1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779473 inlägg · 7967 ämnen

Linköping - Brynäs 0917-2019


Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Skrubben: Helt idiotiskt av domarna. De tvingar ju Rhodin att slå tillbaka.

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Rumpelstiltskin: Tror att en del av invändningen handlar om att det kanske åtminstone borde sticka i ögonen på domarna

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Mattsvart: ojojoj

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Ottosson ser en backande Sallinen, man ”krockar” enligt domarna.
Såja, Desch levererar!!!👊😀

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Yes! Viktigt.

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
JAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Fick ståpäls av den passen från Scott

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Forsberg 1978: Vi kommer få stor glädje av Duschen

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Jaaaaaedon

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
nyb: Scott borde få 5 assistpoäng för den framspelningen. Så jävla snyggt.

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Yeeeeeesssss, Jaedon!

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Lindelöf är inte bra än så länge.

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Brynäsgubbe: Vi måste ta nån tekning i BP... Blir för jobbigt annars.

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Som ett brev på posten... Såklart. Tack Lindelöf.

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Lundgren med perfekt screen där, ingen chans för Jocke.

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
BRA Rödin! Visar att vi inte tar skit 👍🏻

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Suck.....

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Så dåligt byte av Brynäs

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Eriksson för fan!!!

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
TIMEOUT.

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Lindström: Alldeles för lätt

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Faaan också. Kom igen nu Brynäs.

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Nu blir det tungt. Så önödigt.

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Helvete vad LHC får rycka och slita i oss. Jaedon upphakad utav bara helvete.

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
dAVydov: Lugn, vi tar det här till slut 💪💛❤️🖤

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Danielsson mfl har vart osynliga i 10 min nu...

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Kommentatorn håller på LHC...

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Lindström: Håller med. Tycker att Lindelöf slarvar en hel del.

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Vi får vara glada om vi får 1 poäng nu...

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Tycker Linus Ölund gör det bra. Men han blir för ensam i sin kedja... Dw övriga trampar vatten...

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
bradberry: Zetterberg är för lite delaktig i spelet tyvärr. Rödin är helt briljant i denna match, totalt dominant. Frågan är om det räcker ikväll? Känns som LHC är lite hetare...

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Kan någon förklara hur det där inte blir utvisning?

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
TRIPPING??! IDIOTER? HALLÅ?

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
LHC har free out of jail card i denna period av domarna...

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
2-3 solklara utvisningar på LHC spelare som zebrorna blundar för...

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Ingen utv på dagens mest solklara tripping?

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Brynäsgubbe: Fega domare. Vill inte ha en avgörande roll. Vilket de just hade.

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
{8624}: Århundradets solklaraste tripping, så varför blåsa för den?
Makalöst...

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
bradberry: Det vore perfekt att få in Boqvist där.

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Huge: TRIPPING!

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Surt att bränna 1-3... Tycker Frölunda är bättre än detta LHC.

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Manduin: Mm lite för mycket hänger på förstakedjan just nu.

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Från tre klara pinnar blir det istället........

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Zappaholic: Nu tar vi extra poängen, domarna blir man aldrig tillfredsställd med 😎 Jaedon kööör

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Blå grottan:
Vi "vinner" på straffar i den sann Brynässnda.

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Ny säsong, hoppas det där OT-spöket flugit ut i rymden.

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Brynäsgubbe: LHC kommer ikapp med slumpmål ändå.

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
FAN SÅ JÄVLA ONÖDIGT!!

Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Inte möjligt..........

« · 1986455 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)