Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Sitter ni verkligen och letar bilder och klipp att lägga ut här??
Herrejösses...
Redigerad kommentar
Såhär tror jag att försvaret ser ut nästa säsong:
Gunderson, Bertilsson, Sundqvist, Jacobsson, Kilström, Djoos, Persson, Löf och Nörstebö.
Löf lånas förhoppningsvis ut till någon AS klubb.
70 Rodrigues:
Nog en bra gissning, Kilström i andra PP?
Hoppas vi slipper Löf, Djoos-Persson-Nörstebö får slåss om 6:e backplatsen
Oavsett vad som händer på backsidan vill jag se en riktigt rejäl och bra och på förhand uttalad förstecenter! Dixon vore ett bra alternativ t.ex. Sist han var här krävde han tydligen 250k /mån å Sundlöv tyckte det var för dyrt... Jag anser inte det vara nåt opris för en förstecenter av den kalibern. Vad kostar Davidsson, Holloway, Möller, Lundqvist, Weinhandl, Lindström m.fl. i månaden?!
Kvalitét kostar, när fan ska Sundlöv inse det? Silfverberg var kvalitet såklart, han kostade inte dom där pengarna! Men när det inte kommer en ny Silfverberg varje år så måste det få kosta... Brynäs har ju pengar, varför satsas dom inte i laget? Näe, budget å juniorer, budget å juniorer! Så överdjävulskt trött på det tjatet!
Plocka gärna hit Kilström också, han tror jag kan va bra. Men det ska oavsett hit en toppback, typ Hietanen.
Bertil, Djoos, Gunde, Hietanen, Jacobsson, Kilström, Persson & Sundqvist. Då skulle jag kunna känna mig betydligt lugnare än man gjort iår, Löf får lånas ut till AS alternativt köpas ut om han inte köper rollen som nionde back... :O
Berglind, Styrman å LJ kan bara inte få förlängda kontrakt!!
Ska vi ta någon spelare från LIF så är det Filip Forsberg. En hyfsad lina skulle vara Lindholm - Forsberg - Lindblom.
Markström hem från farmarlaget, "Honken" andremålis.
LJ ersätts av klassback i Hietanen/Ekholm klass.
Gärna Kilström bland de sex backarna.
"Lill-kenta" i båset.
Omark till lekkompis för Harju.
70 Rodrigues:
Han vore väl ok, nu har jag inte haft så bra koll på honom under några år men förr tycker jag det var lite LJ över honom, stor o tung men inte allt för fysisk och inte skitbra defensivt. Men han kan ju ha gått framåt nu.
70 Rodrigues:
Ramlar Rögle ur skulle Aaltonen sitta fint, i övrigt tror jag Sundlöv får svårt att locka någon av de andra även om han skulle vilja. Möjligen Figren då men vill vi ha han egentligen?
Tom Wandell har blivit nerskickad till AHL. Är det nått att ha? Han var väl rätt bra i Timrå om jag inte minns fel.