1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 739200 inlägg · 7967 ämnen

Nåt Positivt!!!

Sv: Nåt Positivt!!!
rackham: med er båda. om det funkar för dig?

Ove Myling:
Snuskpelle. Har du ingen moral alls... :-)

Inget problem med diskussionen, dock är det ibland problem att veta vem du riktar dig till med frågorna.
Lite mer distinkt där, kanske?
Annars är det ok!

När det gäller förbättringsarbete är det bra att ta steg för steg under kontrollerade former.
Nästa steg för Brynäs torde vara att våga lyfta blicken mot toppen och se vad som krävs för att nå dit...

Ove Myling: Någon eller några ansåg väl att de var kompetenta. Vart eller hos vem felet lgger vet inte jag och säkert inte du heller. Så innan pajkastningen börjar så tycker jag att du skall leta reda på VEM du skall kasta dina pajer, att stå utanför och kasta på måfå lär inte få ordning på klubben, dessa medel skulle inte ens få ordning på Bohus bastubeförening OM det nu finns en sådan. Det är viktigt att hjälpa föreningen med bra förslag på duktigt folk. Vad gäller marknadsföringen så tycker jag att Karin Gustafsson i nuvarande styrelsen besitter en ganska gedigen utbildning inom just marknadföring och jag är säker på att hon kan tillföra en del.

rackham: tror du att vi på något sätt matchar de stora inom svensk hockey, och isf vilket område då? Vilka områden ligger vi efter med mest?

GävleLasse:
Gäller det Bomhus bastubeförening så är säkert Huge inblandad på det ena eller andra sättet :-)

GävleLasse: jag vet inte vem som gjort fel. jag ser bara att fel har begåtts. om jag var mer insatt i klubben skulle jag jobba aktivare, det kan jag lova. nu har jag inte tid för det! däremot hoppas jag göra andra här uppmärksamma på vad som är fel och vad som kan förändras. så att de i sin tur kan påverka klubben.

Ove Myling:
Skall vara med antalet SM-guld då...

Tradition finns det.
Krav finns det.

Brynäs kan av någon anledning inte leva upp till förväntningarna.
Omvärldsanalys kan vara ett område där föreningen har lite att göra...

rackham: good night

rackham: hehe, ja han härstammar ju ifrån Bohus, kanske Busen e med på ett hörn han med.

Ove Myling: Det är precis det jag menar. Det är så lätt att peka finger och säga att "nåt" måste göras. Men innan man sätter in läkarvård så måste man ju göra en undersökning för att se vad som skall botas. Mycket av det som cirkulrerar tror jag är gamla saker som redan är åtgärdade på olika sätt. Det ska bli intressant att ta del av årsrapporten där en hel del kommer att belysas.

Det vi ska lägga vår energi på att att försöka hitta vägar där VI supporters kan hjälpa till.

GävleLasse:
Läste att du nämde Karin Gustafssons namn. Enligt mina vänner i styrelsen för BSKV, så har hon fått goda vitsord från dem.
Vi bör kanske ha in fler kvinnor inom ishockeyn?

stefan Bskv: Det kanske inte är så dumt tänkt. De har kanske inte lika mycket prestigetänkande. Att det behövs fler i Brynäs styrelse kan ge en kick åt rätt håll.

Men det viktigaste är att man ser på kompetensen i första hand och sett på vilka roller de har så ser man att de har tänkts lite "konstigt" i Brynäs
Janne Larsson blir Marknadsansvarig med meriter som SM guld och höga positioner i skytteligan medans Karin är diplomerad marknadsförare vid IHR och har med sin bakgrund som redaktör och marknadsansvarig erfarenhet av informationshantering och kommunikationsfrågor.

Men hon har ju en bakgrund i en del av marknadsföringen i Brynäs så hon drar nog sitt strå till stacken i alla fall.

« · 506740