Riktigt illa ute
« Föregående · 2213996 Till forumet
Sv: Riktigt illa ute
Jockster : Ja, absolut 0 talar för Brynäs 21/22. Om de hade kunnat satsa denna sommar, men detta bakbundna läge nä...
Sv: Riktigt illa ute
ellis: det mest skrämmande är att det inte ens florerar några rykten om spelare heller. Totalt knäpp-jävla-tyst .....
Sv: Riktigt illa ute
Jockster : Det kan också betyda att föreningen helt enkelt inte längre läcker som ett såll!
+ 3
Sv: Riktigt illa ute
Tigerhjärta: Satsar hellre pengarna på att det inte finns några spelare som de förhandlar med.
Nä det blir en extremt plågsam vinter
Nä det blir en extremt plågsam vinter
Sv: Riktigt illa ute
Jockster :
Du har säkert rätt (eller troligen inte).
Brynäs kommer naturligtvis bara ha 4 backar i truppen den här säsongen och köra med torpedhockey.
Du har säkert rätt (eller troligen inte).
Brynäs kommer naturligtvis bara ha 4 backar i truppen den här säsongen och köra med torpedhockey.
+ 1
Sv: Riktigt illa ute
Enaranger: Tja, att bara spela med 4 backar är ungefär lika ologiskt som att göra Alcen till sportchef, så helt uteslutet är det nog inte.
De kanske gör om Andersen till målis också..?
Inte heller det skulle vara omöjligt i den här föreningen. Allt kan hända!
De kanske gör om Andersen till målis också..?
Inte heller det skulle vara omöjligt i den här föreningen. Allt kan hända!
+ 5
Sv: Riktigt illa ute
Enaranger: Torpedhockey var väl en av dom spelsystem som Sjödda hade i bakfickan säsongen 18/19. ”Vi har flera spelsystem som vi kan spela”, sa Sjödda på den numera berömda upptaktsträffen.
Sv: Riktigt illa ute
Kommer ihåg när journalisterna var så förvånade då Djurgården hade så få backar i sin trupp. Och sen körde de torpedhockey. Det måste trots allt vara något av det mest revolutionerande som skett inom svensk hockey. Inga journalister hade kunnat föreställa sig att man bara kunde ha så få backar i en trupp. Efter den "eran" har väl inget lag spelat så igen?
+ 1
Sv: Riktigt illa ute
Enaranger: Det kommer naturligtvis att dyka upp några backar framåt hösten då det alltid finns några kontraktslösa.
Pratar om här och nu!
Pratar om här och nu!
« Föregående · 2213996
Ingen coach i världen klarar av att uträtta något med denna trupp tyvärr.
Fy fan vad illa det är just nu!