MoDoröv-Brynäs 141018
« Föregående · 1634294 Till forumet
Sv: MoDoröv-Brynäs 141018
Rumpelstiltskin: Har du hellre inne Djoos när man ska försvara en ledning med 20 sekunder kvar? Jag tycker faktiskt att Sunqvist ibland får oförtjänt mycket skit då han har blivit hackkycklingen på senare år.
+ 2
Sv: MoDoröv-Brynäs 141018
Lindström: Förhoppningsvis får han lite mer speltid om 4 år, när Sunks kontrakt går ut...
+ 3
Sv: MoDoröv-Brynäs 141018
Skrubben: Ingen av dom. Djoos är för klen i det fysiska spelet, Sunken är mer rejäl men pga av hans mediokra kontroll över kroppen blir det ofta en felpass, tripping eller puckout från hans sida i pressade situationer. Andersen, Bertilsson, Kilas och Eklund ska spela så mycket dom bara orkar.
+ 1
Sv: MoDoröv-Brynäs 141018
Powerfade:
Inget fel på mitt tålamod. Jag har förståelse för att Djoos kan göra en och annan fadäs i den egna zonen. Det är ju inte i det defensiva spelet han har sin främsta styrkor. Med det sagt tycker jag ändå att han sköter den defensiva biten acceptabelt. Sedan att det finns andra som kanske sköter det ännu bättre är ju en annan femma.
Inget fel på mitt tålamod. Jag har förståelse för att Djoos kan göra en och annan fadäs i den egna zonen. Det är ju inte i det defensiva spelet han har sin främsta styrkor. Med det sagt tycker jag ändå att han sköter den defensiva biten acceptabelt. Sedan att det finns andra som kanske sköter det ännu bättre är ju en annan femma.
+ 1
Sv: MoDoröv-Brynäs 141018
Brynäsgubbe:
Starkbaum grym mot sina fd medspelare.Starke Starkbaum.Släkten är värst
« Föregående · 1634294
Spelat rejält och moget den tiden han fått!