1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 740326 inlägg · 7967 ämnen

SEMIFINAL

Sv: SEMIFINAL
mattiask: Det kanske är så illa att anledningen till att man inte förlänger med Dansk beror på att man får Lindbäck kvar även nästa säsong.
Kommer vårat målvaktspar bestå av Rautio och JJ Nästa säsong?
För jag tror att Sandström åker över och testar AHL nästa sässe

{6984}: Bräcker rögle Brynäs på Lindbäck då är något fel prio i Brynäs
Det vill jag inte se .

pjåtor: Sett till de två senaste matcherna har "alla" rätt. Brynäs hopp är att idrotten är ologisk. Och att Rautio står.

{5915}: Var första vinsten bara flyt?

dAVydov: Hej, ni har väl läst denna?

Annars ger artikeln lite råg i ryggen och sköna "vibes" inför matchen.

Nu kör vi!

Jag är HELT säker på att vi vinner idag men det var jag förra matchen också...

Nick Johnson inte uppsatt som extraspelare på stats.swehockey... synd att man inte testar

Jan Grismöbel: Money,money, allt handlar om pengar, även om jag vet att Anders vill till Brynäs, svårt att veta hur sportchefen sen förhåller sig till Lindbäck....Silly season är ju underbart spännande :)

Leonardo: Brynäs har ju erbjudit Lindbäck kontrakt. Nu är det upp till honom att bestämma sig om han går ditt cashen finns eller där hjärtat finns.

Bifbiffen: Enligt Svenska Spel skulle Johnson o Alcén vara extraforwards.....frågan jag ställer mig är om Zaborsken skall få spela ngt överhuvudtaget, om han skall spela in sig så kanske inte har så många matcher på sig

Skrubben: Ja, den som lever får se...vore bra för klubben att få en duktig målvakt som värvning, gärna någon back eller två till av klass

dAVydov: Nej. Men Frölunda övertygade betydligt mer vid sin förlustmatch än vad Brynäs gjorde när man förlorade. Och Frölunda övertygade betydligt mer vid sin vinst än...

Visst..man är nervös och mår skit såhär under slutspelstider..MEN vi får inte glömma att vi spelar semifinal just nu..ett scenario jag tror att många här inne hade tagit alla dagar i veckan innan säsong=) nu är vi ju lite underdogs också så vi får väl se till att fördärva för sillstryparna nu!

TobiasR: Låter rätt snurrigt...

Leonardo: "om han skall spela in sig så kanske inte har så många matcher på sig"

- Du sätter ju själv fingret på problemet här... I slutspel spelar man inte in folk...

bradberry:
Måste bara ge Bulan en känga. Visst för PaW men PoW är fan sämre än Thorell... in med Asklöf, Johnson eller Zaborsky. Nån som vill något och visar lite k*k. Nu blir det förlust... de känner jag på mig. Kolla in PoW i defensiv zon. Mardröm!!

bradberry:
Nä, såklart spelar man inte in folk... men som joker! Testa om han vill spela till sig ett kontrakt för nästa säsong!
Men, 1-1 i matcher! ingen anledning till panikhandling kan jag tycka.
Men förlust ikväll så är det ju kanske läge för att prova nåt annat?

Är Jensen helt kry?
Twinsen? kanske funderar dom mer på om det är festligt att fira guld på Götaplatsen?
Det sista är kanske lite elakt... Men det är ju ganska tydligt att dom inte tänker offra nån hörntand för Brynäs?... Väl?

Har ju varit lite snack om all reklam på Frölundas tröjor, man glömmer nästan bort att de och är lite osäker men nästa alla andra lag kör ju med andra tröjor på uppvärmningen för att få in något företag extra

Vi slipper kommentator-Lena ikväll! Genast känns det bättre.

rafalski:
Åååh vad skönt!! Förlåt men jag hatar fan Lena

NU KÖR VI!!!

rafalski: Visas inte hockeyn på tv 12???

Forsberg 1978: Från kl. 20:00.

Hälge: fyfan.. har ingen bra känsla I kväll.

Inga "experter" som har nån teori om att Jensen har någon skada...

Hälge: För en jävla damlandskamp i fotboll??? Sjukt! Jaja får köra chrome cast då

Och schampo-Joel står och sprayar håret i omklädningsrummet innan match. Ganska talande...

Hahaha, Frölundas "inskrinnarlåt" är det töntigaste och dåligaste jag hört. Skrattretande.

Kom igen nu Brynäs!!! Bete er!!!

Steenm:
Edit.Ändrar mig, vi vinner ikväll. Wolmer och Aleksi dömmer matchen. YEEEEES!! Äntligen slipper vi pajaser som Cleasson, Sören, Björk och Mollgan.

Steenm:
Sådär ja, hoppas mina satsade 100 spänn på Frölunda ger resultat nu då!!

Rönnberg verkar kunna Rautio... Något som jag såg LHC-fansen klaga på rätt mycket.

Steenm: Men det känns ändå så jävla passande det laget och den staden ändå :)

Pettisbif: Måste lyssna på sportradion medans jag kör lbilen . Å så sänder dom dam gåboll träningsmatch . Får visst fölga hs mer än normalt .

Bra start...

Kan kilas hålla ner klubben

Otippat...

Det börjar direkt.

Here we Go again!!!

Tack Kilström!

bradberry: Hur kan vi vara så värdelösa i BP helt plötsligt? Blir ju mål varje gång.

Plötsligt börjar domarna döma...

Brynäsgubbe: Bra start tydligen
.Faaan

Brynäsgubbe: "Bänka Kilas. Jävla idiot."

Skärp dig för i helvete. Jag skiter i att det är "i stundens hetta", ska du skriva sånt skit så kan du DRA.

Steenm: Stundens hetta efter knappt en minut... Hur är det med disciplinen de skulle ha diskuterat?

Började inte bra. Frölunda låser mittzonen för oss. Backarna har inte en jävel att spela i uppspelen

Härligt!

Brynäsgubbe: Bertil! !!??

Chris11: SÅDÄRJA!!

Vi är ca fyra klasser bättre än i förrgår

« · 1817830 · »