Luleå HF

SHL · 117699 inlägg · 890 ämnen

1-x-2

Sv: 1-x-2
Dysso: man ska visst kunna byta lag me typ hoppa in i någon annans tävling du kan ju hoppa hit då :)

Dysso: jag håller med dig att det skulle va kul om man kunde skapa egna ligor men man får väl följa me i ligorna för de andra lagen som du säger

lizzard:

Aha.. Det låter på något sätt mycket mer rimligt än min tolkning, du har säkert rätt.

I vilket fall som helst hade det varit roligt med en liga med som inehöll folket som är aktiva här inne, trots allt de man pratar med som är intressantast att följa. Det får väl bli att kika på hur det går för folk under LHF's lag.

lizzard:

Jo, jag noterade också det. TIK, Brynäs och Modo ligger nog bra till om man räknar så.
Iofs är det väl rätt ointressant hur det går för laget, men en kul grej... Som blir roligare om det är lite "fair play"

Som jag fattar det så tippar man individuellt ett där alla i HS är med och ett internt för lagen

Dysso: Om dom räknar total poäng kan det bli lite snett fördelat för vissa lag har ju mer folk här än andra tex om du kollar på TIK har dom en hel radda

1-x-2
Ser att ni har börjat tippa...
Själv har jag också klickat runt lite, dock dålig koll på lagen så det blev många vilda chansningar, går det hem lär jag vara den enda med mycket poäng, men risken är nog att jag hamnar på -1 eller nåt =)

Undrar hur lagen kommer räknas, snitt på de som är med, eller total poäng? Känns inte som "mitt" lag ligger så bra till om det är en summering av poängen...

Hade varit lite kul om man kunde skapat egna lag, så hade vi kunnat ha ett med monsterpostarna i LHF gb'n.

Passade på att skapa en ny tråd, var ju ändå ett helt nytt ämne.

« · 114180