Huge:"Om nu Kempe blir ersättare för Sweatt så har man gjort ett bra byte, vill påstå att förstafemman isf blir snäppet bättre."
så lät det innan. Nu låter det såhär:
"Sett till hela femman och att Sweatt är inspelad sen länge så föredrar jag dock honom istf Kempe, om jag måste välja."
Återigen. Vet du själv vad du skriver?
Redigerad kommentar
Huge: Tillspetsad rubrik? DET ÄR ETT JÄVLA TALMINUS. Jag måste köra caps så du förstår. Det är ingen jävla rubrik. Han har SAGT det.
Tänk dig att för första gången stå framför ett lag som kan vinna SM-guld, säger han till NWT.
www.expressen.se/sport/hockey/elitserien/niklas-czarneckis-passning-till-brynas/
Det är HELT okej att ändra åsikt. Men vad för ny information har du fått sista dygnet om Kempe som fått dig att kovända? Har du inte fått ny information LÅTER din kovändning som ett jävla dåligt argument för att INTE ha fel. Och du verkar ha svårt att erkänna dig besegrad, vilket man märker när du vinklar historier till din fördel mest hela tiden.
Redigerad kommentar
Zappaholic, Johan Norrström: haha skönt! tack.
ser ni också på "Battle of the Fuck Ups"? Stackars fansen. Kul som fan för oss utomstående. Hoppas att LIF vinner till slut.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Timrå-killen Persson gör en NZ och samtidigt kvalificerar sig till SM i floskler.
Jo, FBK ser verkligen urstarka ut med dessa förvärv....eller inte.
Redigerad kommentar