Portello: Åfan, där ser man. Tja, det känns iofs väldigt långt när man busspendlar till Umeå så det kanske skett någon sådan flytt utan att det väckt några större rubriker i riksmedia.
Han som idag bedömde min lektion i engelska skulle imorgon bege sig till Jokkmokk, en riktig Romresa tydligen, en halv dag på tåg och buss bara för att ta sig från Umeå till Jokkmokk.
Portello:
Hur kan man byta till sommardäck när det är flera dagar kvar av april och man bor i Norrland?
Albert Hall:
Nog för att jag inte riktigt vet hur deklarationen och däckbyte helt plötsligt blev synonymt, men jag vill ändå tala om att jag faktiskt kan byta däck själv.
Albert Hall:
Ja, men när man inte förstår saker själv kan man behöva lite hjälp. Bara för att du har deklarerat i typ sexti år...
Portello:
Hans mamma, kanske? Här såg vi ju bevis på vad konstiga saker folk gör ibland när Wildes mamma köpte alla idolbilder med honom på...
Albert Hall:
Hmm. Hon ville inte att folk skulle se hur hennes son ser ut utan hjälm?
rullis:
Dåliga förlorare är aldrig roliga att läsa, dåliga vinnare är hemska att behöva läsa. De är värsta sorten.
Skulle väl vara rätt coolt att komma i matchtröja OCH hjälm till match.
Men någon hjälm ska jag inte ha, känns som att den bara skulle få ligga i någon garderob.