Gurra88: Tror tyvärr inte du får några svar så släpp det och gå vidare. Jag antar att Lejonkräk syftar på dig men inte hittar något konkret att komma med.
När jag skrev mitt inlägg om äckel och fittor så finns en person bland oss som i flera inlägg kallat spelare och laget för det, det tycker jag är rejäla övertramp och oacceptabelt. Jag vill inte hänga ut personen men är någon intresserad så får man scrolla tillbaka ett antal dagar för att hitta inläggen.
Du hackar ju på mig om att jag skulle vara 18 och 15 etc, och det kan jag ta. Jag ser det mer som munhuggning och inte övertramp. Jag hackar på dig och retas men ser det också som munhuggning.
Jag ser ju att du har ett genuint intresse för Brynäs!
Zappaholic:"Jag antar att Lejonkräk syftar på dig men inte hittar något konkret att komma med."
Exakt. För det finns inga grova övertramp.
70 Rodrigues: Haha, touché. Nu ska jag också släppa det och gå vidare.
Fast jag vill inte gå vidare, för då kommer jag att tänka på matcher mot HiV, Modo och AIK och noll poäng :-(
Redigerad kommentar
Peja: Så det var grova övertramp?? Hahaha!!
För att jag bor i Småland och de gånger jag kan åka till Gävle väljer jag att gå på match istället för årsmöte. Där litar jag på de som finns i området gör sin röst hörd.
Årsmöten är dock främst för ryggkliare som du.
Ska det vara så jävla svårt att sluta svara på mina inlägg?
Redigerad kommentar
dreamland: Skulle inte smaka dumt.
Kanske ligger vår chans i att HiV brutalt underskattar oss å det grövsta.
2-1 till Brynäs efter magisk stormatch av Honken i kassen.
Peja: Ja det tror jag, men jag tror inte att det hjälper med att gå på ett årsmöte. För det kommer inte få Sundlöv att avgå. Om det var det du syftade på
Att jag kallar arnio för schizofren handlar enbart om hans oerhört dåliga försök att låtsas vara någon annan. Men han har ju lurat dig så det funkade tydligen.
Hejdå:)
Zappaholic: det funkar lika lite som att säga det på deras årsmöte.
Men detta är ett forum om du missat det?
Om jag vill att Sundlöv så säger jag det. Men du är förstås nöjd med att vi håller på att missa slutspel?
Redigerad kommentar
Gurra88: "Årsmöten är dock främst för ryggkliare som du."
Det är möjligt, men det är också en möjlighet att påverka och säga sin mening. Härinne förändrar du ingenting och om du bara lade en tusendel av din inlogggade tid härinne på att besöka Gävle skulle du klara det med råge.
Men det är ju alltid lättare att sitta härinne och tycka och tänka istället för att verkligen försöka påverka.
Zzz: Har jag någonsin sagt att jag försöker påverka genom att skriva här inne? Nej precis.
Gurra88: Jaha, läsförståelse någon? Jag skrev i inlägget nedanför dig att detta är ett hockeyforum. Läs om och läs rätt. Sen är du välkommen tillbaka.
Var har jag skrivit att jag är nöjd med att vi kanske missar slutspel? Även om jag är missnöjd får det mig inte att skriva "avgå Sundlöv" i 2500 inlägg
Zappaholic: Jag såg det, men du verkar inte förstå innebörden av ett forum.
Avgå Sundlöv!!
Hallå, Jag har följt hockeysnack länge men aldrig skrivit något på forumet men har tänkt att bli lite mer delaktig, så tänkte bara säga hej och nu jävlar klarar vi slutspelsplatsen !!
Peja: Jag mailar ledning med frågor, samt sportchef.. Det hjälper mer än att jag går på ett möte och räcker upp handen.
Här inne vädrar jag mina åsikter.
Zzz: För tredje gången. Att gå på årsmöte hjälper inte. Jag mailar de jag har frågor.
Peja: Gurra vill inte påverka. Han vill gnälla och älta saker in absurdum. Så påverkar han bäst, tycker han.
Tycker vi borde ha en ignorefunktion. Tror det skulle gynna vårt forum.
Redigerad kommentar
Zappaholic: Är du dum?? Jag skickar mail till de jag vill påverka. Fått bra svar väldigt många gånger. Bra mycket bättre svar än vad jag fått av att gå på ett ryggdunkarmöte.
Redigerad kommentar
Zappaholic: Förmodligen lika många gånger som du lyckats bli förälder.
Noll med andra ord.
Men jag fortsätter likförbannat, som du med gör antar jag, lillen.
Gurra88: Då var det dags igen...lillen och ålder och om jag har barn eller inte. Samma tugg som tidigare när sakargumenten tar slut.
Hövlig ton utan personangrepp funkar inte för dig märker jag.
Zappaholic: Vad får dig att tro att du är bättre?
Du har tillåtelse att håna mig för mina mail ,men jag får inte håna dig för att du ljuger om din ålder och att du har barn?
Gurra88: Hånat? Jag ställde en fråga om du påverkat något beslut med dina mail.
Man kanske ska hålla dig till det som är hockeyrelaterat, så slipper så många tröttna på inlägg som inte handlar om hockey. Blir mer som ett hockeyforum då, istället för ett forum där människor får utlopp för sina egna privat aggressionsproblem.
Generellat skrivet, givetvis...
Zappaholic:"Vilka förändringar har du varit med och påverkat genom alla dina konstruktiva mail?"
Ett hån rakt igenom, men det är tydligen okej. Om du vill få bort personangrepp så gå till dig själv först. Men det lär ni väl er så småningom i skolan.
Zappaholic: Du försöker köra med indirekta hån för att kunna komma undan med att det inte var så du menade. Men du är oerhört lättläst grabben..
Är så jävla trött på er som säger att ni vill ha ett bättre klimat men inte är ett dugg bättre själva.
Gå till er själva först innan ni klagar på andra.
Gurra88: Kan inte säga annat än du feltolkar. Tro vad du vill. Alla vill inte hoppa på dig om du nu fått för dig det...
Redigerad kommentar
Peja: Frågan är hur många poäng Brynäs behöver ta för att ta sig till slutspel? Jag tippar att fyra poäng borde räcka, då måste AIK ta tre segrar på återstående fyra matcher och frågan är om de klarar det med sitt darriga målvaktsspel. Jag tror inte de mäktar med det. Tar de platsen från oss så är det bara att gratulera och vi får skylla oss själva.
Gurra88: Herrejösses...fler angrepp på person.
Redigerad kommentar