Rodrigo:Håller helt med. Han måste visa att han är en toppback i SHL innan han tar steget över. Han visade goda tendenser till det förra säsongen, speciellt i slutet av säsongen. Men att gå från detta, till att bli en toppback under en hel säsong, är ett ganska stort steg.
Än en gång beröm till Thelin, Sundlöv och Jonsson, att dom vågat tro på denna kille trots sin ringa storlek. Ett kvitto på att vi som förening gör någonting bra. Vi fortsätter trenden med att minst en brynäsprodukt skriver NHL-kontrakt varje sommar. Hur många år på raken kan det vara nu? Hur många lag i SHL/HA har en längre svit än Brynäs på just den biten?
Redigerad kommentar
Vet att jag kanske får skit för detta men tycker att mycket i den här tråden hör hemma i A propósito de nada !!?? Eller har jag fel?
Huss: Den gamla måttstocken satt av stockholmare köper jag inte.För mig går norrlandsgränsen vid nånstans vid Östersund.
Vart börjar skåne enligt stockholmarna? Strax norr om Nyköping eller? ;-)
Johan Norrström: Det är skillnad att prata om det än att vara det ;-)
Men man funderar lite hur länge det håller. För inte länge sedan pratade vi om "de 4 stora" som verkade dominera svensk ishockey för lång tid framöver.
Nu är det norrlandshockeyn som tagit över...
Zappaholic:Jag må ha en del åsikter och saker och ting men jag motiverar mina åsikter. Men du ser mig aldrig kasta skit eller glåpord efter en förlust.
Men detta är ett forum och där ska åsikterna gå isär annars är det inte mycket till forum. Hur skulle det se ut med en massa pettifbiffare här som alla lade ut mer eller mindre fantasifulla laguppställningar med eliteprospects samtliga free agents och några till...
EskilstunaLasse: Aha, en nickbytande NEJ-sägare ;-)
Vad säger du nu, Rodrigues? :-)
EskilstunaLasse:
Twittrade t Stisse
Jag tycker kanske det vore mer intressant m ett snack m Scott om framtiden än m Basse...