Gurra88: Chansen att Omark hamnar i Brynäs ser jag som obefintlig. Tror han försöker jaga större lönekuvert på annat håll, och lika bra det. Tror att Harju kan blomma ut i Brynäs ändå.
Borde finnas bättre Forwards än Omark till samma pris.
Nu tycker jag att Sundlöv ska ro ihamn Andersen & Granis till att börja med.
Hoppas bara Sundlöv varit smart nog att inte bränna för mycket krut på Harju. Känns väl dock ganska troligt att han sitter på en oerhört fet lön.
Kan bli bra med Harju i rätt omgivning. För det är just det han är oerhört beroende av. Passar väl bäst med Omark, men den gnällkärringen vet jag inte om jag är särskilt sugen på.
Redigerad kommentar
Skitstöveln: Jojo dom hade en väldigt bra trupp och jag själv tippade dom i toppen. Men en efterhans analys visar på att laget hade många "stjärnor" och många äldre spelare, truppen till nästa år bygger på talanger och hemvändare. Tjeckerna är borta och Åkerman och Norrena är borta. Självklart kan det bli "fiasko" igen men tror dom lärt sig av sina misstag iår :) Fast hockey är hockey, man vet aldrig!
Sen har ju LHC Roger Melin i år, guds gåva till hockey! ;)
Redigerad kommentar
Skitstöveln:
Ja han lär ju absolut bli bättre i ett bättre lag, har svårt att tro att han skall vara lika " medioker " som i Malmö. I MIF åkte han mest runt och gnäller, det tror jag inte han kan göra i LHC, speciellt inte under Melins ledning. Skall tillägga att jag inte gillar personen Klasen men som spelare är han ju helt fantastisk när han sätter den sidan till.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
ante08:Dagisforum hade Skellefteå AIK's tränare Forsberg under finalserien med alla påståenden om filmningar, tacklingar, målvakters kapaciteter, Skellefteå AIK var bättre och så vidare.
Genom sitt dagisforum fick han sina egna spelare att fokusera på något annat än spelet.
Hehe,du har nog rätt.
Fast Pucken drog ju ut ett rykte innan Transferfönstret stängde att Omark var nära Brynäs.
Men det var som sagt Pucken det;)