1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 741923 inlägg · 7967 ämnen

SSK - BIF

Sv: SSK - BIF
GävleLasse: Kahnberg var nära ett par tre ggr, det är inte långt ifrån. Han var bland de bättre idag. Soumervouri gjorde ett par bra grejor (assisten till Dixons 2-0 den ena) i övrigt osynlig.

Skitstöveln: Visste väl att vakterna överregerade ;-)

God natt på er, i morgon skiner solen.

65selander: Tror de behövde en axel att gråta ut mot...;-)

Huss: Jag tror de behöver en falukorv och en tub kontaktlim.

Huss: Det har de gjort förut SSKarna... Stått och väntat och velat "prata" när man ska gå ut från bortastå...

Godnatt på Er - nu laddar vi inför matchen på lördag. Hoppas Ni väljer Brynäs före Sverige :]

Större chans att Brynäs vinner!

Natt!

Såg precis höjdpunkterna och man måste bara älska Dixon's killer instinct vid 3-0! Riktig kamikaze!

Hence: Ja, han agerar som en riktigt KANADENSARE!! Det vill vi se mer av :D

bradberry:

AVGÅ: Du är ju verkligen helt jävla lost i dina "analyser".

* Markström har varit bra i samtliga matcher i år frånsett en.
Replik: - Kolla Markans stats före JVM förra säsongen och efter (inkl denna säsong)!

* Brynäs genomför en perfekt bortamatch i 2 perioder. I 3:e blir man aningen för passiv samtidigt som Södertälje höjer sig. Man är ändå genomgående bra i egen zon, även i 3:e.
Replik: - Är det så? Hur många minuter spelar man en ishockeymatch? Vilket resultat tror du att det hade varit om inte Markström hade gjort några fantom-räddningar? Vilket resultat tror du att det hade varit om man mött valfritt annat lag i ES med dagens tempo och spel?

Jaa, jag är nog helt jävla lost...

MarcusElving: Kanon match i 50min sen Molins idiot utvisning.. Inte bra sen kan man ju undra om domarn hade gått på sponken i 3é.. Först höll han en bra nivå sen blåste han hipp som happ.

Hade vart trevligt om dom bara hade släppt in ett och gnuggat i 60min, nu vart det lite kallabalik dom sista 10..
Hur som haver sköna TRE pinnar och ett bra kliv i tabellen!!

AVGÅ: Du behöver inte påminna bradberry om vad han skrev =P

Random: Okej, sorry. Jag är lite lost...

AVGÅ: Äh, glöm det där...

Huge: I dag verkar vi faktiskt ha sett samma match. Håller faktiskt med dig i din analys. Vad betyder det????

Lindström: Håller med till 100%

Skitstöveln: Självklart blir det en tripp till Gävle på lördag!

Huss: Härligt!

Och som jag skrev tidigare som kommer de visa fotbollen på mediakuben, i barer och loger när hockeyn är slut. Så man hinner se hela andra halvlek. Det räcker bra tycker jag...

Huss: Jag har skrivsvårigheter idag, men du fattar nog vad jag menar! :D

Godnatt kompisar

Godnatt vänner!!

Vänner: Godnatt -- redan? Okay -- godnatt då!

Bissett19: 4 dagar i Italien, 6 poäng...;-)

20 Lindgren: Här är det vaket någon timme till i alla fall. Tänkte försöka hitta någon vettig stream till Wahingtons match.. Funkar ibland, ibland inte..

« · 1184794