Redigerad kommentar
MatteB: Detta står också, Förekommer överträdelser som moderatorerna anser är grova kommer åtgärder i form av avstängning att vidtas omedelbart, utan varning.
och även detta.
Vi diskuterar inte olika aspekter av moderering i forumen. Ingen ska göra det - oavsett om man är vanlig skribent eller innehar en ledningsfunktion på Hockeysnack. Alla instanser av klagomål på moderering ska tas bort från forumen så fort det uppmärksammas. Dock är det viktigt att informationen förmedlas så att vi kommer till bukt med problemet . Vi ser gärna att man skickar brev via internposten för att förmedla detta. Moderatorer och moderationssledare kan dock även uppmärksamma problemet via moderationsboken.
Lunkan lirade ju mycket fler matcher förut. Avlastning för att klara av ett slutspel. Att värva in en målvakt som kan stå på huvudet i ett slutspel låter ju jättebra men det är ju ingenting man vet innan man väl är där. Markström var ju riktigt bra i kvalserien men medioker i slutspelet året efter. Bra som fan i AHL men medioker i NHL. Svedberg högst medioker i 1,5 år innan han slog igenom i slutspelet och fortsatte att vara stekhet i AHL året efter. Både Markström och Starkis verkar vara två grundseriemålvakter snarare än slutspelsmatcher. Starkis skulle behöva en ung hungrig (imo) backup som pressar honom.. När anspänningen höjs; då ser man vilka som är vinnare och vilka som inte är det.
Kemperyktet gillar jag. Varifrån kommer den informationen? Hörde det av en polare men gissar på att han läst det här.
Redigerad kommentar
Skrubben: September? Var har du fått det ifrån nu då?
"...och härmed sätter jag säsongspunkt för mina inlägg på detta forum..."
Så skrev jag, herrn.
FBK plockar in en vad det verkar stark spelare!
www.hockeysverige.se/2015/03/27/poangstark-amerikan-till-farjestad/
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Kan hålla med om en del saker han skriver, men verkligen inte allt.
Varför skulle Brynäs satsa på Jonas Johansson och göra Starkbaum till tvåa? Jag är i och för sig inte lika imponerad av Starkbaum som en del andra här, men JJ har inte visat någonting som tyder på att han håller SHL-klass. Självklart borde JJ spela i Allsvenskan nästa säsong. Brynäs borde satsa på Felix S istället.
Att förstärka det "fysiska teamet" är också konstigt att snacka om, med tanke på att Brynäs gjorde precis det för ca 1 år sedan och alla som vet något om träning begriper ju att det är ett långsiktigt jobb att få spelarna bättre tränade. Det är ingenting som man gör på en försäsong.
Enterfelt bröt armen, båtbenet på Sunkan, överbelastning på Ollas, körtelfeber på Sandström, hjärnskakning på Lindgren... En fotskada som kunde ha slutat betydligt värre på Bertil. Det är skador som är väldigt svårt att värja sig emot.
Redigerad kommentar
Tycker iaf att han spelat upp sig sen Bulan kom, kan tyda på att Bulanhockeyn passar honom bättre än TJ:s lite mer avvaktande spelsätt.
Tror även att Eklund kommer att göra bättre ifrån sig under Bulan, om han nu blir kvar.
Motfråga: tycker du att Bulan och BZ är bättre lämpade än Pucken och andra läktarcoacher, när det gäller att avgöra vilka spelare man ska behålla och släppa?
Svara bara JA eller NEJ.