Inlägg: 2032044
Svarskommentarer
Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
Lemp: Precis. Om ett forums idé är att vara seriöst och vara till för att ex kritisera eller hylla ansvariga beslutsfattare för deras beslut så bör den som kritiserar i princip ta reda på beslutsfattarens förutsättningar INNAN man kritiserar eller hyllar beslutet.
Det hindrar inte att man i samma forum också kan diskutera mer oseriösa och ointressanta saker som ex Dackells frisyr, om man vill det.
Andersen ansågs väl vara en så pass viktig pjäs i Brynäs att han var värd sin lön när han värvades, på samma sätt som Högström och dom andra i sina resp lag. Svårare är det väl inte.
Det hindrar inte att man i samma forum också kan diskutera mer oseriösa och ointressanta saker som ex Dackells frisyr, om man vill det.
Andersen ansågs väl vara en så pass viktig pjäs i Brynäs att han var värd sin lön när han värvades, på samma sätt som Högström och dom andra i sina resp lag. Svårare är det väl inte.
Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
Lemp: Anderséns kontrakt är dock Bengtzéns mästerverk.
+ 2
Andersen är med sina 200 000-250 000 en av de dyraste backarna i SHL tillsammans med exempelvis Linus Hultström, Marcus Högström och Eric Martinsson. Förstår argumentet att det är svårt att veta alla förutsättningar, men om det krävs att varje skribent ska veta allt för att ens ska kunna hylla eller kritisera ett beslut så finns det ingen ide till ett forum.
Vad ska vi diskutera annars? Dackells frisyr?