Den här killen ryktas vara på väg till Sverige, kanske skulle kunna vara en ersättare för Ekholm. Han behöver dock bli lite starkare o bättre defensivt, men det kan väl fixas under sommarträningen ;-)
Huge: "Ollas hade väl också till viss del kört fast i Leksand"
I vilken del hade Ollas kört fast i Leksand, om du nu inte menar att han ville vidare till ES, men det vill väl alla spelare? Förra säsongen så gjorde han sin absolut poängbästa säsong, 44 p på 50 matcher fördelat på 21 mål och 23 ass.
Redigerad kommentar
Huge: Andersén vore en väldigt stor förlust, tycker han har varit stabil hela säsongen och exstra så i slutspelet. Här måste Sundlöv verkligen jobba.
Lika så när det gäller Granis, han är precis den retsticka som Brynäs behöver, han är grym i slutspelet och det vore väldigt tråkigt att se honom spelar för FBK eller liknande.
Tror inte på Harju i Brynäs, tror det kostar betydligt mer än det smakar..
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Det stod ju i Gävletidningarna om Harju för ett tag sedan. Att han kanske kunde vara aktuell.
Själv är jag lite skeptisk, han känns lite väl trög för att passa in i Brynäs speediga spelstil. Han har ju en tung säsong bakom sig också. Han har ju visserligen bevisat att han kan hitta målet och med en center av Järnkroks kaliber brevid sig kan det bli bra.
Så har man vaknat till efter nattens NHL-matcher. It's beautiful morniiiing!
Bissett_19: En bra början. Nu får vi hoppas att Dansk, Lindholm och Djoos också skriver på.
atilla: Petterström är en fantastisk skridskoåkare. Ja, Brynäs har varit ute efter honom förut, men det vore svårt att se logiken i att dumpa Rohdin och signa en sån som Petterström.
Redigerad kommentar
Hur mkt får man för en ståplatsbiljett här? Fy faan vad kul det ska bli ikväll!!!!! =D
atilla:
jag hoppas INTE denna spelare är aktuell, vi har ett juniorlag fyllt med talangfulla spelare att släppa fram istället för denna typ.
Ska vi värva utifrån ska det vara spets, denna spelare hade aldrig platsat på 3 femmor i dagens lag och då är det helt uteslutet tycker jag.
http://eliteprospects.com/player.php?player=936
Denna kille lämnar lhc. Har inte sett mycket utav honom men har för mig att han ryktades till Brynäs innan han drog dit? Detta är väl en kille som spelar fysiskt och är jobbig att möta?
Känns som Granström är förlorad. (bara en känsla) Han ersätts av Enterfeldt, Om Brynäs skulle värva Harju så är han erästtare för Silfver? Skulle gärna se Hietanen som Ekholms ersättare men det komemr inte hända för han har spelat för bra där borta. Så de offensiva backarna nästa år kan vara Jonsson och Gunderson. Sen så värvas säkert en tvåvägsback istället för Ekholm. Skulle vara kul att se Rensfeldt i Brynäs, tror han kommer producera bra med poäng om han får speltid. typ Rensfeldt-Järnkrok-Wännström
Hursomhelst så ska vi ta guld idag!
En gång brynäs, alltid brynäs!
Personlig favorit som jag gärna ser i laget igen: