1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 741530 inlägg · 7967 ämnen

Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
sylf: "– Det är en njutning att se honom spela hockey, myser sportchefen Micke Sundlöv."

foppa78:Jag börjar mer och mer luta åt att TJ inte är det "geni" som många vill ha honom till. Förra säsongen löpte relativt smärtfritt utan djupa dalar. Nu har han grymma problem och enligt vad han säger i media oc vad han visar för "krafttag" för att vända trenden talar emot just detta.

Snart behöver Sundlöv någon att hänga hundhuvudet runt halsen på...

TJ ut och GP ny huvudtränare.. känns obehagligt nära till hans. Och huge kommer att hylla detta högljutt,,

sylf:"– Vi är glada att Niklas väljer att spela med oss. Jag tror att han kommer att passa in ypperligt i vår organisation, och han har redan bevisat att han kan stå i elitserien, säger Sundlöv."

Slajsarn: Suck bara att börja med ångestdämpande igen då!

sylf:"– Vi har kollat upp Thomas Greiss på alla sätt vi kan, säger Micke Sundlöv. Jag har pratat med Niklas Wallin som spelat med honom, och Greiss får mycket goda vitsord, både som spelare och person."

Carl Lejonkräk: Skulle kunna lägga upp alla dåliga värvningar,men jag åka jobba imorgon bitti, hinner inte till kl 07.00.

sylf: Nägra förvärv där som svar på din fråga. Måste sova nu, vi ses

Slajsarn: Om jag hade velat förolämpa dig och övriga medgångare så hade jag kallat er för "äkta supportrar",
eftersom det måste vara bland det värsta du/ni kan tänka er bli sammankopplade med.
Angående demenssnacket: slut på argument?

Huge:Jag väntar fortfarande på ditt svar på min fråga.

Hur mänga av de spelare jag "sågat efter ett felpass i C-hallen" finns kvar i brynäs?

Földfråga.. har din demens fått dig att glömma att C-hallen aldrig byggdes. Du kanske borde besöka Läkerolen lite oftare så du hänger med.

Slajsarn: Ointressant hur många som är kvar, är borta eller vilken beteckning träningshallen har, det intressanta är min poäng:
Du har förmågan att dra enorma slutsatser på i stort sett ingenting.
Svar nog?

Huge: Och uppenbarligen har jag ofta rätt...

Slajsarn: Tja, om man nu vill beteckna vart 10:e år som "ofta"......

Sundlöv har återigen förstört en säsong. Omdiskuterade värvningar som lett till dålig publicitet samt totalt missbedömning av truppen han satt ihop för att försvara guldet. Tyvärr kommer det inte hända något innan säsongen är helt förstörd varken några bra värvningar eller göra sig av med spelare som inte presterar. Nej sitt lugn i båten och njut av era gemensamma luncher i läkerolen så löser sig allt.

« · 1550784