Som jag tidigare skrivit, får vara j-ligt lättade om vi blir 10:a även till vintern...
Huge: Tack för välkomnandet! Reggade mig förresten just på denna sida. Heter normalt bara callahan, men namnet var konstigt nog upptaget :P
Hm...haha...hur som helst har vi den av dem som har bevisat något i SHL ;)
Zappaholic: Tack för det! Nu ska vi se om det blir som med Väsby...de som nu var med på den tiden... ;)
Han är ju rätt speciell och känns direkt seg ibland. Framför allt tjatar han ju alltid om tålamod och att det ska vara rätt spelare. Känns som jag hört det 1000 ggr..
Redigerad kommentar
Chris11: "Så spets lär vi ju räkna med, men frågan är ju när??"
- Nä... Jag skulle inte säga att den väsentliga faktorn i slutändan är "När?" utan snarare att "Vad?" är så mycket väsentligare...
Håll ut!
Chris11: Får vi behålla Scott är det viktigare än att Sweatt stannat och Scott försvunnit. Jag tycker Scott är en bättre hockespelare. Duktig i offensiven och defensiven där Sweatt hade sina brister. Nu är ju Scott center så de är ju inte direkt jämförbara. Scott har ett bättre poängsnitt än Sweatt.
När Sweatt skadade fingret gick ju Wallace in och ersatte på ett bra sätt. In med spets här så har vi en riktigt vass förstalina även nästa säsong.
Droppa oss ett namn nu Stefan!
En fransk mittfältare! En spansk högernia! En engelsk centerhalv! En leksing...!
Vadsomhelst!!!! :-)
munkas: "Det som är klart inför nästa säsong är alltså att Kilas förlänger och Sweatt lämnar. Silly kunde onekligen ha börjat lite bättre..."
- Å Brodin på minuskontot oxå...
Kan du möjligtvis vänta tills nyförvärven presenteras innan du sågar.
Det här är ju larvigt😂😂
Redigerad kommentar