Huge: "Om BZ läser härinne så skulle han emellanåt tvingas göra som Sundlöv: sjukskriva sig.
Inte pga utbrändhet utan av akuta skrattattacker som slutar med sängliggande i fosterställning...."
Är du säker på detta? Kan det inte lika gärna vara av apati över att efter snart en månad inte kunnat offentliggöra mer än ett styck nyförvärv inför nästa säsong? Detta trots att sex-sju spelare redan avskrivits truppen...
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Vad sa du inför säsongen 2012?
Med ett jävla flax står vi högst, vilket århundrade som helst!
Redigerad kommentar
Auchinleck: Alltså, man blir lite långsammare på Sveriges baksida va? ;-)
Som jag förtydligade så måste du nuförtiden ha en kapten som kan hantera det mediala. SHL apar efter NHL i allt de gör och de tänkande centrarna och de hårt jobbande slitvargarna blir inte längre automatiskt kapteneer utan ser du på NHL är det de spelare som sticker ut och älskar att stå i rampljuset som får den rollen. På gott eller ont.
Eftersom du isf verkar ha bättre koll än Bulan när det gäller passande spelare till hans spelidé, menar jag.
Min teori: han var tillgänglig och ett passande val i ett läge där vi behövde hans spelstil och där det inte fanns nåt bättre internt alternativ, dessutom nåt vi fick till en förmodat väldigt rimlig kostnad.