Brynäs IF

713937 inlägg · 7953 ämnen

MATCHTRÅDEN

« · 1812658 · » Till forumet


Sv: MATCHTRÅDEN
Carl Lejonkräk: Leksand nollade av Mora... Avdelning "det kunde ha varit värre":..
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Peja: Dom lever i samma transatlantiska myt om "tuff" slutspelshockey som andra hockeynördar. Hockeyhatare hela bunten.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
SH: insticken skulle det stå
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Gunderson och Blomqvist var det som inte kunde få ut pucken. Gunderson väljer en backhand-lobb i det läget.

Förväntar mig bättre av honom.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Mittzon: var lite fbk light över lhc spelet . Fasthållning och ryggsäck. Första linan måste in i matchen igen . Full läkerol på fredag . Då ska det vara 3-1 i matcher .
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Inväntar kappvändar-expert-media nu. För 3 timmar sen var det redan färdigt. Nu kommer de skriva att LHC kommer vända.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Mora - Leksand 0-2
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Peja: samtidigt missar dom ovanligt mycket med pucken under kontroll... dom här små instinkten för att komma i fart funkar inte alls utan gav hellre kontringar
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Mittzon: Jag tycker att domarna måste kunna steppa upp och ha känsla. Att acceptera hårda tag är självklart OK i slutspel, att fullständigt omöjliggöra skickliga spelare från att spela hockey genom att tillåta extrem ryggsäckshockey är ju något helt annat...
Ja, Brynäs kör ju lite liknande på deras skickliga spelare också, och vi ser inte mycket produktion från de heller. Det är synd att domarnas inkompetens förstör för de som faktiskt kan spela hockey.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Peja: Stämmer. Särskilt Lindblom ser ut att vantrivas med den hårdhänta uppvaktning vid varje sargduell. Får LHC fortsätta är risken stor att de hittat nyckeln till semifinalen. När får vi se Brynäsare som plågar Little på samma sätt?
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Peja: Sant, de tilläts klänga på tok för mycket, nåja, ganska övertygad att vi utökar till 3-1 på fredag istället:)
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Jan Grismöbel: Zanettis utvisning är solklar men huvudtacklingen på Gunderson är lika solklar den. Och den skulle ha resulterat i 5 minuters PP för Brynäs.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Tigerhjärta: Kan fråga detsamma. Lagom besviken just nu på hur Brynäs skötte BPt.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Leonardo: Tänk om vi hade haft det spelet redan i andra som vi spelade sista 10.....bara att bryta ihop, ta en wirre och glädjas åt hemmaplan på fredag då är det 8000 pers där....nu stänger jag av för ikväll, orkar inte lyssna på Cmore lössen
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Bellman 6,0: zanettis utv var djävligt mysko . När backen stoppade pucken på blå med handen . Var den inte ute då? Någon som har koll?
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Bellman 6,0: Det är mycket på grund av domarna som Jensens kedja försvinner. LHC-backarna + centern håller ju i alla tre längs sargerna mest hela tiden. Påminner mycket om de första matcherna mot Färjestad 2012 när Frögren och Sanny höll i Silfverberg & co hela bytena. Sedan uppmärksammade Wikegård detta och domarna började blåsa. Och Brynäs började vinna matcherna lätt. Ganska löjligt att Arto höjer Eddie Larsson till skyarna när det enda han gör är att spela klassisk ryggsäckshockey.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Brynäsgubbe: Värd kommentar att lägga?
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Hopp. Trist. Vi gav oss verkligen chansen att vinna idag igen, vilket är riktigt bra. Tycker vi gör en bra match. Lite hjärnsläpp av Zanetti och små marginaler. Vi hade marginalerna med oss sist, inte nu. Nya tag på fredag!
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Nu vänder den här serien.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Bellman 6,0: Vill även ha tillbaka Lindblom och Clark
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Sitter i soffan och är så jävla förbannad över sättet vi förlorar matchen på.
Till att börja med så bjuder Zanetti LHC på ett PP som jag blir så jävla förbannad över. Du får inte ta en sådan idiotisk utvisning i det läget oavsett om Olimb förstärker eller ej.
Sen skapar man alldeles för lite chanser i slutändan för att närma sig. Man är klart bättre i sista perioden men skapar inte de jätteheta chanserna.

Efter matchen idag där jag inte tycker att LHC är så vidare bra så har jag grymt svårt att se hur vi ska förlora mot ett lag som jag tycker är sämre än oss. Jag tycker vi är bättre och detta ska vi bara ta över sju matcher.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Chris11: Vi måste få tillbaka Granström och Jensen. Fån vad tungt. Kross på fredag istället.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Fy fan vad jag hatar att förlora! Inte helt oväntat men lika tråkigt för det
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Orka: Att vi förlorar sista perioden med 0-1 är Zanettis armbåges fel... Sen behöver vi Granströms tekningar. Blir tydligt på slutet...
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
FAN! Aja..vi kan inte kräva 3 vinster irad mot LHC. Vi har hemmafördelen kvar. Vi kunde lika gärna förlorat förra matchen och vunnit den här.
Kämpa älskade Brynäs!
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Syns tydligt vad viktigt en BRA tekare är, Granis på semester när han äntligen ska betala av sin lön...
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Far åt helvete med allt. Så jävla onödig förlust. Hur jävla svårt är det att få ut pucken när den är under full kontroll. FUCK.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
En jämn match där Brynäs inte sätter sina chanser samtidigt som man blir bombarderade med boxplay tills LHC gör ledningsmålet. Senast i Gavlerinken hade Brynäs domsluten på sin sida, men ikväll gick mycket emot. Nya tag på fredag.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Vart fan är Granström nu när vi behöver han som mest?????
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Sista 5 perioderna har LHC varit klart bättre. Brynäs måste hitta ett sätt att bryta mönstret.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
HELVETE utv på Zanetti avgjorde!!!
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
riktigt dåligt
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Mittzon: Bajsmatch!
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Trötta LHC SPELARE nu
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Brynäsgubbe: vi förlorar alla tekningar....illa
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Vårda pucken för i helvete
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Brynäs har ingen kräm kvar. Och ingen som kan teka.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Fyfan vilken rutten förlust det lutar mot. Två gyllene lägen att få ur pucken ur zon under deras PP.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Dallemas: Domarna är alltid så jävla inkonsekventa. NHL-domare klarar av att hålla samma bedömning period efter period, match efter match...

Men inte de här tomtarna
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Dallemas: hör ja ett ord till om Eddie larsson säger jag upp cmore...
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Märkligt att LHC inte åkte på 2+2 där
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
feta jävla slashingen på Bertil där också. men, nu är ju deras älskling i ledning så...
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Brynäsgubbe: Ponthus gummiklubba?
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Varför händer det där VARJE GÅNG pucken är 2 cm från att gå ur zonen.
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Som Rautio har steppat upp alltså..Ajaj BP nu...
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Helt sjukt vad det slarvas
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
I ryggen på Gunde å mål..
Suck...
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Bratwursten : Bara att vinna hemma på fredag, känns för jävligt just nu...
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Hyfsad tur med studsarna
Kommentera

Sv: MATCHTRÅDEN
Leonardo: Vilken jävla studspuck.

Tycker vi är klart bättre än LHC i tredje. Ser ut som vi har mer ork och bättre fysik.
Kommentera

« · 1812658 · »