Clarence: "Det har ofta varit Sundlöv i ett nötskal som sportchef - att inte ens försöka."
Ja, jag minns när Ovetjkins kontrakt gick ut. Då försökte inte Sundlöv ens att få hit honom.
Svagt.....
"Herregud, både Lindbäck och Eriksson borde i den målvaktssituation som råder vara högaktuella för "sitt" Brynäs om det fanns nån rim och reson."
Med betoning på "borde".
Dina 60-talsdrömmar om spelare som är sin klubb trogen livet ut kan du kasta på sophögen. Det är 2010 nu.
Ingen av oss har en aning om hur Lindbäck eller Eriksson resonerat, och trot eller ej: dom har egna viljor. Det handlar inte bara om vad Brynäs vill, även om många tycks tro det. För att inte tala om agenternas vilja....
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
rackham: Det var nog mer när jag tänker efter.. 12 mille för tre år var det nog...
Det är han INTE värd
GävleLasse:
Räcker det med det...?
Det snackas om betydligt mer än det i stan...
Huge:"Säg så här: om du tvekar ang en spelares kapacitet och vem du ska välja av två spelare, så är det bara att titta på vad mobben på nätet anser.
Sen gör du precis tvärtom. Då har du med absolut största sannolikhet gjort rätt..."
Du tror inte att man hellre kollar av och bortser från hockeyn i så fall. Man kollar och gör en bedömning vem av spelarna som skulle passa bäst in i gänget?
Det är mitt tips.
Man vi vet inte när man bestämde sig för Modig och Läcks sorti kom nog som en blixt från klar himmel: Risken finns att man hade tänktköra med Läck som 1:a och låta Modig gå i lära hos Alcén..
Om så är fallet så är det ju et jobbigt läge. Det är svårt att ha förtroende för Alcéns val när man inte vet vad som sagts... Var det JAAAA, eller var det. hmmmm, ok då..