1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 742147 inlägg · 7967 ämnen

Rögle Bk-Brynäs IF Söndag 6/4 2008.

Sv: Rögle Bk-Brynäs IF Söndag 6/4 2008.
mattias - 74:

Våga vägra vuxenlivet!

Ankan, 6 år

Huge: Nu skall du inte vara dum. Det är fult att svära! Själv sitter jag framför datorn och kollar med tummarna tryckt mot varann.

Huge: *ASG* så jävla fraperande att se hur ofta du har otur när du tänker.

Huge: "Och vad har Moramatchen med saken att göra?"

Ja, det var innan den matchen han uttalade sig.

Huge: "Jag tror jag följer ditt exempel från Röglematchen där du satt hemma och kommenterade saker du inte hade en jävla aning om...."

Jag hade mer koll på den matchen än vad du någonsin har haft koll på någon match överhuvudtaget. Det är ofta du väljer att stanna hemma och tryna, hur kommer det sig? Jag bor i Småland men har ändå sett fler matcher LIVE, det säger rätt mycket om ditt sk engagemang, så jävla mycket snack o liten verkstad från din sida. Upp till bevis, följ med upp i morgon och visa ditt stöd.

70 Rodrigues: "Huge: "Och vad har Moramatchen med saken att göra?"

Ja, det var innan den matchen han uttalade sig."

Czarneckis korkade uttalande är väl lika korkat oavsett när det kommer?
Eller menar du att uttalandet var mindre korkat bara för att det kom innan Moramatchen?

Skärp dig nu, annars kommer jag och tar dig i örat i morron... :-)

Huge: "Skärp dig nu, annars kommer jag och tar dig i örat i morron... :-)"

Ja, om du inte hade varit mer än fem pannkakor hög så hade jag trott på dig!!

wap.hockeysnack.com
Tolv timmar till nedsläpp, vilken dag fylld av ångest.

rafalski:

Ångest redan ? Skall vi inte spela skiten först eller har vi vunnit ??

mattias - 74: Så du menar att du är kolugn. Vad händer om inte ni går upp nu, orkar bygden mobilisera igen efter ännu ett misslyckande?

65selander:

Jag är inställd på förlust så man slipper bli besviken!

mattias - 74: det har jag prövat sen 2001 och det funkar inte

Lunkan:

Jag vet inte hur jag skall göra idag, jobbar mellan 13 - 20 dvs en timme in i matchen. Skall jag se 1:a perioden på webben på jobbet och sedan åka hem de 2,3 milen i ilfart för att se resten hemma och riskera körkortet eller ta ut övertid och stanna kvar till 2130. Sedan är det ju CL fotboll från 2045 också men jag tror jag vet hur jag skall göra :)

mattias - 74: Sedan är det ju CL fotboll från 2045 också men jag tror
Så det är därför Sylf stannar hemma.

65selander:

Tror du ?? Hade ja valt hade det blivit tablettasken men jobb går före :

65selander: Boork i GD idag: "Även ett rutinerat lag kan påverkas och Rögle kan i medgång spela som vilket elitserielag som helst. Vi är ett bättre lag än Rögle, men under de omständigheter vi har jobbat under hela säsongen så är vi lätt sårbara.
Vilka omständigheter?
- Det vill jag inte gå in på. Det tar jag när det hela är slut."

Rätt läge att flagga för att det efter kvalserien minsann ska pratas ut i media? Är det inte Boork som alltid pratar om att ge "energi till truppen`"?

Jompe: Underbart att Boork alltid skall komma med massa saker när det väl kan vara försent.

mok:

Stavas K-o-n-t-r-o-l-l-b-e-h-o-v...

Jompe: Samtidigt är det ju inga hemligheter varför vi är sårbara. ALLA vet att vi inte haft några målvakter under hela säsongen, att våra kaptener inte tar mer ansvar än Anton Persson, att vårt försvar suger(mycket beroende på målisarna). Inget att hyckla med tycker jag. Brendl gick ut och sågade vissa lagkamrater efter matcherna mot MIF och sa vilka han syftade på, en sak för en lagkapten tycker jag.

Hade vi haft en målvakt typ Liv, Stana, Larsson hade vi spelat semifinal i år, så många pinnar har Piff & Puff sumpat åt oss.

« · 1026155