Carl Lejonkräk: Man kan inte klaga på att FBK att värva fel om man tittar på deras framgångar under de senaste 20 åren.
Det är förstås pengar det handlar om men också kloka investeringar i spelare som passar i deras spelsystem.
Tänk om vi hade haft Tommy Sandlin kvar. (Och inte har man rest någon staty över honom framför Läkerolen heller.)
faceoff:Matchen är ju helt betydelselös. Jag tror dessutom att Brynäs är så nöjda med att ha fixat slutspel.
Ikväll blir det Örebro-Djurgården. En match som gäller en hel del...
Redigerad kommentar
faceoff:
Fint läge för junisar att visa upp sig..... ingen förväntar sig nåt, allt att vinna och dessutom på hemmaplan..... säkert en del kompisar på läktaren. Men lätt blir det inte.
Sheena Punkrocker:
Hur skall man tolka J-20lagets blygsammare prestation i vinter?..... Är laget sämre eller är det helt enkelt så att A-laget krävt för stor insats av junisarna?
Vilka tar steget?..... Lindgren har väl inte gjort bort sig och Nörstebö har visat ett moget spel redan... Emil Larsson? f.ö. har jag dålig koll, har inte besökt Gävle i vinter, därför inte sett nån J-20match..... första missen på 8-10 år..... satsa på finalen kanske ;-)
Redigerad kommentar
Treklövern1912: En sann fan har bara ett lag din skojare ;-)
Du har så rätt, men jag har fått dispense i några år :-)
Men låt oss hoppas att han vänder det hela om han av någon anledning skulle behöva stå i slutspelet
Vi i Asplöven tackar nej till det erbjudandet. Vi har höga ambitioner nästa säsong. Men tacFilmerk för erbjudandet :-)