Vill bara kasta ur mig:
Största idioten bland alla hockeytyckare och förståsigpåare:
Johan Garpenlöv! Tål fan inte karln! Dessutom så inihelvete urpartisk (DIF) att det är ett under att folk lyssnar på hans åsikter. Om nu någon gör det...? Jag gör ju det 😳 å retar mig. Finns knappt en åsikt han levererat som jag tycker är vettig. Håller inte med honom i ett skit... Idiot!
Redigerad kommentar
Brynäsgubbe:
Eftersom det gick ganska bra för Johan på slutet så tror jag han gör allt för att få en fortsättning och mer speltid nästa säsong i nåt NHL-lag. Sen kommer det ju en karriär efter NHL..... hoppas de våra tjänar så pass dollar så dom inte behöver säga ja till den som betalar mest vid hemkomsten.... man kan ju få drömma lite!
Redigerad kommentar
SnowKing: Visst hade man önskat att TJ kunde trycka undan besvikelsen och känslan av förnedring att bli bortplockad. Men samtidigt får man respektera att han än kanske inte kan ta in det hela och se på det objektivt ännu.
Sen måste man också komma ihåg att den enskilt största anledningen till att vi gick till playoff var att Leksand klappade ihop fullständigt och förlorade dom sista 12 matcherna. Hade dom tagit en normal poängskörd dessa matcher hade vi spelat kval. Jag tror inte många härinne hade tyckt att Bulaneffekten var lika stark då..
Huge:
Man behöver ju inte va hockeyprofessor för att se spelförändringen efter Bulans intåg, rätt sida kvalstrecket, slog ut FBK och spelade jämt med SAIK..... vette tusan om det blivit samma resultat med TJ kvar. Fast det är ju bara spekulationer... o lite surgubbe får man nog konstatera.
bradberry: Han har tidigare även sagt att han inte "orkat" se några av Brynäs matcher sedan han lämnade, vilket innebär att han inte heller sett vilken spelmässig förbättring laget stod för under Bulan.
Känns som att en "dyr" center är på gång och ingen åttonde back ;)
Snart kommer det!