foppa78: Lösa? Gurra vill ju inte.Jag försöker ju ständigt få över det till hockey men han vägrar då han känner sig förolämpad och hånad. Själv har han inga problem att kasta ur sig opassande tillmälen.
Jag försöker ju gå vidare, det ser väl alla med någon form av läsförståelse.
Huge: Hahaha!! Du kan försöka med dina oerhört tama försök. Det biter inte. Testa igen..
Säger det igen, finns inget jag bryr mig mindre än om än om du tycker jag är konstruktiv eller inte.. Jag kan maila vissa utvalda om de verkligen vill veta. Varsågoda
Zappaholic:Be om ursäkt för ditt hån istället. Så kanske vi kan ta dina önskemål om ett bättre klimat på allvar.
Så vad var tanken med följande. För att du inte tycker jag skriver konstruktivt vet vi ju redan
"Vilka förändringar har du varit med och påverkat genom alla dina konstruktiva mail?"
Redigerad kommentar
Huss:"Vi? Har du börjat tala om dig själv i tredje person nu också? Coolt, Gurra for El Presidente..."
Sen när blev "vi" att skriva sig själv i tredje person?? Om du ska försöka göra dig rolig på min bekostnad så är det väl bäst att du kan din grammatik?
Redigerad kommentar
Zappaholic: Har inte orkat räkna pga av för mkt febernedsättande och smärtstillande...(nej beror inte på Brynäs ) men på nåt sätt tror jag matchen mot just AIK avgör...
Men jag hoppas att AIKs jakt kom av sig lite igår...Mkt psykologi i allt det här...
Zappaholic:
Om vi kommer upp i 74 poäng, d.v.s. tar 6 poäng till. Då får AIK
bara tappa en poäng på de sista 4 om de ska slå oss på målskillnad.
Men det kan ju bli svårt för oss att ta 6 poäng till.
Men jag gissar att vi åtminstone måste ta 4 poäng till,
i och med att vi har så dålig målskillnad.
Tar vi 7 poäng, på de 3 kommande matcherna,
så är vi helt klara. För då kommer AIK att vara
minst 4 poäng efter oss inför sista omgången.
Men att tro på 7 poäng, på de kommande 3 matcherna,
är kanske väl optimistiskt, om man säger så.
Zappaholic:Man brukar ju säga, att när hjärnan tar slut, då tar nävarna vid.
Så är det på Gurra och Huge. När hjärnan tar slut, då kommer påhoppen:-)
Liiite jobbigt va inte få vare sig sista ordet eller klara av att skriva något fyndigt som avslutning på diskussionen :-)
Jag önskar bättre lycka nästa gång...
Enaranger: Sju poäng tar vi aldrig, om jag får gissa. Men fyra kan vi klara. Det borde räcka.
Men vad vet jag, en femtonårig jävla snorunge :-)
Zappaholic: Du har inte alls svarat. Varsågod
"Vilka förändringar har du varit med och påverkat genom alla dina konstruktiva mail?"
När började du tycka att jag skrev konstruktivt eftersom det tydligen inte var tänkt som ett hån?
Zappaholic:
Vi kan ju också vända på det och se det med AIK:s ögon.
De måste i princip ta en trepoängare mot oss.
Sen måste vi tappa ytterligare 2 poäng mer,
än vad de gör, i de andra 3 matcherna.
Jag är hellre 5 poäng före, än 5 poäng efter,
med 4 omgångar kvar.
Men det lär krävas 4-7 poäng av oss, för att gå till slutspel.
Allt beroend på hur bra AIK fortsätter spela.
Gurra88:Säg så här. Om vi nu lyckas ta bort öknamn och diverse tillmälen. Vad är god ton? är det att man sitter och håller med alla? Eller är det att man kan "käfta"lite grand?
Gurra. Ge mig ett exempel då du har gått in i en disskution och visat lite respekt, och hållt en god ton. Det blir garanterat is i helvetet före det händer.
Ja, och jag vet vad jag snackar om, läser i princip varje dag, annars så kollar jag tillbaka.
Zappaholic: Du svarade runt om som vanligt. Du har inte svarat på varför du helt plötsligt tycker jag skriver konstruktivt? Vore intressant att höra.
Det är en väldigt enkel fråga och du får hela diskussionen att lägga sig.
Gurra88: Det är redan en icke-diskussion för mig.
Se det så här istället, du vann inte diskussionen och jag har gjort några harmlösa poäng på din bekostnad. Alla har fått sig ett gott skratt, det kan du väl vara storsint nog att bjuda på.
Jag lovar att det inte gör mig ett skvatt om folk får skratta åt mig, om du lyckas komma med någonting fyndigt som sätter mig på pottkanten. Du får nog vara mer fyndig än "jävla snorunge" skulle jag tro.
Så, nu har jag uttalat mig klart om detta, nu tar vi hockey istället :-)
Zappaholic: Vad har du gjort för harmlösa poäng som folk skrattat åt? Är man rolig för att man skrattar åt sig själv? njaaa Zappo
Du har fått en enkel fråga.. En fråga du inte klarar av att svara på.
Sen när började du tycka jag skriver konstruktivt?
En fråga som kommer fortsätta tills du svarar på den. Så det är ju ditt val om du vill få slut på den eller höra den även i fortsättningen.
Gurra88: Du menar att jag kommer få frågan kastad i ansiktet lite som du fått ditt påståendet om att förra året ställde Sundlöv det sämsta laget någonsin på isen?
Det kan jag tåla i så fall, det stör inte mig. Du kan få ha skoj på min bekostnad.
Så vem vill du se som sportchef nästa säsong? Min röst skulle jag lägga på Dackell. En del snackar om Sjödin, men jag tror Dackell är mer passande.
Zappaholic: Du ser inte skillnaden? Han har fått svar på det tusen gånger.
Jag är nyfiken på en fråga. Men får inget svar. En helt annan sak.
Det är ju du som förlorar på det eftersom du inte har något svar. Eftersom det var ett hån. Men du kan inte stå för dina handlingar.
Redigerad kommentar
Gurra88: Jaja, jag förlorar...det förstår väl alla.
Så, du vill ju få Sundlöv sparkad, vem vill du se som ersättare?
Zappaholic: Sålänge du inte kan låta bli att håna folk ska du ge fan i att efterfråga ett bättre klimat.
Gurra88: Tack då vet jag :-)
Att du inte håller monolog istället då du inte är intresserad av vad andra skriver. Och nej, det var ingen fråga...
Redigerad kommentar
Zappaholic: Du svarar ju ändå inte på frågor så vad är vitsen? Du har ju inga svar..
Är intresserad av vad vissa skriver här inne. Men av nån märklig anledning så har du inte gett mig något matnyttigt ännu. Men det kanske kommer
Ska det vara så jävla svårt?
jag tror de behöver en vinst till men jag tror de tar 0.