1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 742272 inlägg · 7967 ämnen

MATCHTRÅDEN

Sv: MATCHTRÅDEN
Honken:

Mån 11.00

Notera att Aftonbladet Plus har 2 för 1 även under slutspelet!

{6984}: Om man ser på Felix igår. Så gjorde han några bra räddningar, kanske inte världens viktigaste. Men det kan vara ack så viktiga för självförtroendet.
Man har en sån där sugande förhoppning att han kan släppa alla dåliga matcher och göra en Svedberg. Hoppas Hoppas😀

FORZA BRYNÄS
👍👍👍👍👍👍

mk: Den möjligheten finns absolut. Läget är svårt, inte hopplöst. En riktig utmaning!

tjugo8: Tack, det gäller att vara med..... Boende redan bokat:)

tjugo8: Han kan sitta tryggt på posten ett par år till, men sen så ;)

{6984}: Jag har en bra känsla inför kvarten och jag har tippat semifinal i augusti och det tror jag på. Grabbarna har en växel till i slutspelet, nu börjar allt på noll :) Finns en skön blandning i laget av rutin, kompetens och ung frenesi.

mk: Hoppas också på det. Det sköna med Svedberg var att han kändes så otroligt lugn i målet. Felix flaxar runt som en nyfödd kyckling. Får alltid hjärtklappning av hans spel.

Leonardo: Jag tror att vi går hela vägen 😉Vi har ju en Stanley cup vinnare i vårat lag det har inte LHC . Granis lär väl tagga till nu också samt 2 målsprutor i Clark och Lindblom. Plus grymma juniorer.

pjåtor: Sen Gunderson som kommer att steppa upp.

{7225}: de har han redan gjort om du inte missat de. Hans formkurva sen feb uppehållet är galen.

Inkazar: Han har mycket mer att ge tro mig.

{7225}: ja har väl inte sagt annat heller? :)

Inkazar: nä, och jag har inte sagt att du sagt annat heller. 😀

{6984}:
Jag tror att vi har stora möjligheter att gå vidare. LHC är starka hemma, vi är starka borta och OK hemma. LHC är usla borta.

Qvarre:
Lhc har 11-2 i segrar i Cloetta/Saab, men allt kan hända

Snickrar på 2 resor till Gävle, innebär att man bara missar match 2 iom att Lkpg är hemmaplan, den blir nog iskall, måndag o lönefredagsmatch samma vecka

Nyckel att få ihop 2 o 3:e kedja
Mitt val
Twins Nick
Granis Pajen Ikonen
Blomman Alcen Öhlund

Rätt ok bänk då...

Qvarre: Okay, så skillnaden mellan starka borta och usla borta är 4 poäng, när man ska dra sådana argument kan det faktiskt vara bra att ha koll på statistiken. Eller anser du att det är uselt att sluta 3:a i bortatabellen när man slutar 4:a i serien?

Att Brynäs är starka borta råder det absolut ingen tvekan om och det blir än mer imponerande när man "bara" slutade 5:a i den serien

Johan1234 & Qvarre: det finns en anledning till varför man delar upp serie statistik och slutspelsstatistik.

Det som har hänt räknas inte.

pjåtor: Ja absolut kan vi göra det och sen har vi förhoppningsvis Bertilsson i varje match, Fälth tbx som vunnit SHL ifjol, Zanetti tänder till i slutspel, Gunderson och Ikonen i PP, Rautio har stått i två slutspel för Linköping förut, deras ,ålvakt är väl så rutinerad, sen får vi se hur mkt Johnson tränar denna vecka och var Zborsken står i rehaben....Felix var bra igår också skall tilläggas, hoppas han nollställer säsongen nu :)

Leonardo: Slutspelsabstineeeens!!!

Brynäsgubbe: sluta nu felix flaxar inte runt han är bara lite osäker (orutinerad) sen är han kass runt målet men i övrigt är väl ha en väldigt lugn å sansad målvakt. Lindbäck flaxar men puckarna tar han så delar du säger med att flaxade målvakt de köper ja inte

tjugo8: Tack!

Dottern inleder slutspelet m magsjuka
Oro att klara 6 av 7 matcher på plats
Enklast om de avgör på fredag!

Forsberg 1978:
Har en Linköpings-vägskylt utanför huset
På väg o hänga en matchtröja över den
FRAMÅT BRYNÄS!!!

tjugo8: Ta en bild på det :-)

On the road

Men bilden får ni senare...
Funkar ju fan inte o ladda upp...

Brynäsgubbe: Nu Gävlar kör vi!

{7225}: Morgan J dömer

Leonardo: fy fan då är det torskgaranti . Inga pp till Brynäs i dagens match .

Är så nervös så jag mår illa!

Seså Cmore, nu slutar vi prata om intelagen och börjar fokusera på dom de flesta älskar, Brynäs!

rafalski: KOM IGEN NU BRYNÄS!!

{6984}: Tror ni tar hem segern idag. Boqvist eller Lindblom avgör.

TJOFF I KRYSSET JAAAAAAAA!

SÅJA

Boom!

Forsberg 1978: JAAAAAAAAAAAAAAAAA

{6984}: SÅ JÄVLA GOTT!
27 sekunder Jensen !!

Hyfsad start...

{6984}: Bra start!!! :D

Nervöst.........

Hoppas på vinst, men ännu viktigare är slutspels mode på Granis mf l.

Å MÅÅÅÅÅL 😄

{6984}: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

BLÅS AV!

HitTheLights: SÅ jäkla viktigt att få hål på Högberg så han inte blir något monster

HitTheLights: riktigt bra start . Var det inte den kedjan som LHC hade tänkt stoppa 😁😁

Link blir nog utan guld även denna säsong

Inte alls långt borta att Boqvisten styr in den där också.

Goo start!!

« · 1809026 · »