1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 742270 inlägg · 7967 ämnen

MATCHTRÅDEN

Sv: MATCHTRÅDEN
{7225}: miserabelt PP

Pinsamt att han inte tar ut Sylvegård också..

Brynäsgubbe: PP nu

HERREGUD vilken crosschecking i ryggen på Lindblom!

Herregud vad lägen vi bränner...

Mannberg hade säkert kunnat göra 4-5 mål med alla chanser han fått.

{7800}: Vi spelar bra bortaspel. Ställer om snabbt när vi får tillfälle.

ALLTSÅ FAN. Vi har inte råd att missa sånt. Seriöst varför skjuter man mitt på?

Vad tycker ni om hanteringen av när domare kommer ivägen för spelet? Där hade LHC ett uppspel som var påväg emot icing men den tog på linjemannen vilket blev en perfekt överlämning till Broc Little som kom med fart igenom mittzon. Dvs domaren påverkade spelets utgång ganska markant i det läget. Tycker ni man bör blåsa av då eller ignorera det som man gör nu?

Fattar inte hur de har så svårt att se hög klubba...

Hög klubba-regeln verkar inte gälla om man är blå i denna serien.

Zappaholic: Stor räddning av Rautio

Vad fan. Felpass och Boqvist åker ifrån Persson dessutom. Trippel-fylle.

Slaaaaaarv...

Brynäsgubbe: koncenterad start

Here we go... 60 minuters bra insats tack...

Många Brynäsare på plats 🤗🤗🤗

Brynäsgubbe: Nu Gävla kör vi !!

Haha Paille. RUTIN!

{7225}: dessvärre inte . Det suger får nöja mig med dumburken idag . Blir jävligt jobbigt idag . Men har tro på laget .

Jan Grismöbel: Finns du i Saaben i EM??

Detta med slutspel är en plåga för mig..vill alltid att matcherna ska se ut som 1:a bortamatchen mot LHC.2,5 timme kvar till nersläpp..ångesten kryper redan fram lite smått...HEJA Brynäs 1-4 ikväll tack :)

{7800}: själv satt jag i lastbilen på väg till Norge och grät som en liten unge . Å bara skakade i kroppen .

{5915}: Du verkar ju ha stenkoll på det iaf :D

{7225}:
Brynäsgubbe: Må denna kvartsfinalserie ta slut ikväll. Jag behöver lite andhämtning. Jag mådde fysiskt dåligt under matchen i fredags, hur sjutton överlevde jag slutspelet 2012?

Jag minns var och hur jag mådde den sista finalen... Jag kommer ihåg att jag mådde så dåligt att jag firade/jublade inte ens när slutsignalen gick. Jag bara pustade ut och slappna av och tackade gudarna för att det var över. Egentligen är det helt sjukt...

Men då hade vi iaf ändå redan gjort en lysande säsong. Vinner vi idag kan jag slappna av lite mer tror jag eftersom vi då tagit oss förbi kvarten-spöket. Då är vi ändå top 4 och därifrån är allt en bonus. :)

JawKee: Vi får nog SAIK... Om vi avancerar.

Vågar man tro att det bästa vore att få möta Växjö eller Frölunda? HV känns giftiga.

Brynäsgubbe: Må denna kvartsfinalserie ta slut ikväll. Jag behöver lite andhämtning. Jag mådde fysiskt dåligt under matchen i fredags, hur sjutton överlevde jag slutspelet 2012?

Då var det snart dags igen... Haha fyfan. Ta chansen Brynäs. Snälla.

Steenm: Ingen här som har en susning. Bara låssas-supportrar här. LHC har bättre koll.

Steenm: E är till bortafans - först och främst. Blir som inte sålda så går biljetterna till lhc. Jag tror, tror, att du måste kontakta Brynäs support för dom biljetterna, så var det förra gången iaf för mig.

Jag tänkte för första gången besöka Saab Arena imorgon, och vill ha lite svar...
Är sektion E till för bortasupportrar? Och hur köper man biljett till bortastå (hittar inte detta någonstans)?

{5915}: Var hittar jag tre biljetter till matchen i morgon? På rätt sida helst.

Hur f

Rosa-73: 16:00

Rosa-73: 16.00 Redan nervös

Mösspojken: vilken tid är det match i morgon?

Om Växjö och SAIK vinner - HV
Om Växjö och Frölunda vinner - Växjö
Om Frölunda och Malmö vinner - Frölunda
Om SAIK och Malmö vinner - SAIK

JawKee: Bestäms av placeringen i grundserien. Högst rankade lag möter lägst rankade.

Vilket lag möter vi om vi vinner mot linköping? I semi alltså.

{6984}: som sagt rykten så vem vet ?

{8212}: det är något man nästan måste göra i HA. Dom har inte situationsrummet (Lärking) som gör sånt utan det är domarna på plan. Och det leder sällan till något om dom missat det på isen.

HA äger kvalet och således är det en HA match igår.

{8212}: Vad är det för nivå?

Äckel-Leksand anmäler Mora-spelare till diciplinnämnden...Kul utveckling om lagen ska börja anmäla varandra 😖

Såg precis avgörandet från igår i repris...
Kom en liten tår idag också :-)

{8212}: sunken har numera 6 år kvar på kontraktet. Sundlöv skrev in en klausul angående lotteriförsäljning så förlängs kontraktey med 3 år och till en fördubblad lön... allt för föreningen:-)

{8212}: hehe, allt för föreningen :)

Leonardo: Sunken sålde 50/50 lotter härom sisten

munkas: det var riktigt vasst! Men då hade vi vägbrytare av bättre typ än idag. Och det var inte heller "kutym" att stå ivägen för pointman hela tiden som idag.

smallround: Ja du, det är ju synd att han inte kommit igång med målskyttet i PP t.ex, sen kan det bero på vilka han får spela med givetvis, sen skadad och någon form trekvartslösning, jag tror inte han är helt kurant den gode Nick som i form skulle ytterligare vara en mkt viktig pjäs i vårt kära lag.....nu får man hoppas att inga mer skador uppstår och att Zaborsken kommer snart in i laget och Sunken...vad händer med honom? Ingen säger ju något om han nånstans?

« · 1813874 · »