1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 743536 inlägg · 7967 ämnen

SILLY SEASON 13/14

Sv: SILLY SEASON 13/14
Zappaholic:Så vad var tanken med följande. För att du tycker jag skriver konstruktivt vet vi ju redan

"Vilka förändringar har du varit med och påverkat genom alla dina konstruktiva mail?"

Ska det vara så jävla svårt?

jag tror de behöver en vinst till men jag tror de tar 0.

Huss: Förstår inte att Gurra tar chansen att visa hur konstruktiv han är i sina mail till ledningen. Nu sitter ju alla och får vatten på sina kvarnar, som maler: det är nog bara gnäll, gnäll, gnäll och åter gnäll.
Seså, ta chansen nu Gurra och visa dom där mailen.
Är du rädd för att bli avslöjad?

Huge: Men för fan Huge lägg dig inte i låt dom lösa detta själva!

Gurra88: Suck. Så hur många poäng tror du Brynäs behöver för att nå slutspel?

Huss:När har jag sagt det. När ska folk göra sina egna sanningar? Jag mailar och vädrar mina åsikter för dem för att jag är nyfiken på svar gällande vissa ageranden. Jag får mina svar, ibland blir jag nöjd, ibland missnöjd. Vad är problemet?

Zappaholic: Så vad var tanken med följande. För att du tycker jag skriver konstruktivt vet vi ju redan

"Vilka förändringar har du varit med och påverkat genom alla dina konstruktiva mail?"

Det är ett rent hån. Men du försöker likt Huge förklara din oskuld in i döden. Löjligt och patetiskt.

Gurra88: Så du tror du påverkar m.h.a att skicka mejl tlll "ledningen"? Har du ett alter ego som skriver genomtänkta mejl med konstruktiva förslag om hur Brynäs strategi bör se ut de kommande åren? Man upphör aldrig att bli överraskad tydligen...

Gurra88: Nej, du har fel. Måste slå dig på fingrarna där. Våra mail handlar om något helt annat. Jag försöker hålla det hela hockeyrelaterat, har påtalat det flera gånger, du svarar med personangrepp. När jag inte besvarar på samma sätt som du så lyser tyvärr din frustration igenom och du tar till mer angrepp.

Tyvärr, det funkar inte. Du får antingen sluta upp med att diskutera och hacka på min person om du vill ha svar, eller hitta någon annan att diskutera med. Någon mer vuxen, på din nivå.

Åter till hockeyn. Hur många poäng tror du Brynäs behöver för att ta sig till slutspel*?

§4
Svordomar och grovt språk undanbedes. Dina inlägg ska hålla en kamratlig ton och hålla ett vårdat språk för allas trevnad.

Liten reminder i största allmänhet...   :-)

Zappaholic: Nej det ger inte mig rätt, men jag klagar inte heller på klimatet..

Du hånar trots att du eftersöker bättre klimat. Oerhört märkligt om du frågar mig.

Huge: Det är inte min uppgift att ta ut efterträdare. Finns de som har lön för det..

Varför i helvete skulle jag visa mina mail till ledningen för dig? Jag skiter fullständigt i om en busschaufför tycker jag är konstruktiv eller inte.

Min duskussion mellan mig och Zappo handlade inte om att mina mail var konstruktiva eller inte utan om att han borde rannsaka sina egna hån innan han efterlyser ett bättre klimat.

Jag har fått svar på samtliga mail förutom det senaste då HGK är på GranCanaria och jobbar på brännan eller liknande.

Gurra88: Ok, så jag ska gå till mig själv och du har rätt att kalla andra för jävla snorungar när det passar dig? 

Det är så det ska tolkas alltså.

Tack, då vet vi alla :-)

Zappaholic: Anade att du inte kunde stå för det. Men det är ett tips. Ska du efterlysa nytt klimat, se över dig själv först. Blir mer trovärdigt då.hejdå

Gurra88: Ok, va bra :-)

Gurra88: Om du nu anser att Zappaholic försökte håna dig när han undrade över dina konstruktiva mail, varför lägger du inte ut nåt av dom så att vi kan få avgöra om dom känns konstruktiva eller inte?
Jag utgår nämligen ifrån att dom verkligen ÄR konstruktiva, för du har väl inte bara skickat nåt gnällmail och krävt Sundlövs avgång?
Isf inte speciellt konstruktivt.
Vilken vill du ha som ersättare?
Motivering?

Nåt säger mig dock att ditt mail gått rakt ner i papperskorgen, där dom flesta ointressanta gnällmail hamnar.
Men överbevisa mig gärna, jag är idel öra och öga...

Patrick O'Sullivan är ju FA förövrigt :)
www.eliteprospects.com/player.php?player=7914
"Laser Wristshot" skulle kunna bli en ny Silfverberg, fast lite äldre :)

Gurra88: Nja, jag antog att du var konstruktiv då du mailade ledningen i Brynäs. Eller hade jag fel i mitt antagande?

Du vet, du kan inte begära vad som helst av en femtonårig snorunge. Du kanske borde hålla dina diskussioner med vuxna istället.

Så, nu fick du svar på dina fråga. Dags att gå vidare...

Tommy: Absolut inte. Men tycker det är väldigt underhållande med folk som gnäller över klimatet här inne när det är de själva som bidrar till den.

DavyDjoos: sorry, glömde honom :(

Men då gör vi om backuppsättninhen :)

Bertilsson-Jakobsson
Gunderson-Kilström
Sundqvist-Nörstebö/Djoos
Luoma som extraback :)

Gurra88: Är du arg på allt och alla? Dålig dag? Du verkar så aggressiv :-)

Zappaholic: Du ska ge fan i att be andra att bättra sig innan du rannsakat dig själv

Så helt plötsligt tycker du det jag säger är konstruktivt.?

Gurra88: Stå till svars?

Orkade inte diskutera då det inte var hockeyrelaterat. Förstår inte riktigt vad du får ut av att diskutera med en 15-årig jävla snorunge...

Zappaholic: Blev det jobbigt när du skulle stå till svars för ditt egna hånande?

Peja: HGK ja, som inte gör sig av med Sundlöv. Men det är ju fortfarande han som sitter där och då är det ju lämpligt att maila honom? Eller ska jag maila den kommande klubbdirektören eller hur tänkte du?

Gurra88: OK. Jag trodde att du även ville avsätta ledningen...

Zappaholic:"Kan inte säga annat än du feltolkar. Tro vad du vill. Alla vill inte hoppa på dig om du nu fått för dig det..."

Nej, men du vill.

Så helt plötsligt tycker du det jag säger är konstruktivt.?

Är inte det hånfullt? Sluta spela så jävla oskyldig

Peja: Du fick svar.. Jag mailar ledningen om vad jag tycker om Sundlöv. Och får bra svar hur de ser på situationen. Även att jag inte håller med.

Gurra88: Den här frågan: Hur påverkar du genom att maila de som du vill ha avsatta...?

Peja: Vad är det för fråga du vill ha svar på som jag inte svarat på?

Peja: Efter att ha följt snacket i detta forum under en längre tid har jag undrat många gånger för mig själv varför Gurra88 inte blir avstängd?

Peja: Frågan är hur många poäng Brynäs behöver ta för att ta sig till slutspel? Jag tippar att fyra poäng borde räcka, då måste AIK ta tre segrar på  återstående fyra matcher och frågan är om de klarar det med sitt darriga målvaktsspel. Jag tror inte de mäktar med det. Tar de platsen från oss så är det bara att gratulera och vi får skylla oss själva.

Gurra88: Herrejösses...fler angrepp på person.

Redigerad kommentar

Gurra88: Det är snarare du som är den lättlästa här. Istället för att besvara frågorna flyttar du fokus till personen som har ställt frågan och utmålar dig själv som en martyr. Som vanligt, alltså...

Redigerad kommentar

Gurra88: Kan inte säga annat än du feltolkar. Tro vad du vill. Alla vill inte hoppa på dig om du nu fått för dig det...

Zappaholic: Du försöker köra med indirekta hån för att kunna komma undan med att det inte var så du menade. Men du är oerhört lättläst grabben..

Är så jävla trött på er som säger att ni vill ha ett bättre klimat men inte är ett dugg bättre själva.

Gå till er själva först innan ni klagar på andra.

Gurra88: Synd att du tolkar det så. Jag försöker styra in samtal på hockeyn men det är inte du intresserad av. Du fortsätter att älta ålder och angripa. Tråkigt...

Zappaholic:"Vilka förändringar har du varit med och påverkat genom alla dina konstruktiva mail?"

Ett hån rakt igenom, men det är tydligen okej. Om du vill få bort personangrepp så gå till dig själv först. Men det lär ni väl er så småningom i skolan.

Gurra88: Hånat? Jag ställde en fråga om du påverkat något beslut med dina mail. 

Man kanske ska hålla dig till det som är hockeyrelaterat, så slipper så många tröttna på inlägg som inte handlar om hockey. Blir mer som ett hockeyforum då, istället för ett forum där människor får utlopp för sina egna privat aggressionsproblem.

Generellat skrivet, givetvis...

Zappaholic: Vad får dig att tro att du är bättre?

Du har tillåtelse att håna mig för mina mail ,men jag får inte håna dig för att du ljuger om din ålder och att du har barn?

Gurra88: Då var det dags igen...lillen och ålder och om jag har barn eller inte. Samma tugg som tidigare när sakargumenten tar slut.

Hövlig ton utan personangrepp funkar inte för dig märker jag.

Peja: De frågorna går givetvis till ledningen.

Gurra88: Jag tror att du inte kan besvara frågan.

Redigerad kommentar

Zappaholic: Förmodligen lika många gånger som du lyckats bli förälder.

Noll med andra ord.

Men jag fortsätter likförbannat, som du med gör antar jag, lillen.

Peja:Ja vad tror du?

Zappaholic: Sparka Sundlöv ;-)

Gurra88: Vilka förändringar har du varit med och påverkat genom alla dina konstruktiva mail?

Redigerad kommentar

Gurra88: Hur påverkar du genom att maila de som du vill ha avsatta...?

Zappaholic: Är du dum?? Jag skickar mail till de jag vill påverka. Fått bra svar väldigt många gånger. Bra mycket bättre svar än vad jag fått av att gå på ett ryggdunkarmöte.

dreamland: Tack så mycket! 

Peja: Gurra vill inte påverka. Han vill gnälla och älta saker in absurdum. Så påverkar han bäst, tycker han.

Tycker vi borde ha en ignorefunktion. Tror det skulle gynna vårt forum.

Redigerad kommentar

Bratwursten: Välkommen!! Trevligt med nån som vill prata hockey :)

« · 1563745 · »