Brynäs IF

715052 inlägg · 7953 ämnen

MIK-BIF 18/8

« · 1170841 Till forumet


Sv: MIK-BIF 18/8
arnio: Rödin har till viss del redan visat och kommer visa framöver att han är fan så mycket bättre än Hermansson som inte tillför mycket överhuvudtaget. Rödin har farten, finurligheten och spelsinnet som Hermansson totalt saknar. Får Rödin förtroende så kommer han göra en riktigt bra säsong, det är jag övertygad om. Jag vill ha två offensivt bra producernade kedjor. Första med Dackell Dixon Somervuori känns redan som en bra förstakedja. I andra skulle jag gärna se Rödin tillsammans med Granis och Kahnberg, Eller som jag skrev Silfverberg.

Jag vänder på det, så du tycker Hermansson är bättre än Rödin?? Haha skojare där !!
Kommentera

Sv: MIK-BIF 18/8
MarcusElving: Tror inte heller att Alcen kommer att göra nåt väsen av sig, en sån spelartyp går det 13 på dussinet.
Kommentera

Sv: MIK-BIF 18/8
MarcusElving:

"Jag tycker att det ska spela en bättre spelare än Hermansson tillsammans med Granis och Kahna! Nu är det ju försäsong och massa folk borta, men ändå. Kan man inte köra typ Silfverberg Granström Kahnberg, eller Rödin Granström Kahnberg..."

Så Rödin är alltså bättre än Hermansson?? Hahaha skojare där !!
Kommentera

Sv: MIK-BIF 18/8
Lindström: Jag är inte så säker på att Alcén kommer gör så mycket väsen av sig, jag har alltid känt att det är något som saknas hos honom, om det är inställning eller nåt vet jag inte, men det saknas något för att han ska kunna ta nästa steg och blomma ut helt enkelt.

Ja, Kahnberg blir nog bättre själv av att ha bättre lekkamrater i kedjan. Hermansson är en spelare som jag tyckte Brynäs skulle göra sig av med inför denna säsong, menmen!
Kommentera

Sv: MIK-BIF 18/8
MarcusElving: Är helt inne på din linje!! För har svårt att tro att han kommer att få spela i den linan när serien drar igång senare.
Kommentera

Sv: MIK-BIF 18/8
Lunkan: Jag tycker att det ska spela en bättre spelare än Hermansson tillsammans med Granis och Kahna! Nu är det ju försäsong och massa folk borta, men ändå. Kan man inte köra typ Silfverberg Granström Kahnberg, eller Rödin Granström Kahnberg...
Kommentera

Sv: MIK-BIF 18/8
Jättebra av Czarnecki att han ger vår junisar chansen!
Kommentera

Sv: MIK-BIF 18/8
Lunkan:
Rhodin blev jag väldigt imponerad av i dom två J20 matcher jag har hunnit se.
Kommentera

Sv: MIK-BIF 18/8
Lunkan: Måste vara kul för ungtupparna också att få spela. Nu kanske Mora har en chans också -;)
Kommentera

MIK-BIF 18/8
Länge sedan man såg ett så ungt BIF lag, intressant!

Så spelar Brynäs

Målvakter: Alexander Sahlin och Oskar Östlund.

Förstafemman: Niclas Andersén, Simon Löf – Daniel Hermansson, Jonathan Granström, Magnus Kahnberg.

Andrafemman: Jörgen Sundqvist, Juuso Hietanen – Ove Molin, Mads Hansen, Sebastian Lauritzen.

Tredjefemman: Peter Nolander, Simon Bertilsson – Anton Rödin, Alexander Sundström, Henrik Thegel.

Fjärdekedjan: Joachim Rhodin, Calle Järnkrok, Jacob Silfverberg.

Extra back: Daniel Grönlund
Kommentera

« · 1170841