1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 742272 inlägg · 7967 ämnen

MATCHTRÅDEN

Sv: MATCHTRÅDEN
{5915}: Har du på fullaste allvar sett nån match med Brynäs iår? 3e perioderna hade varit överlägset bäst.

Brynäsgubbe: Jag törs inte titta mer😂

Zappaholic: Fullt allvar. Tycker du på fullaste allvar att Brynäs blir bättre för varje period?

Men Clark förfan.

{5915}: Så du sitter på fullaste allvar och tycker att LHC har fler växlar i tempot att ta till??

6 man typ 3 ggr nu domaren för fan....

{5915}: Ja, du.

Träffa målet kanske...

bifhjärta: Han?

Byt växellåda

Zappaholic: Han måste trolla...

Zappaholic: Slå på tv:n nu

FAN SÄTT LÄGENA DÅ. Helveteeeeeee.

{5915}: Har dom?

Har inte sett till de växlarna i den här matchserien

6 man på banan?

Den icingen...

Till nästa säsong måste nya tränaren prioritera flåset. Linköping har flera växlar i slutet på matcherna.

Crosschecking mot huvudet på liggande Bertilsson, fy fan.

Brynäsgubbe: Skriv inte sådär! Mankan ju tro att LHC GJORT MÅL😜

Skjut på allt istället för att passa bort alla lägen...

Faaaan.

Brynäsgubbe: Måste va nåt fel på din statistik...

Hur fan kan SHL tillåta att hockeyn spårar ur så här med haknngar och fasthållningar bara för att det är slutspel?

{7510}: Kan vi snälla sätta upp ett ordentligt PP nu för en gångs skull

{7510}: Vill någon inte ta en diskussion vidare efter ett seriöst svar så tolkar jag det som en vinst:)

Nudå...

Johan1234: Ta inte åt dig av hårda kommentarer. Absolut inte under match. Alla är frustrerade och nervösa nu.

{7800}: Ja typ så....

bifhjärta:
Risk för att pizzan ligger ute på gatan efter matchen om inte passningarna börjar sitta. :D

Snälla bete er nu.

Forsberg 1978: pizzerian stänger 2130 men jag äter efter matchen:))

{2064}: Hade ju en usel start i serien med ett spel som gav mycket att önska. Enormt dåliga uppspel, svårt att hitta kemi i kedjorna och stundtals utbuade i X antal hemmatcher, även när det stod 0-0 då spelet var katastrofalt.

Min poäng med detta är att man nu kommit in i detta igen. Absolut inte samma nivå nu som då men oroväckande. Många misstag i egen zon och allmänt virrigt. PP spelet ska vi inte prata om men Brynäs lyckas på något sätt spela exakt lika dåligt i PP. Länken säger ganska mycket om vad som går fel.

Brynäs kan spela i såhär högt tempo.

Man börjar bara i fel ände. Man vrider upp tempot genom att försöka åka igång det. Man måste börja med passningarna. Om man tar det lite mer avslappnat och ser till att passningarna sitter så kommer tempot och farten komma automatiskt. Nu slutar det bara med att folk åker ifrån varandra och pucken så det bara blir pannkaka av allting.

bifhjärta: Att det inte ens är en utvisning!

Hur kan du äta när Brynäs spelar, jag kan bara få i mig vätska... ?

Fyfan vad de kammar domarna medhårs .... vi tappar Bertil i 12 minuter... avgå wikegård. Gordon armbåge förtjänar en avstängning tycker jag. Träffar den jensen är det godnatt för jensen kanske för hela karriären med hans historik

Forsberg 1978: Gordon förtjänar mer än vad han fick. Jävla svin.

Johan1234: Jag tycker matcherna går i för högt tempo vilket gör att passningarna blir slarviga och då ser allt lagen gör ute på isen slarvigt...

Inget av lagen har imponerat förutom match 1 då vi dominerade tydligt. Det här kan sluta hursomhelst...

Riktigt fult av Gordon. Han går in med intentionen att skada till skillnad från Bertilsson. Tråkigt att se...

Forsberg 1978: Jösses Gordon borde ju i princip bli avstängd i efterhand för farligt spel

Johan1234: Både Brynäs och Linköping är kanonmat i en semifinal. Vilken jävla tröst, va!

Forsberg 1978: Vad sa han? Hämta pizza ...

Exakt Wikegård!

Ojojoj Gordon din jävel!!!

Zappaholic: Skojar du. Ungefär lika troligt att hitta diamanter i Kirunagruvan... Däremot kan man kräva att visa inte diskuterar som barn eller får för sig att det bara är ett lag som körmed små tjuvknep i slutspel eller markerar framför mål. Men ser ut som jag har lite höga krav

Förövrigt är denna serie den överlägset sämsta av alla och LHC är väl det sämsta laget av dem som är kvar. Trubbiga som få slutspelslag men Brynäs har knappast imponerat efter kvartsfinal nummer 1, som du var för er möter man ett lag som är ännu sämre...

Ska vi räkna med ett BP 20 sek in i 3e också??

Leonardo: Ska de seriöst inte ta upp tacklingen?

munkas: Sådana här matcher brukar ju bli åt det andra hållet i grundserien, men nu har vi gjort våran akillesperiod 2 som alltid är i regel svamlig..i sista tror jag Brynäs höjer sig, man får ju hoppas på ngt PP så vi inte åker på en Boxplay typ 16:45 in i sista...stressad nu, matar in en wirre till

Johan1234: Om du uppfattade set så från min sida så ber jag om ursäkt men vi är vana vid galna modoiter, skäläftä-fans och annat löst folk😜 Jaja, 1-1 i perioder nu då. Dags att börja sätta passningar nu så kan vi ta detta👍🏻 Jag kommer lämna en svettfläck i nyköpta soffan👌🏻

Johan1234: Clark var trea in i situationen. Solklar 2a, tyvärr 😉
Men vad har hänt med LHC? De har inget spel öht, mycket förvånad....
Men Rautio, så grym var han väl aldrig i LHC?

Johan1234: får vi se om wikegård tar upp bertilsson tackling. Hård men korrekt... jag lovar att cmore inte tar upp situationen i studion... så less

Passa på nu Wikegård och hylla Bertilsson...du älskar ju såna tacklingar.

pekka85: Tack. En annan härinne bad mig i princip dra åt helvete eftersom min åsikt om Clarks utvisning inte var likadan...

Enda anledning till att Bertilsson åker ut är ju för att regeln om checking to the head säger som den gör. En exemplarisk tackling som visar att man kan göra allt rätt i en tackling och trots det sluta olyckligt

Leonardo: Hemmaplansfördel? Jo, jag tackar... Helvete vad nervöst det ser ut. Ingen tanke, bara tuta och kör. Massor med felpass. Det här glider oss ur händerna.

« · 1813382 · »