602 dagar, är omåttligt taggad!!! Skiter i om vi förlorar, vill bara se våra grabbar göra några mål.

Senast jag var på match vann vi mot Leksand efter en riiiktigt kylig straff av Scott!
Kommentera

Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
Killgissar: Hejar såklart på timrå!! Leksand gör ju ingen glad

Se till att krossa packet ni spelar mot också, med ert spel i förra matchen bör ni ta dagens också med typ 3-1
Kommentera

Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
För första gången någonsin(?) så hoppas jag Leksand vinner idag. Känns väldigt märkligt...Usch!
Kommentera

Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
Vore ju oerhört skönt med 3p idag och kunna börja bygga en streak. Men jag är nöjd med 1p. Hoppas Manner kör exakt samma lag som i lördags, har varit en del hattande hittills och man ska inte ändra på ett vinnande lag.
Kommentera

Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
Charliejfz: Det är dags för dig att komma ut ur garderoben iklädd Brynäströjan snart!
Kommentera

Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
Guldet är BIF : Bottenkollegorna har precis som vi tuffa utmaningar idag! Jag tippat 0 poäng till samtliga lag i träsket.
Kommentera

Sv: Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
Guldet är BIF : DIF får en svår utmaning i Catena. I Malmö tror jag det kan gå hur som helst. Hoppas ni kan spela minst lika bra som i torsdags.
Kommentera

Matchtråd Skellefteå AIK - Brynäs IF 2021-10-30
Undrar om Andrén får chansen igen, det tycker jag att han borde få efter segern senast. Så att han ges möjlighet att kunna bygga vidare på vinsten och kanske kunna komma in i ett flow och höja sin lägsta nivå några snäpp vilket är önskvärt, och säkert inte en omöjlighet.

Tror det blir målsnålt typ 2-2 ordinarie, vilket jag köper alla dagar i veckan om så blir fallet med oavgjort resultat.

Såg att matchen börjar 18:00 ikväll för omväxling skull.
Så det blir till att växla mellan Malmö-Linköping och Rögle-Djurgården. Och hålla tummarna för att Malmö och Rögle vinner sina matcher.
Forza Brynäs! 🖤💛♥️
Kommentera

2247789 · »