Redigerad kommentar
Vägs ände som SB kallar det beskriver väl ganska bra hur det känns. T J har fått lite längre tid att förändra än han skulle fått om nåt starkt alternativ hade dykt upp för nån månad sen, dessutom har det ju ifrågasatts av många om han skulle bytts ut redan innan säsongen.
Han skall framför allt ha cred för guldet 2012, vissa "experter" tippade att Brynäs skulle få det svårt med ett ungt o oprövat lag, men T J o hans stab gick ut med en klar målsättning att man siktade på guld. Naturligtvis är det många som skall äras när man vinner sm-guldet men såklart har tränaren stor betydelse när organisationen och spelarna skall förberedas fysiskt o mentalt för vad som är möjligt.
Seriefyra förra säsongen är också mer än godkänt, så....
Tack Tommy och lycka till i fortsättningen!
Känns skönt att det blev ett byte i alla fall. Hoppas inte TJ gräver ner sig för det här. Det blir så här ibland. Vill tacka honom för den insats han gjort. Jag tvivlar inte på att han brinner för Brynäs.
Helt rätt agerat!
Dock tycker jag kanske beslutet blev taget lite i elfte timmen. Förändringar borde gjorts redan runt jul. Det är ingen lätt uppgift Bulan har framför sig men förhoppningsvis leder detta till ngt bra.
Tack Tommy för stort engagemang och SM-Guld. Det kan ingen ta ifrån dig!
Välkommen Bulan!
Redigerad kommentar
Nån som finner ett ord av självkritik?
Anmärkningsvärda kommentarer! Blame game has started!
"Vi kanske utåt sätt skulle vara lite avvaktande på hanen och i stället byggt för framtiden. Så ville jag ha det i alla fall."
"Redan från början hade vi ett lite för oerfaret lag. Det var jag ärlig och sa redan förra våren till klubbledningen"
Redigerad kommentar
70 Rodrigues:
TJ o spelarna har ställt till den här skiten, i viss mån Sundlöv, men materialet har varit bättre än prestationen de senaste 3 åren, fel strategi, pedagogik och spelarinställning.
Dags för spelarna o förstå budskapet o ligga i tills de spyr, resten av året, för klubbmärket
Zappaholic: Bra med Bulan för han kommer nog inte ta hänsyn till vilket namn och nummer som står på tröjan, presterar du inte så spelar du inte.
Bra att öka trycket på alla spelare...
70 Rodrigues:
Älskar att Bz är en Doer...fan va han har legat i denna säsong...
Zappaholic: Du får väl stämma av med Sven.Savage
Skönt att det händer något, men jag har inte en aning om vad Bulan är för tränartyp!
tjugo8: ÄNTLIGEN !!! Nu händer det något i alla fall. Brynäs kan inte köra med struts-metoden och köra huvudet i sanden och tro att alla problem försvinner av sig själv.
Nu byter man ut tränarna och hoppas på nytändning.
Bra av BZ !!!
Forza Brynäs !