LL: "Nill nill to the Arsenal, nill nill to the Arsenal..." för tredje matchen i rad, tror jag bestämt. Oavsett vilket så får det resultatet, tillsammans med Boro's sköna seger, mig att jubla.
Synd bara att Lampard lyckades göra ett segermål för Chelski i 91:a minuten. Tack vare det gick Chelsea om Pool och ligger nu 8 poäng efter Man United.
Life is good.
renen: Så där hade säkert 30% av spelarna i ligan agerat. Att det förstärks är ju ingen ovanlig syn.
Trots att man själv spelade stenhårt, ja riktigt fult, så nog tog man chansen att överdriva då man fick en smäll. Ut över sidlinjen, på med kylsprej och så in på planen igen.
För en som är lite dåligt insatt i den där handsregeln så måste jag få fråga. Skall det inte vara straff om en spelare medvetet gör en rörelse eller vilken är den nya regeln som du nämner ? Jag tycker straffen som liverpool skulle haft igår är solklar då det är en " skyddande hands " enligt domarspråket. ( DVS du slänger dig för att täcka skott och bollen tar på armen. Eller är jag ute på vift :)