Lulekickan: Inte -30 inne i ladan väl?=) Det hade varit smart om man sålt biljetterna nederst på läktarna först för i TV ser det ut som det är ca 200 åskådare på matchen.
Lulekickan: Eftersom du tjatat och bönat och bett på dina bara knän så är det väl bäst att jag beviljar en av dina önskningar. Vill ju inte att du ska somna med Snygg-Brabenec på näthinnan....
Albert Hall: Nattinatti Albert, fast Britney är bara skräp. Ska gästboken prydas så är det med en bild på Snygg-Brabenec, och helst inte i full hockeyutstyrsel.
Nej, nu tar jag trådens rubrik på allvar! Gonatt lulingar och olulingar.
Jag ska gå till kudden och drömma om Britney. På tal om henne, gud frågade ju om vi hade några önskemål om hur vi kunde pryda våran gb. En snygg bild på Britney vore väl inte helt fel?
Albert Hall: Jepp, riktigt liten fin lövgroda var jag på den tiden innan jag flyttade till Bjästa och blev stor och ful padda. Därför jag blir så deprimerad och nostalgisk när jag åker norr om Umeå, får sån lövånger....
Albert Hall: Har du nog rätt i. Var tvungen att se mig själv i rollen som sjungande och dansande groda i filmen om Chuck Jones. Tyckte jag såg ganska bra ut på den tiden måste jag säga...
Lulekickan: Just ja, var ju så det var. Han Julm Ust var väl också med på ett hörn tillsammans med lettländaren eller om det var estländaren Sills Allad och superstjärnan Risal Amalta.
Albert Hall: Hahaha, jo, den diskussionen var ganska trevlig. Förresten har jag för mig att han hette Jult Omte och så fanns det någon Tom Temor som var tränare om jag inte minns fel.
Högtidsstund på teve, äkta tecknad film om och med Chuck Jones, far till såna figurer som Bugs Bunny och Wiley Coyote.
Zoogin: Det är nog inte klart ännu. Förhoppningsvis har vi tillbaka någon från skadelistan i alla fall. Skuggans magsjuka lär ju t ex knappast hålla i sig så länge och Petter bör om vi har tur kunna vara tillbaka.
Albert Hall: Undrar om han hade flugan runt halsen som någon typ av alkoholtest? Ju stimmigare det verkade runt honom desto snedare och lösare satt flugan.
Albert Hall: Hahaha, en Best of HS, eller var det kanske en Best of LHFs gb du hade tänkt dig? Strålande idé, är väl bara att börja samla in material på en gång!
Albert Hall: Nej, glömt var egentligen fel ord, fast ändå inte. Jag menade nog mer att jag inte har tänkt på det varenda dag direkt, men däremot så visste jag ju att det var mitt inlägg.
Lulekickan: Du brukar väl aldrig glömma inlägg? Kanske dina egna isåfall......
Ett tag tänkte jag börja bokmärka galna inlägg och ge ut en greatest hits nån gång. Men det blev bara detta, sen glömde jag bort det. Men medge att det var en kul tanke.
Lulekickan: Är ju alltid viktigare att gynna de ekonomiska intressena före de som verkligen vill se hockey. Därför antar jag att det helt enkelt bara kommer att visas en skylt som säger att "Lag x vann skills competition" för att kunna fylla pausen med maximalt antal dyrbara reklamsekunder.
Nej, tacka vet jag riktiga reportrar som PA Gullö....
Portello: Hmm....jag brukar varken jobba före klockan 22, eller efter klockan 22, så det var nog inte jag. Hade det däremot handlat om inlägg om LHF och klubbens spelare så hade det definitivt varit jag. ;)
Portello: Jag har då inga högre förväntningar på morrondagen. Lite kul att se slocknade stjärnor i alla fall. Vilka lirar i det laget föressten? L-G? Hurtig?
Liten frågetävling, vem skrev detta helt klargörande inlägg den 15 oktober kl. 0.33? :-)
Det är därför jag tycker att jobbet blir bäst gjort om jag jobbar efter klockan 22.00. Jag tänker helt enkelt för mycket på dagtid och om jag inte tänker alls så känns det bättre än vad det är bara för att jag inte orkar tänka på om något blivit mindre bra, typ, eller hur jag nu ska förklara det.
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
37% (21)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
Det ser ut som att det vita laget inte har några fans med sig heller.