Silly season 07/08
« Föregående · 966765 Till forumet
Sv: Silly season 07/08
Huss: "En pansarkryssare från första världskriget hade varit som en jetski i jämförelse med Brendls oljetanksliknande manövrar i Tälje..."
Peja: "Danielsson är räddare än ett rådjur på E4 när han ska in framför mål."
Jag ser att skribenterna tar epiken här inne till helt nya höjder.
Huss, det är sant. Han rör sig majestätiskt som en nyutnämnd professor på en statsvetarkonferens. I Scandinavium stod han och hängde vid sargen vid offensiv blå och småsnackade med linjedomaren medan de fyra andra slet som slavar i egen zon. Det är nåt speciellt med karln, den saken är klar.
Peja, frågan är väl hur kaxig man själv hade varit att ställa sig framför kassen med Brendl i backposition. "Gummit kommer med 180 blås en decimeter under kristalkronorna" som Wikegård sade en gång. Och Brendl brukar som bekant sikta högt...
Peja: "Danielsson är räddare än ett rådjur på E4 när han ska in framför mål."
Jag ser att skribenterna tar epiken här inne till helt nya höjder.
Huss, det är sant. Han rör sig majestätiskt som en nyutnämnd professor på en statsvetarkonferens. I Scandinavium stod han och hängde vid sargen vid offensiv blå och småsnackade med linjedomaren medan de fyra andra slet som slavar i egen zon. Det är nåt speciellt med karln, den saken är klar.
Peja, frågan är väl hur kaxig man själv hade varit att ställa sig framför kassen med Brendl i backposition. "Gummit kommer med 180 blås en decimeter under kristalkronorna" som Wikegård sade en gång. Och Brendl brukar som bekant sikta högt...
Sv: Silly season 07/08
Jompe:
"I Scandinavium stod han och hängde vid sargen vid offensiv blå och småsnackade med linjedomaren medan de fyra andra slet som slavar i egen zon. Det är nåt speciellt med karln, den saken är klar"
Visst blir man irriterad (fast det såg litet roligt ut också) men samtidigt så var han inte dålig i Scandinavium. Jag har aldrig sett nån i Brynäs skjuta på det sättet. Det är nåt magiskt - till och med över missarna. Det är nåt speciellt med karln den saken är klar.
"I Scandinavium stod han och hängde vid sargen vid offensiv blå och småsnackade med linjedomaren medan de fyra andra slet som slavar i egen zon. Det är nåt speciellt med karln, den saken är klar"
Visst blir man irriterad (fast det såg litet roligt ut också) men samtidigt så var han inte dålig i Scandinavium. Jag har aldrig sett nån i Brynäs skjuta på det sättet. Det är nåt magiskt - till och med över missarna. Det är nåt speciellt med karln den saken är klar.
Sv: Silly season 07/08
hajen5: Elaka rykten säger att Brendl och linjedomaren visade varandra bilder på ungarna, men Brendl är såvitt jag vet singel?
Sv: Silly season 07/08
Vi vinner med 5-2 idag,#23 gör ett hattrick.
Dax att bänka sej framför burken......
Sv: Silly season 07/08
hajen5: Det billigaste är ofta de bästa, i varje fall på den här sidan Sverige.
Sv: Silly season 07/08
Peja: Skandal att dom inte har löst tröjfrågan än..
Sen måste väl mormor kalla upp pojken på kontorer snart va?!
Sen måste väl mormor kalla upp pojken på kontorer snart va?!
« Föregående · 966765