bradberry:
Tror det blir två till forwards efter Rödin o Brodin...speciellt om Calle försvinner...Sundlöf hintade ju även om de i Cmore...
Mest orolig är jag för målvaktsbiten
Och hur 100-200.000/mån Nordan & Basse ska hanteras; börja leverera enligt lön eller bli av med dem a la Frölunda...
Jag kanske är sent ute men är Honken på väg bort ?
Är Chet Pickard verkligen en keeper som Brynäs är intresserad av ?SAIK tycker tydligen de har så många vinnare i laget, allt enligt Petter Emanuelsson efter matchen. I mina ögon är de förlorare, med två raka finalförluster. Tror faktiskt de kommer åka på en tredje finalförlust, mot Luleå.
Förlorare, sa Bill.
Linus Wickman: Matcherna han missade denna säsong berodde ju på den kraftiga hjärskakningen.
Om han behövs i BIF vet inte jag...
Linus Wickman:"kommer ihåg att alla sa att rödin var en Wänna med sämre ljumskar."
Det var nog inte riktigt alla som sa det, ditt minne sviktar nog en aning.
Johan Norrström: Chet Pickard sägs vara en av de målvakter som Brynäs är intresserad av. Någon som har koll på honom? Har inte sett så mycket av Djurgården i år.
Har sett honom live häruppe mot Asplöven och han imponerade inte då i alla fall.
Skulle bli en chansning till. Då är det bättre att norpa Ullmark från MoDo som hänger löst om vi ska chansa igen. Ung och utvecklingsbar, fått visat upp sig i A-landslaget mm.
70 Rodrigues:
Hanses mot Rahm?
Redigerad kommentar
70 Rodrigues:
Molins kontrakt m Dallas börjar gälla nu 13/14 och jag hoppas Brynäs inte är intresserade av en utlåning
Man kan önska allt men backar+Kilas är inte prioriterat före Målvakt o Forwards
Har utgått från laget som slutade bedrövelsen, minst ett klass-förvärv måste vara center och kan även tänka mig Elias gå som center i år
Laget sista kvarten Förändringar 2013 / 14
Sebastian Wännström NY! Rödin
Mads Hansen NY! Klass-förvärv
Andreas Thuresson
Elias Lindholm
Jonathan Granström
Calle Järnkrok NY! Klass-förvärv
Sebastian Enterfeldt
Jesper Ollas
Alexander Lindgren
Daniel Widing NY! Brodin
Zzz:
Missade att Sjöström hade kontrakt...och inte bara ett opitonsår...
Gissar väl att Frölunda måste spara pengar...men man undar hur de lyckas ta sig ur kontrakten...ny klubb på g, förlikning, etc...?
Inte deras fel att TJ vägrade lyssna på GP i ett tidigare skede av säsongen.
Hoppas att vår tränare har lärt sig nåt av misstaget.
Backsidan ser riktigt bra ut, Sebastian Erixon isf en bonus.
Forwards: Sundh ett kanonkap om det stämmer, ersätter Hansen med råge.
Brodin en tuff och fartfylld powerforward med bra målsinne.
Återstår två nya transatlanter alt en ny och att Järnkrok inte färgar in därborta och får rådet att ta ytterligare en säsong i ES.
Simsalabim, ES bäste sportchef har gjort det igen!