« Föregående · 444620 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Kvällens match
Happ då var det en ny match ikväll, denna gång mot SSK. Hoppas verkligen att dom kan vinna sin andra seger på bortaplan detta år det behöver dom verkligen. Ledin och Hynning är skadade så dom kör 4 ytterpar istället för 4 kedjor. Nicklas Wallin är åter klar för spel, Justin Williams går in i kjedjan med Johan Tellström och Mikael Renberg.
Sv: Morgondagens match
nappen: så det blir resa från stockholm i helgen? kanon isånna fall! kanske det blir lite tryck i coop nån enda gång i höst! fast du kanske är en sittplatsare? :-)
Sv: Morgondagens match
Roligt med årets första match imorgon, även fast det inte ser ljust ut. Om Warulfven lyckas göra mål på Teglet, hur ska då vi lyckas?
Gläfsers hemma blir andra matchen för iår. ;)
Gläfsers hemma blir andra matchen för iår. ;)
Sv: Har ni fest eller?
ernie eagle: Vadå mycket att "ta igen"? Om du menar "aftericande" så tror jag att vi tog igen det i förväg i somras så det räcker och blir över för resten av året.
Sv: Har ni fest eller?
Kickan: Nämen va fan säger du? Tjeckien?! Horribelt! Oförlåtligt! Oacceptabelt! Katastrof!
Du har mkt att ta igen, jag säger bara det!
Du har mkt att ta igen, jag säger bara det!
Sv: Har ni fest eller?
ernie eagle: Jag är iaf i Tjeckien då så någon "After Ice" i Luleå lär det inte bli den helgen.
Sv: Har ni fest eller?
ernie eagle: Skall ngn ut på lokal på lördagkväll efter matchen mot Gläfsers eller skall allihopa ockupera sig inne på Copacabana och festa hela natten lång?
Vore kul att få köra en "After Ice" på lokal i Luleå efteråt :)
TIMRÅ PÅ VÄG MOT NYA MÅL ;)
Vore kul att få köra en "After Ice" på lokal i Luleå efteråt :)
TIMRÅ PÅ VÄG MOT NYA MÅL ;)
Sv: Kvällens match
LL: Nä, inte än (nio minuter in på dygnet).
Inte ett enda inlägg på Luleås gästbok under matchen. Var hela Norrbottens Län på matchen?
Kickan: Jag vet, på sin födelsedag är man extra känslig för hemmaförluster. En sådan risk kommer för mig senare under säsongen.
Inte ett enda inlägg på Luleås gästbok under matchen. Var hela Norrbottens Län på matchen?
Kickan: Jag vet, på sin födelsedag är man extra känslig för hemmaförluster. En sådan risk kommer för mig senare under säsongen.
Sv: Kvällens match
westerlind: vad snackar du för goja? Det har inte spelats någon jävla hockey i dag...
*lever i förnekelse*
*lever i förnekelse*
Sv: Kvällens match
Kickan:
Jaså fyller du år? J-la klantigt av Elitserien att lägga en Brynäsmatch i Delfinen just ikväll då... Men grattis i alla fall, Kickan.
Jaså fyller du år? J-la klantigt av Elitserien att lägga en Brynäsmatch i Delfinen just ikväll då... Men grattis i alla fall, Kickan.
Sv: Kvällens match
LL: Det här är fan tragiskt. Jag är helt säker på att det inte har hänt och att Äckel-Pölsan inte finns - fast bara litegrann.
Tur att jag får se Kärpät imorgon. Då kanske jag börjar tro att det fortfarande finns något som liknar hockey.
Godnatt.
Tur att jag får se Kärpät imorgon. Då kanske jag börjar tro att det fortfarande finns något som liknar hockey.
Godnatt.
Sv: Kvällens match
Tre skador ikväll:
Åkerström och Hynning. Båda borta pga ljumskproblem
Wallin har visst problem med nacken.
Bäärnhielm spelar sin första match för säsongen i Luleå.Nagander med som extraback.
Åkerström och Hynning. Båda borta pga ljumskproblem
Wallin har visst problem med nacken.
Bäärnhielm spelar sin första match för säsongen i Luleå.Nagander med som extraback.
Sv: Kvällens match
Så var det strax match igen och ikväll står pölsan för motståndet. Allt annat än tre oinnar ikväll gör mig oerhört besviken .
Dessutom kan ju inte dom vara så fräcka att vinna på Kickans födelsedag.
Dessutom kan ju inte dom vara så fräcka att vinna på Kickans födelsedag.
Sv: Jadu . .
LL: Blir det mkt folk på lördag i COOP till matchen mot Timrå. Hela jävla Ticnet verkar ju ha havererat så där går det inte att boka biljett för tillfället.
Kommer upp från Timrå och vill försäkra mig om en biljett till denna go´bit i god tid innan första nedsläpp.
Hur ser biljettrycket ut på Sitt och Stå?
Finns det risk för lapp på luckan?
Tacksam för svar.
Kommer upp från Timrå och vill försäkra mig om en biljett till denna go´bit i god tid innan första nedsläpp.
Hur ser biljettrycket ut på Sitt och Stå?
Finns det risk för lapp på luckan?
Tacksam för svar.
Sv: Jadu . .
LL: Det är nog rätt pinsamt för spelarna och tränarna.Och det här lär ju inte göra att fler kommer och ser dom på hemmaplan.
En annan sak med Bodenanknytning, kul att BBK klarade sig kvar i superettan. Kan tänka mig att en och annan tacksamhetstanke gick till spelarna i Friska Viljor...
En annan sak med Bodenanknytning, kul att BBK klarade sig kvar i superettan. Kan tänka mig att en och annan tacksamhetstanke gick till spelarna i Friska Viljor...
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
nek97raj: nja, det är väl snarare "hemma bra, borta är det ingen större idé att ens ställa upp till match" :-(
Sv: Kvällens match
NallePhu:
"Att ge Fladder Gusten chans stärker endast han stora ego ännu mer an tidigare."
Idiot! Gusten är en av LHF:s absolut trevligaste och mest ödmjuka spelare. Om du med "ego" skulle mena självförtroende, vilket jag inte tror det gör, så vore det väl enbart bra för LHF. En spelare med självförtroende spelar alltid bättre än en utan självförtroende.
"Att ge Fladder Gusten chans stärker endast han stora ego ännu mer an tidigare."
Idiot! Gusten är en av LHF:s absolut trevligaste och mest ödmjuka spelare. Om du med "ego" skulle mena självförtroende, vilket jag inte tror det gör, så vore det väl enbart bra för LHF. En spelare med självförtroende spelar alltid bättre än en utan självförtroende.
Sv: David Rautio
Idag var jag och tittade på framtiden. Ja, åtminstone en del av det jag tittade på kommer att bli en del av framtidens LHF. Jag såg Lule-Leksand, J-20. Mest för att kolla in bland annat mål-Rautio som har drygt 99% i räddningsprocent i dom fem matcher han stått.
Lule vann komfortabelt med 5-2, och Rautio nådde med de två insläppta "endast" upp i 92,9 räddningsprocent. Fast han är bra. En sån där målvakt som inte behöver göra dom spektakulära räddningarna. Han finns redan där när pucken kommer. Allt ser enkelt ut.
Annars gillar jag en hel del flerr lirare i dagens J-20. Idag var 10an, Johan Karlsson mycket bra, han verkar ha rätt inställning den killen. fast den som har störst framtidsutsikter, förutom Rautio, är nog Johan Harju, trots att han nollade poängmässigt idag. Stor, stark men ändå förvånansvärt snabb och teknisk. Han kommer att vara ordinarie i elitserien inom två år.
Om dagens elitseriematch:
Vi är för usla på bortaplan. Om man inte kan ta åtminstone lite ströpoäng mot bottenlag på bortaplan kommer man aldrig att bli annat än som allra bäst ett mittenlag.
Lule vann komfortabelt med 5-2, och Rautio nådde med de två insläppta "endast" upp i 92,9 räddningsprocent. Fast han är bra. En sån där målvakt som inte behöver göra dom spektakulära räddningarna. Han finns redan där när pucken kommer. Allt ser enkelt ut.
Annars gillar jag en hel del flerr lirare i dagens J-20. Idag var 10an, Johan Karlsson mycket bra, han verkar ha rätt inställning den killen. fast den som har störst framtidsutsikter, förutom Rautio, är nog Johan Harju, trots att han nollade poängmässigt idag. Stor, stark men ändå förvånansvärt snabb och teknisk. Han kommer att vara ordinarie i elitserien inom två år.
Om dagens elitseriematch:
Vi är för usla på bortaplan. Om man inte kan ta åtminstone lite ströpoäng mot bottenlag på bortaplan kommer man aldrig att bli annat än som allra bäst ett mittenlag.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
4-1 till Malmö nu. Ser inte bra ut detta. Det mindre smickrande bortaspelet strikes again.Bläää.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Portello: Info på hockeyligan:
Tekniska problem gör att sändningarna från Malmö och Karlstad uteblir.
Tekniska problem gör att sändningarna från Malmö och Karlstad uteblir.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
nappen: Härligt.Tuuka reducerar efter ca 1 minut i andra.Ledin och Williams för assisten.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
IOch nu får inte jag upp någon text i matchrutorna på swehockey.Någon mer än jag som har samma problem?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Hälge: Okej.Bara hoppas det löser sig snart.Har fö spelat på att ni vinner idag. Så se till att göra det :)
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Portello: Vi hör inget heller. Tydligen problem med att nå hockeyligans server.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
nappen:
Borde ju vara det.Men jag får inget ljud.Står: "Inget media". Men blandannat DIF-BIF går det att lyssna på...
Borde ju vara det.Men jag får inget ljud.Står: "Inget media". Men blandannat DIF-BIF går det att lyssna på...
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Albert Hall: Upp med tråden nu. Bara fem minuter kvar!
Är det Malmö-SSK man ska klicka för att höra Luleå, måntro?
Är det Malmö-SSK man ska klicka för att höra Luleå, måntro?
Sv: Kvällens match
NallePhu: varifrån har du fått för dig om att Gusten får stå för att hans ego kräver det? Tror du att Jesse och Micke är så korkade att de låter Gusten stå bara för att han själv vill det? I så fall ska jag ringa Micke Andersson efter matchen i eftermiddag och säga att jag vill spela med Rönnken och Nordqvist när LHF spelar i Globen nästa gång, för annars jävlar blir jag sur! :-)
Gusten har tre segrar och två förluster på sina matcher, varav han höll nollan i en. Antila har tre segrar och tre förluster.
Gusten har tre segrar och två förluster på sina matcher, varav han höll nollan i en. Antila har tre segrar och tre förluster.
Sv: Kvällens match
Portello och Nalle:
Antila skadade ett finger i Göteborg. Inget allvarligt, men man väljer ändå att byta keeper.
Antila skadade ett finger i Göteborg. Inget allvarligt, men man väljer ändå att byta keeper.
Sv: Kvällens match
Nej vad fan håller dom på med Jesse & Micke när dom ska helt plötsligt byta målvakt, Jag menar det är väk fan ingen social inrättning dom pysslar med Antila har vart den bäste och är TYDLIGT den bäste.
Att ge Fladder Gusten chans stärker endast han stora ego ännu mer an tidigare, Nej låt Antila stå mesta delan kanske 5-9 matcher åt fladdret så ska ni se att detta blir bra men så länge dom ska envisas med att mata det stora egot så blir det inget bra!
Att ge Fladder Gusten chans stärker endast han stora ego ännu mer an tidigare, Nej låt Antila stå mesta delan kanske 5-9 matcher åt fladdret så ska ni se att detta blir bra men så länge dom ska envisas med att mata det stora egot så blir det inget bra!
Sv: Kvällens match
Portello: På tal om Gusten. Är det sant att han hoppade en gång och slog huvudet i ribban?
« Föregående · 444620 · Nästa »