Brynäs IF

712985 inlägg · 7953 ämnen

Värvningsbomb

« · 2035475 · » Till forumet


Sv: Värvningsbomb
xxx BIF xxx: Berätta
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Carlo: IOK äger matchen men har släppt fram Växjö några gånger...
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Lundgren i riktigt otäck situation..
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Forsberg 1978: Lundgreneffekten
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Forsberg 1978: om IOK inte vänder så blir det viktigt att ta poäng ikväll för att haka på!
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Växjö leder med 2-0....
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Huge: Jag litar på PostNord att vykortet inte kommer fram till Tamby utan hamnar hos Conny.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Bagdad Bob: Friberg filmar vidare värre än Shinnimin men noll prat om det. Jävla gullande med dom överallt.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Lindström: Ingen domare vill få onda ögat av Rönnberg.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Kollar på RBK-FHC, jösses vilken egen regelbok fiskrenset har.
Joel skämmer ut sig med en bentackling.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Peja: Kellman vore riktigt fint! Men jag tror han bli kvar i NA. Läste att han gjort det riktigt bra i natt i en med de andra svenskarna. JJ är ganska liten chans. Var ett tag han var ganska less på NA men nu har det släppt.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Costanza: Skönt att vi inte är ett köplag som Heart of Hockey.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
JanT:
Värvningsbömbera regnar tätt.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Tigerhjärta: Forslund till FBK - herrejävlar.....
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Costanza: Haha, ja håll i dig nu: Mormor sågs posta ett vykort häromdan på Gudinnan som ligger framför rådhuset i Gävle. Var visst adresserat till nån som hette Tambellini eller nåt i Ö-vik.... 👊😉
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Costanza:
Wow… nu jävlar... Mormor och Myndigheten för Samhällsskydd och Beredskap är rustade för EMS-hotet.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Auchinleck: FAX2MMS-appen?
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Costanza:
Han jobbar med fax...
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Huge: Tackar! Hoppas vi ses igen. Mormor får dock sluta skicka glada vykort till våra bästa spelare...
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
på hockeynews skrivs det

Senaste nytt från Leksandshåll:
Den sportsliga ledningen kommer sätta sig efter matchen och analysera läget tillsammans med tränarna. Men enligt GM Thomas Johansson är priserna hutlösa.

och då har dem en hög sponsorer som verkar fått fram massa pengar. tror det är där Sundlöv backar.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Costanza: Ja, men den där jävla Sundlöv släppte ju Bäckis och lät Caps få honom nästan gratis.
Visar att Brynäs bevisligen inte vill vinna eller gå så långt som möjligt den här säsongen...😀
Hoppas för övrigt att ni får skörda frukterna av det Mormor sådde hos er och att ni tar er tillbaka till finrummet. Trots torsken mot lillebror senast så ser det ändå lovande ut, iaf utifrån det jag sett av er.
🙏
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Huge: McDavid
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Huge:
20/21.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Huge: Nu får ni fan handla lite, snåljävlar ;-)
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Brynäsgubbe: Vad krävs isf av Sundlöv i nuläget i form av värvning, och som isf är ett bevis eller en indikation på att man vill vinna eller gå långt den här säsongen? Forslund?
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
enligt hockeynew ser det ut såhär bland SHL lagen, rätt säker på att inge nytt kommer in

Brynäs: Lugna
Djurgården: Vill värva en forward
Frölunda: Letar en spetsig back
Färjestad: Letar spets
HV71: Nog rätt nöjda efter Daniel Norbe
Leksand: Letar spetsforwards
Luleå: Nöjda
Malmö: Nöjda
Oskarshamn: Eventuellt en forward
Rögle: Nöjda efter DeSousa
Skellefteå: Nöjda
Växjö: Spets
Örebro: Niklas Johansson brukar slå till på deadline
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Davey85:
Nån som sett några riktiga bomber i värvningskarusellen? Många "dussinlirare" som byter klubb nu, va. Bredda laget, minska känslighet för skador-värvningar. Men det är elva timmar kvar...
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Brynäsgubbe: Sundlöv har ju också berättat att vi fått nej av spelare. Så nog tror jag att han har viljat förstärka laget ytterligare. Sen behöver ju vi i större utsträckning tänka mer långsiktigt än många andra lag just nu, tyvärr.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Tyvärr de blev ingen värvningsbomb Sundlöv är nöjd sitter lugn rödin går sönder vad gör vi då? Nä vi plockar hem solem han är ju inte ens farlig i HA ........
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Axle San: Fan, Sundlöv är affärsman också! Jag hoppas han tar bra betalt av FBK.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Tigerhjärta: Han lånas av Brynäs
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Brynäsgubbe: Brynäs gör givetvis en avvägning mellan kostnaden och nyttan av att ta in en spelare. Ansluter Bäckström gratis kommer det som bäst ge en åttondel. Måste Brynäs betala en halv miljon för att ta in en spelare som gör mindre skillnad får du skruva ner förväntningarna på nästa säsong istället. Till priset av en åttondel som bäst i år.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Färjestad tar in Emil Forslund från SaiPa.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Mattson: Det är inte mitt jobb att veta det. Det enda jag vill se är att Brynäs vill vinna.

Men det kanske är så enkelt att det verkligen inte finns någon öht i hela världen att tillgå. Det låter otroligt men vem vet.

Det skulle vara en sak, då finns det förstås inte mycket att göra, men om möjligheten finns att värva in någon som kan göra skillnad så hoppas och räknar jag med att Brynäs gör det. Det förtjänar supportrarna.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
ÖVERGÅNG:
Forwarden Emil Forslund, som varit utlånad till finska Saipa från Brynäs lånas nu istället ut till Färjestad.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Zappaholic: Connor är sugen?
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Brynäsgubbe: Vilken spelare på marknaden menar du skulle ge Brynäs chansen att vinna nåt i år?
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Brynäsgubbe: Signa gärna spets nu och över nästa säsong i så fall.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Axle San:
6-7a, det är Brynäs det... = )
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Zappaholic: St Louis Blues visade att allt är möjligt.

De enda signalerna detta sänder är att Brynäs inte vill vara med och tävla i år. De säger att vi ändå inte är tillräckligt bra så vi lägger fokus på nästa säsong. Deprimerande inställning av en elitidrottsförening som påstår sig vilja vinna. Det vill man bevisligen inte i år.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Axle San: jag tänker mittenlag nästa säsong
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Carlo: Westerholmarna skulle ta oss från bottenlag till mittenlag direkt, sedan de drog har vi inte haft en bra tredjeligan och det skulle vi få med dem i laget.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
xxx BIF xxx: IKO mot Växjö, kan IKO klappa till Växjö ?? Skulle vara nått så jävla gött. Sen bif -fbk 3-2 mål av rödin, Molin sallinen
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Carlo:
Nja, i laget till hösten bör det inte finnas rum för the twins.

Kul är att en junis slog sig in och petade en ordinarie sist.
Med lite tur kan han kanske vara en framtida a-lagare..
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Carlo: Jo, det är klart att Larsson, Djoos och JJ vore drömförstärkningar men kanske lite mer troligt att Lucas Carlsson och Lindbäck vänder hem efter sina utlandsäventyr. Kellman är såklart också en som man gärna skulle se i Brynäströjan men kanske mer troligt med KHL eller Schweiz för honom.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Peja: några till på andra sidan pölen är Djoos och sedan Jonas Johansson (dock nu fått chansen i NHL). Sedan skulle det vara grymt om Johan Larsson vände hem. Han skrev väl bara kontrakt PP ett år!
Läste på twitter att Westerholmarna är på marknaden. Vad säger ni om en återkomst?
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Jag vet att det här snacket om att ”marknaden är död” osv är rätt tråkigt, men allvarligt vad finns det ens för spelare där ute? Om man kollar på vilka spelare som värvats senaste tiden och som ryktas till SHL-klubbarna nu, är det till stor del typ spelare med halvhyfsade siffror i finska ligan. Jag kan förstå om toppklubbar med realistiska chanser att ta guld värvar dem för att bredda truppen för ett eventuellt långt slutspel men jag har svårt att se att de skulle bidra särskilt mycket till oss just nu. Dyker det upp något riktigt bra på slutet, är jag för en värvning, annars gör Sundlöv rätt i att avvakta och spara pengarna till nästa säsong.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Zappaholic: håller med ... men det skulle ju kunna finnas en riktigt bra spelare som är villig att skriva kontrakt över nästa säsong också. Den spelaren vore välkommen. Jag är lite nyfiken på hur typ Anton Wedin och Lucas Carlsson tänker kring framtiden, tror de hade varit fina värvningar.
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
xxx BIF xxx: Den enda Spets vi värvat är väl Lars Erik?
Låst ämne

Sv: Värvningsbomb
Zappaholic:
Spets tillför väll laget generellt lika mycket nu som i början av säsongen, eller? Annars skulle väll inte ens ett fönster behöva finnas då ingen skulle se fördelen med ett förvärv nu..

Sedan vet du ju inte att sparad krona i år blir en krona på truppen nästa.
Campese ska bygga det egna kapitalet också som en del av planen, vilket betyder den kan staplas på hög. Detta kan också betyda att en sparad krona i år går till annan del av organisationen nästa säsong som investering.
Osv osv.

Sen att ha pengar är väll förvisso aldrig fel..
Låst ämne

« · 2035475 · »