Albert Hall: Det är ju det som är agentens roll att se till att spelaren och givetvis att han själv får ut så mycket kosing som det går. :-)
Däremot så verkar Simons ha missat att på sommaren så önskar man att det vore mörkt någon timme på dygnet iaf.
Albert Hall:
blinkar inte saftblandaren över måldomarens kur i fd Delfinen, då pucken äntrar nät?
Albert Hall:
Så lagbygget är egentligen en kuliss, ett lagfoto på en webserver?
Ett billigt sätt att lösa problemet med de alltmer accelererande lönenivåerna. Det var förmodligen detta Eric J fick förklarat för sig, då han var på väg att signa för er.
Nåja. Allt har sin förklaring, men Luleå har två.
MonkeyBoyF/Albert
För att göra mig lite viktig så heter det Kolt :-)
Hannu Neimi:
Men hur kunde du egentligen se det när allt var svart?
Eller svartnade det först då det blev ES-spel?
Albert Hall:
Men utvisningsklockorna tycks ha snurrat ändå. Eller är det bara i den gode Hannu's huvud som visarna har roterat?
Kunde det verkligen bli kaos med ert klocksystem, Hannu Neimi:?
1) med fler än två utvisade i samma lag påbörjades tiden för nummer tre först i samma sekund som nummer ett återinträdde på isen.
2) det fanns inga kvittningsutvisningar på den analoga tiden.
Hmm, LL:
Om motståndarna gjorde mål under den första 2minutaren, gick proppen då - och det stora Lule-mörkret inleddes? Ni vet, där resultaten lottades på sommarhalvåret, och motståndarlagen åkte runt ensamma på isen i mörkrets blindo, i tron om att de spelade match.
Är det nån av er som ska på bröllop 1/7 i domkyrkan, med efterföljande kalas i Södra Sunderbyn förrexten? I så fall skulle ni kanske kunna få en skymt av en skygg M.Guru i kostym.
Han materialiseras inte så ofta, så det vore ett tillfälle att inte missa.
Albert Hall:
En folkskygg M.Guru menade jag nog. Iförd kostym, i varje fall.
Luleå Domkyrka ligger på Stationsgatan mitt i centrala Luleå.
Detta är det enda jag vet om Luleås geografi.
LL:
Jag finns ofta på en fotbollsanläggning som det blåser från alla håll samtidigt, så jag är van. Enda undantaget är på våren då bonden sprider ut svinpiss på den närbelägna åkern; då blåser det bara från det hållet.
Kickan:
Visst menar jag kurtiserar, det var en rackarns bokstav att trilla bort från att jag skickade inlägget tills att det fastnade i hjärtat på Hockeysnack.
Jag ska ringa Marcus.
Hehe, han är nog lite sur för att priset antagligen pressades upp rejält av en smart agent.