1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 739753 inlägg · 7967 ämnen

Molin

Molin
Vet någon om Molin spelar i morrn. I såfall vinner vi, annars 2-2

Sv: Molin
Har ingen aning, men jag tror på vinst ändå. Jag tror inte att LHC gö om HV matchen, men man vet aldrig.

Tror han spelar Ruds också det lät så det sista jag hörde.
BIF gör aldrig om misstaget att underskatta LHC igen.

Brynäs verkar vara riktigt på gång. Senast så utklassade man ju Timrå med 2-1......... Om man spelar riktigt bra kanske man kan få oavgjort mot topplaget Linköping imorgon!
SM-guld, SM-guld, SM-guld........

SOTON: Ska man komma till slutspel så måste ett lag kunna skjuta mer än 19 skott på mål.

Brynäs saknar en riktig målgörare. Det märks!!!!!!!!!

du e ingen riktig Brynäsare om du säger så. Dom har ju Bisset, Larsson, molin, soling det finns många som kan göra mål så du kanske skulle ta å hålla på nåt annat lag om du har den inställningen.så ta å skräp dig nu annars vill vi inte ha dig i Brynäs.

Molin kanske kommer till start det beror på hur han känner sig på uppvärmingen.Hoppas han spelar för då vinner Brynäs.

Brynäs var ju riktigt bra mot Timrå borta sist, hela 7 skott på mål i första och 3 skott i andra. Totalt 33-19 i skott, men som sagt var, ni lever på eran otroligt tråkiga grishockey och enorm RÖTA. Ni blir som sagt var sämre för varje år och hamnar garanterat i kvalserien de närmsta åren.

Johan20: jag blir oxå förbannad på dig...Skärp dig eller byt klubb. Får laget spelet att stämma, så öser Bissett, Molin m fl in mål. Du kanske är supporter för första gången denna säsong, så du inte vet hur fort det svänger för ett lag!?

« · 32799