Wesley:
Kanske...
Ryan Caldwell |
A fairly large defenseman, Caldwell possesses very good all-round skills. He is not a flashy player but moves the puck well, has good patience and gives a good first pass to rack up points. His offensive instincts make him a reliable point man on the powerplay. Caldwell's balanced overall game is completed by good defensive awareness. When he stays sharp and puts in a 100% effort, Caldwell is a solid top 4 defenseman for any European league. On the downside, his somewhat aggressive style can have an increasing effect on his penalty totals. |
Hoppar på EP värvningarna ;)Jim Vandermeer kanske är trött på att slängas mellan NHL-klubbarna. Vem vill inte ha tryggheten i Brynäs? ;´)
Carl Lejonkräk: Är inte Johan Larsson bra då? När såg du honom i action sist?
Nej det är han inte. Jag har sett honom i vår lilla hall i matcher mot Asplöven. Han ska absolut inte in i laget.
Vi behöver en klassback, ingen ytterligare alibispelare ala Styrman.
Här kommer iaf lite fakta om Johan Larsson, måtte han inte komma till oss :-(
Johan Larsson?! Då ser jag hellre Anders Frisk från AIK som verkar vara på väg bort.
Men vi måste kunna hitta något bättre om det ska vara värt att lägga ut pengar på. Annars kan man lika gärna ge upp säsongen och spara pengarna till nästa.
Rossa:"Jag har sett Johan live flertalet gånger i FBK s dress och det finns en anledning till varför han inte blev kvar...."
Oroväckande
Gurra88:
-23? Känns inte som den kille ni behöver när ni har släppt in näst flest mål i hela serien.
sylf: VK kan få Franson och Brendl att verka som energizer-bunnies i jämförelse om vi tittar på spelstil...
Dessutom är han skadebenägen så det räcker och blir över, inte speciellt fysisk heller.
Men på plussidan finns att han är riktigt spelskicklig och jag har för mig att han var rätt bra på rören.