Alltså jag är rätt indie när det gäller musiksmak, men det här måste jag erkänna att jag inte förstår mig på! Ett par grabbar som står och spelar slinga 6-7 minuter och det enda som händer är lite raspig sånga de sista minuterna. Bortsett från att den ene då hoppar runt som en kyckling i flera minuter under en låt. Hur hyllade som helst iaf, även om jag ser det som kejsarens nya kläder...här är de Fuck Buttons:
Enjoy. Roligt program och ser fram emot att se fler roliga inslag. Gillade Scala även om de kanske inte är lika bra som Bond och Apocalyptica. Men då har jag en kärlek till elektriska stråkinstrument och tvingat på er Ed Alleyne-Johnson mm förut.
Sugar Mice www.youtube.com/watch?v=kIPrJmzG7Ss "So if you want my address, it's number one at the end of the bar Where I sit with the broken angels, clutching at straws, and nursing our scars Blame it on me, Oh! you can blame it on me We're just sugar mice in the rain Your daddy took a raincheck, your daddy took a raincheck"
Blev lite fler än tre men å' andra sidan så är det ett förjävla bra album dårå.
Ett fantastiskt band... Band? Ja ett fantasiskt band bestående av bara två personer som dessutom med förkärlek klär sig i röttochvitt, bara en sådan sak men det står helt för mig...;-)
Jag känner två herrar som har haft dödskallen på omslaget till "Copperhead Road" som motiv för tatuering... Den ene är en f.d trummis i ett känt rastaband från Sundsvall som sedemera delägde krog i Göteborg, ledsnade på det och vad jag tror så är han numera tillbaka i den göteborgska krogbranschen. Den andre var inte så lite pissed efter ett sprucket förhållande så förutom döskallen så gaddade han ovan svålen på skallen "Fear no Evil.." och under hakan så gaddade han "..fear woman". Han va inte så lite pissed om man säger så. Han är numera en skild tvåbarnsfar från en annan kvinna som kom in i livet efter gaddningen....
Huge: Ja, det är nostalgi. Bara att inta soffan och njuta en stund. Det skulle ju vara svaret på Englads Beatles. ( c : Jo, man satt klistrad framför TVn.
Helg Ernest: Ahh, vilka minnen den vinjetten ger. Deras TV-serie gick 1 gång i veckan och naturligtvis på samma tid som jag gick och "läste" för prästen inför stundande konfirmation på våren 1967. Det blev en del skolk och missade läsningar kan jag säga.....
Musikdokumentär. Om popgruppen The Monkees uppgång och fall. 1967 var medlemmarna i det som skulle bli popbandet The Monkees fyra okända skådespelare. Så bildade de plötsligt en av världens mest kända popgrupper! Den här dokumentären berättar deras framgångsaga. Medverkande: The Monkees. Från 19/01.
Hockey då spelar man om man e snell me fem man på plan... Canada som har nått med hockey att göra dom envisas med rockband bestående av tre medlemmar som kan allt, absolut allt...
Metal Guru: Vad faan,m har du gått me i länkarna eller??? Eftersom det blir så mycket klipp och klister menar jag.... Å andra sidan Dave Allen, han hade ingen koll på länkarna han....;-)
Det här blir en 4 från 1. För något sånt där samlainmycketpengartillbehövandeprogram så har man på BBC gjort en mix av programmen Top Gear och Ground Force, eller Top Ground Gear Force som det hette här, med Hamster, Captain Slow och Clarkson som trädgårdsarkitekter.
Wayne Gresky: Japansk synt.. OK jag har tjötat om dessa japanska rockers förr, och jag gör det igen... Attityd, detta är lixom Made in Japan attitydmässigt, helt enligt mig då...;-)
Och så tar vi en bra låt också, även om den inte är hans, men han är ju med i videon iaf, fast det är han ju egentligen inte på riktigt iaf...jaja, han får väl satsa på att återuppta rollen om några veckor...
Efter att ha sett den tråkiga Calaisa-låten i melodifestivalen igår så vill jag ha lite intressantare countrytongångar. Därför tar vi tre låtar med Sheryl Crow och Dixie Chicks tillsammans. Den första är bäst, det måste vara banjon som gör den så bra. :)
Jaaaaaaaih, musik är HÄRLIGT... Jag visste inte mycket om nedanstående artister innan de kom till mig på olaglig väg, d.v.s en kompis till mig gav dom till mig via sin portabla disk... Asså, fucking, skivindustri. är det OK för Er om jag legalt köper de alster jag funnit på illegal väg och som jag råkade upptäcka tack vare min snälle och illegale polare.....?? Jag hade aldrig velat veta mera utan min illegale polare ska ni veta....
www.youtube.com/watch?v=NQQdsKH3Qt8&feature=related
www.youtube.com/watch?v=SknePa_CuSk
www.youtube.com/watch?v=BKpa70hj9UI