Café

Grupper · 49917 inlägg · 1048 ämnen

Allmän skriv vad du vill tråd.

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Dragan 2k: En falsk polis ska tydligen ha tagit sig till ön också och börjat skjuta hejvilt emot Norges motsvarighet till sveriges SSU, dom flyr simmandes därifrån.

kanske en död därifrån också, VAD FAN HÄNDER :-(

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar

RubinCarter: Shit vilken jäkla dag i Oslo. Känner igen området väl efter den tid jag bodde i Oslo.

Snacka om Full Force Attack. Och den värsta skadan kommer egentligen efteråt - i form av rädsla, oro och känslan av att det kan ske igen.

70 Rodrigues: och snart extrasändning på TV4.

Nu är det nyheter om bombexplosionen på tv4+

70 Rodrigues: Japp, fruktansvärt. Har sett bilder på två döda kroppar, ena var riktigt förstörd :(

På en Livesändning nu så sa dom att enligt BBC har tre stycken blivit arresterade i Oslo.

RubinCarter: Nu rullar det in uppgifter om dödsfall :-(

70 Rodrigues: itressant att följa Live, Norge dom kan dom. Dom ska tydligen dokumentera skador snart.

Olle: Ja det är ju inte första gången det kommer två smällar efter varandra när sådant här händer.

70 Rodrigues: Smäll nr. 2 verkar ha kommit nu. Otäckt för dom som har nära och kära på plats.

Kan man börja ifrågasätta säkerhetspolitiken då man inte lyckas stävja koordinerade attacker?

Redigerad kommentar

Olle: Norge är ju med i NATO så att dom förr eller senare skulle råka ut för något är iofs inte så konstigt!!!

70 Rodrigues: Säpo får göra skäl för lönen. Vad har vi för straffskala på terroristbrott i Sverige? 6 månader på Hall och en Snickers i fickan när man muckar?

RubinCarter: Det kan nog vara så att både Danmark och Sverige kan få påhälsning :-(

70 Rodrigues: ah fyfan, tankarna riktas till de anhöriga, Fan vad förstörd man ska vara om man vet att man har släkt i närheten.

Undra om det bara är början, kan Danmark ligga risigt till, med tanke på deras politik om att kunna utvisa invandrare etc. Ska bli intressant och se vilka som tar på sig detta iaf.

Redigerad kommentar

RubinCarter: Det är förjävligt :-(

70 Rodrigues: Ett terrordåd är det helt klart.

Redigerad kommentar

Terroristdåd??

Redigerad kommentar

Johnny Bravo:

Ali är en helskön kille ;)

Redigerad kommentar

difzi: Jag tänkte väl det :)

Johnny Bravo: Vad annars? ;)

difzi: Du menar Alisandali? :)

Metal Guru:

Underbar video ;) Hästen verkade gilla den en hel del :)

mattias - 74:
Alisandali ölar med en häst.

www.youtube.com/watch?v=l6DgHDjwMgw

Metal Guru:

Bra jobbat grabbar.

Alisandali och Metal Guru tävlar i tegelstensångest inför Sommarfestligheterna i Vejby 2011.

http://www.youtube.com/watch?v=JYtGmYjXN4U

Huge: Självklart, vad trodde du??

70 Rodrigues: Det är extra synd om lokförarna som riskerar att bli av med sitt € 5 000-tillägg/år för att tvätta händerna (japp, du läste rätt!). Hur ska de nu klara sig med en lön om endast € 7 000/månaden?

70 Rodrigues: Fasligt vad du tjatar om grekerna.
Blir det roligare om du skriver samma inlägg flera gånger?

Stöd en grek - bli fadder idag!
Hjälp Kostas, Dimitrios och Georgiosodupulopululosos att få det fortsatt bra hemma i Grekland, de riskerar nämligen hemskheter som t.ex. - betala skatt - jobba längre om dagarna än 08-15 - inte få sina 14 månadslöner om året - inte få gå i pension vid 50 år ålder med 96% av lönen Ge din gåva redan idag. SMS Souvlaki till 72 500. Sms:et kostar 16 000 kr + ev op.avg

Nån fler än jag som tänker Mad Max...? Lite coolt i vilket fall. Men det verkade ju inte hjälpa så mycket ändå.

Redigerad kommentar

Per HApps: En riktig hjälte har gått bort. Tråkigt såklart, men han fick ju vara med länge och han höll väl sig frisk sånär på att kroppen sa ifrån, men det gjorde den ju redan för 30 år sen. Detta gör trots allt lite ont, det måste jag nog ändå säga.

Salle:

Vägrenen :-D

renen: Vi kanske har rätt bra vägar ändå när man tänker efter...

mattias - 74: Ja vilken personlighet han var, fick diskus att bli massmedial när han häjade som värst. Ricky var kult!

Tipsar om Seven som börjar nu på KANAL 9.

Ricky Bruch har avlidit 64 år gammal R.I.P

MorganaLefaey: Hmmm gick inte med två i samma inlägg eller något. En lite mer seriös kommer här då.

www.youtube.com/watch?v=J5cHW-qx3Xo

Eller seriös och seriös. :)

Får väl skriva i den här tråden då det inte finns någon Mash-up tråd. Undra om man skall skapa en eller om intresset är noll och intet. Man kanske rent av skrämmer bort alla med dessa två fina mash-ups.

www.youtube.com/watch?v=I7bAuzNTIBs

www.youtube.com/watch?v=J5cHW-qx3Xo

Ibland funderar man på om de är genier de som gör dessa eller helt enkelt galen. Hur som haver så får man väl hoppas någon drar lite på smilbandena i alla fall.

Särskilt känd för gemene man var han säkert inte, men filmen är alla gånger värd att komma ihåg!

Förresten, har vi inte en Christer Pettersson look-alike? =)

Jag visste att det skulle hända för eller senare! ;-)

Jag ber om ursäkt för hur det blev med bilden. Har ingen koll på hur jag borde ha gjort. Sista gången jag försöker bifoga en bild!

Redigerad kommentar

Uppladdat:

500x0-asskissingwm_strip_dk_20110309.jpg

ante08: Ja det är dags att avskaffa monarkin...

De är sköna våra företrädare i makteliten.

73Sjöbba: Din iPhone när du köper en ny ;)

Tänkte köpa en smartphone till frugan och behöver tips på en bra och prisvärd lur. Själv kör jag med iphone. Kanonlur men lite dyr. =)

« · 1387975 · »