Brynäs IF

712986 inlägg · 7953 ämnen

Oögle - BIF 16 feb 2021

« · 2150304 Till forumet


Oögle - BIF 16 feb 2021
Ny matchtråd. Mot alla odds börjar jag bli taggad på kvällens match. Ingen tror på oss, fullständigt kravlöst att gå ut på isen idag. Andren kan spela avslappnat, kul att se vad ynglingarna kan göra, kul att se vilka som lyfter nu när affischnamnen saknas... Själv kan man sitta och titta helt avslappnat för en gångs skull. Allt bättre än 0 p och utspelade är bonus.
Kommentera

Sv: Oögle - BIF 16 feb 2021
Svensson_62: Viktigare än vinst idag är att det inte blir skador på viktiga spelare och att Andrén gör en bra match. Min förhoppning är att laget verkligen jobbar för att hjälpa Andrén och att lagets insats är godkänd.
En fördel med att (om vi torskar) skicka ett B-lag är att en förlust inte behöver sätta sig på självförtroendet hos spelarna.
Kommentera

Sv: Oögle - BIF 16 feb 2021
Axle San: Det jag hoppas på är att Rögle kommer ut lite ringrostiga efter ett längre uppehåll än Brynäs.
Avsaknaden av matchtempo, kanske, kanske kan vara något som skulle tala "lite lite" för Brynäs.

Men bortsett från det, så är det en rätt medioker uppställning från Brynäs sida ikväll.

Tror dock att Andrén kan höja sig lite, efter matcherna han gjorde i Almtuna. Hoppas han får bra hjälp, som du är inne på.
Kommentera

Sv: Oögle - BIF 16 feb 2021
Guldet är BIF : Utan att måla fan på väggen är jag rädd att vi blir totalt utspelade i kväll. Hoppas att jag har fel men allt talar för det, tyvärr.
Kommentera

Sv: Oögle - BIF 16 feb 2021
Guldet är BIF : Kan slå åt bägge håll om du kommer ihåg matchen mot Frölunda. De kom ut taggade som sjutton efter ett längre uppehåll än vi haft. Var inget roligt minne...
Kommentera

Sv: Oögle - BIF 16 feb 2021
9-1 blir kvällens slutresultat.
Kommentera

Sv: Oögle - BIF 16 feb 2021
Huss: Ja så är det ju, greppar efter insåpade halmstrån som du kanske förstår.
Kommentera

Sv: Oögle - BIF 16 feb 2021
Svensson_62: Jag tror att ynglingarna kan ta för sig mer än många tror, själv hade jag gärna sett Ljungkrantz - Birgersson - Kvist i samma kedja igen! De var bra när de spelade ihop i A-laget förra året, men framför allt så var de helt överlägsna i J20
Kommentera

Sv: Oögle - BIF 16 feb 2021
Anders Berg: Vem blir Brynäs målskytt då?
Jag skänker 50kr för varje brynäsmål till Fansens värvning 4.0.
Kom igen! Vi måste hjälpas åt att förstärka laget.
Alla ska med!! Go go go
Kommentera

Sv: Oögle - BIF 16 feb 2021
munkas: Du hoppas väl Brynäs inte gör mål så du slipper swisha😂
Kommentera

Sv: Oögle - BIF 16 feb 2021
munkas:
Kom ihåg: Vi har gjort det tillsammans - Miljonen är uppnådd!

Siktar vi på en miljon till?
Kan värva nån extra brunkis nästa säsong kanske?
Kommentera

« · 2150304